DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Dopravní alternativa pro Prahu
Statutární město Mladá Boleslav
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Rekonstrukce severních mostů
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
Jak tunel Blanka promění okolí Pražského hradu
Pěší doprava v územním plánu Prahy – očekávání a naděje Michaela Valentová Ústav pro ekopolitiku, o.p.s., Praha 2, Kateřinská 26
Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu.
Dopravní alternativa pro Prahu Ekonomické aspekty dopravního řešení Prahy.
Cyklokonference 2011 Ing. Milan Plesar místostarosta města otrokovice
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské.
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Akční plán ke Strategickému plánu rozvoje města do roku 2020.
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
Nechceme dálnici uprostřed Prahy
Projekt Dopravní alternativa pro Prahu financuje nadace Partnerství a Rockefeller Brothers Fund Dopravní alternativa pro Prahu Městský okruh.
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova
Vodohospodářská zařízení Šumperk, a.s.
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
PROGNÓZA DOPRAVY 1. Účel a cíle prognózy dopravy
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Malá Chuchle – Lahovice
DOPRAVNÍ PRŮZKUMY.
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
ISEM INTEROPERABILNÍ SYSTÉM ELEKTRONICKÉHO MÝTNÉHO Základní informace
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Silnice nebo železnice
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Přístupnost IDS pro OOSPO
Úvod do pozemních komunikací
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Základy dopravní politiky obce, města, regionu.
SUMP - Plány udržitelné městské mobility Ministerstvo dopravy , Žďár nad Sázavou.
Stav realizace a přípravy dálnice D11 na území České republiky Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR.
Obchvat Prahy duben ’14Bc. Roman Jemelka, Obchvat Prahy – úsek 519 duben ’14Bc. Roman Jemelka,
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Čas se zamyslet … zodpovědný přístup k bezpečnému pohybu v silničním provozu.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-14 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Technologie dopravních průzkumů Ing. Martin Langr Prezentace projektů – nový studentský projekt.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Územní agenda Evropské unie Odbor rozvoje a strategie regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj Staroměstské náměstí Praha 1.
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
ITI METROPOLITNÍ OBLASTI (MO) Dr. Ing. Marie Zezůlková Kancelář strategie města.
Návrh koridorů cyklistické dopravy na území ITI Olomoucké aglomerace
PRAŽSKÝ OKRUH.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Nový zákon o ochraně ovzduší
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji
Krajské ředitelství policie hl. m
Akční plán zlepšování kvality ovzduší 2017
Krajské ředitelství policie hl. m
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY
Koncepce dopravy v MPP Michal Lehečka, 14/5/2018.
STUDIE PROVEDITELNOSTI ZAVEDENÍ NÍZKOEMISNÍ ZÓNY NA ÚZEMÍ STATUTÁRNÍHO MĚSTA BRNA „Tento projekt je spolufinancován Státním fondem životního prostředí.
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Transkript prezentace:

DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005

dopravní průzkumy a dopravní šetření využití území dle shváleného Územního plánu hl.m. Prahyvarianty komunikační sítě- vybraná komunikační síť současného stavu- reálná síť v období zprovoznění městského okruhu- prověřený úsek Pražského okruhu Ruzyně – Březiněves- prověřený úsek Městského okruhu Malovanka – Pelc Tyrolkadopravní modelováníprognostické intenzity dopravydopravní průzkumy a dopravní šetření využití území dle shváleného Územního plánu hl.m. Prahyvarianty komunikační sítě- vybraná komunikační síť současného stavu- reálná síť v období zprovoznění městského okruhu- prověřený úsek Pražského okruhu Ruzyně – Březiněves- prověřený úsek Městského okruhu Malovanka – Pelc Tyrolkadopravní modelováníprognostické intenzity dopravy Způsob řešení dopravní průzkumy a dopravní šetření využití území dle schváleného Územního plánu hl.m. Prahy varianty komunikační sítě - vybraná komunikační síť současného stavu - předpokládaná komunikační síť v období 2010/2011 bez okruhů v severozápadní části města - předpokládaná komunikační síť v období 2010/2011 s úsekem Pražského okruhu (Ruzyně – Březiněves) - předpokládaná komunikační síť v období 2010/2011 s úsekem Pražského okruhu (Ruzyně – Březiněves) a úsekem Městského okruhu (Malovanka – Pelc-Tyrolka) dopravní modelování prognostické intenzity dopravy

SCHEMA SÍTĚ HLAVNÍCH KOMUNIKACÍ

současný stav červená – povrchové trasy modrá – tunelové úseky Intenzity automobilové dopravy [tis.voz. / den] 2004

červená – povrchové trasy modrá – tunelové úseky Intenzity automobilové dopravy [tis.voz. / den] bez PO a MO 2010

červená – povrchové trasy modrá – tunelové úseky Intenzity automobilové dopravy [tis.voz. / den] jen PO 2010

červená – povrchové trasy modrá – tunelové úseky Intenzity automobilové dopravy [tis.voz. / den] s PO a MO 2010

INTENZITY DOPRAVY (v tisících vozidel / den) červená – povrchové komunikace, modrá – tunelové úseky r r bez PO,MO r – jen PO r – s PO, MO

VÝVOJ DOPRAVNÍCH CHARAKTERISTIK NA KOMUNIKACÍCH V PRAZE A OKOLÍ Celá modelovaná síť, včetně aglomerace Dopravní výkon [mil.vozkm/den]Spotřeba času 2010 Povrchové úseky Tunelové úseky Celkem [tis.vozh/den] Bez obou okruhů37,850,8138,66930,28 S Pražským okruhem37,530,8538,38828,78 S Pražským a Městským okruhem36,981,2538,23801,25 Vlivem zprovoznění Pražského okruhu dojde k poklesu dopravního výkonu na povrchové komunikační síti o 320 tisíc vozokm/ den. Vlivem následného zprovoznění Městského okruhu o dalších 550 tisíc vozokm/ den na povrchové komunikační síti.

ZÁVĚRY PŘÍNOSY MĚSTSKÉHO OKRUHU - soustředění hlavních výkonů automobilové dopravy do nové trasy vedené převážně v tunelu - snížení intenzity automobilové dopravy na řadě povrchových komunikací např. M. Horákové, Veletržní, Československé armády, nábř. E. Beneše - vytvoření podmínek pro regulaci automobilové dopravy v Praze 6, Praze 7, v centru města - zlepšení tangenciálního propojení ve směru z Prahy 6 na Prahu 8 a 9 resp. na jih prostřednictvím SAT na Barrandovský most SOUVISEJÍCÍ OPATŘENÍ - úpravy pro zlepšení pohybu chodců v prostoru Vítězného náměstí (podchod) - komunikační propojení Svatovítská – Evropská (odlehčení Vítězného náměstí)

DĚKUJI ZA POZORNOST