Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu."— Transkript prezentace:

1 Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu

2 2 Stavba tunelů ve velkých městech přináší významné zkvalitnění života obyvatel – stále nevěříte … ?  Auta zastavují a znovu se rozjíždějí na křižovatkách  Zvýšené emise  Vysoké riziko nehodovosti  Zátěž pro životní prostředí  Zvýšená prašnost  Špinavé město  Horší podmínky pro hromadnou dopravu – průjezdnost 2 Automobily křižují dopravní tepny městem:Automobily se pohybují pod zemí:  Plynulost dopravy  Snížené emise – řízené odvádění emisí a jeho čištění!  Čisté město  Bezpečnější doprava  Revitalizace území  Zvýšená kultura života  Nevyžaduje dodatečné investice  Nutnost dořešení vnějších objezdových tras  Velká investiční náročnost  Nutnost dořešení vnějších objezdových tras STAVBA TAK TROCHU Z JINÉHO POHLEDU … - + - +

3 3 Plynulost dopravy v tunelech výrazně snižuje dopravní nehodovost! Méně zraněných a škod – více pohodlí a bezpečnosti… 3 Statistiky dopravních nehod v Praze ukazují, že na 1 milion najetých vozokilometrů je na běžné pražské silniční síti ročně 5 až 6 nehod Na kvalitních komunikacích typu městského okruhu je na stejný počet vozokilometrů 2 až 2,5 nehod Díky tunelu BLANKA ubude na každý najetý milion vozokilometrů zhruba 6 nehod. Ročně by se tedy mělo stát o 370 nehod méně.

4 4 Plynulost dopravy šetří spotřebu paliv – méně exhalací a CO2 - čistší vzduch a město - šetrnější provoz… 4 Průměrné spotřeba v běžném provozu činí 8 litrů na 100 kilometrů Při plynulé jízdě bez přerušení a rozjíždění se na světelných křižovatkách se snižuje spotřeba pohonných hmot o cca 10%. Tunel BLANKA, který umožní plynulý provoz, je to více než 800 000 litrů pohonných hmot ročně! To je cca 25.600.000 Kč za rok, které mohou řidiči ušetřit.

5 5 Cestování za volnočasovými aktivitami bude snazší… 5 Za rok se Veletržní ulicí a přes Letnou uskuteční 16 miliónů jízd! Kvalitní pražské spojení zkrátí jízdní dobu zhruba o cca 15 minut za jednu jízdu. Tunel BLANKA tak ušetří řidičům 4.000.000 hodin času, který mohou věnovat svým dětem, rodině, sportu, kultuře či zábavě za rok

6 6 Revitalizace městských částí přinese více parků a zeleně pro občany – užívejte sekundárních efektů stavby! 6 Nemyslíme pouze na auta …. důraz byl prioritně kladen na životní prostředí ….. REVITALIZUJEME CELÉ MĚSTSKÉ ČÁSTI !  Vzniknou zcela dva zcela nové parky (Myslbekova, Prašný most)  Budou provedeny parkové úpravy v okolí Malovanky a v okolí Špejcharu  Dojde ke kompletní revitalizaci okolí stanice metra Hradčanská a okraje Letenské pláně  Bylo přijato zcela nové řešení parteru v okolí nového Trojského mostu včetně sadových a parkových úprav Víte že …  Výrazné posílení zeleně v dotčených městských částí  Výrazné navýšení odpočinkových a parkových ploch  Zpřístupnění doposud zapovězených míst  Více relaxačních míst a míst k odpočinku  Výrazné zkvalitnění bydlení

7 7 Okolí Prašného mostu a Myslbekovy ulice tvoří nejzásadnější část proměny městských částí 7 2008 2011

8 8 Revitalizace Hradčanské přinese výrazné zkvalitnění veřejné dopravy a jejího komfortu ! 8 2008 2011

9 9 V dotčených oblastech se výrazně posílí komfort hromadné dopravy, dojde ke kompletní přestavbě dopravní sítě včetně nástupišť a čekáren! 9 Nemyslíme pouze na auta …. důraz byl prioritně kladen na hromadnou dopravu  Budou rekonstruovány či postaveny zcela nové zastávky :  Na Petynce  Hládkov  Prašný most  Hradčanská  Špejchar  U Sparty  Letenské náměstí  Holešovice  Trojská Víte že …  Výrazné posílení komfortu dopravy  Nové čekárny  Nové lavičky  Nový informační systém  Revitalizace okolí zastávek  Upřednostnění městské dopravy před automobily  Jednotný design korespondující s architekturou města  Zvýšení bezpečnosti !

10 10 Nové zastávky městské hromadné dopravy přinesou zcela novu kulturu cestování ! 10

11 11 Nedílnou součástí stavby je vybudování cyklostezek, které propojí jednotlivé městské části! 11 Nemyslíme pouze na auta …. důraz byl kladen i na ochranu cyklistů a podporu cyklistické dopravy  V rámci projektu Blanka bude vybudováno cca 5 km cyklostezek vedených v samostatné stopě Víte že …  Zvýšení bezpečnosti cyklistů  Propojení Prahy 6 a 7 pomocí samostatné oddělené cyklostezky  Podpora zdravého životního stylu obyvatel města

12 12 Závěrem … 12 Tunel BLANKA není jen o automobilech …. ….je o:  Ekologii  Zeleni  Moderním městě  Městské hromadné dopravě  OBYVATELECH  NÁVŠTĚVNÍCÍCH  TURISTECH  KVALITNÍM ŽIVOTĚ … ale především o: … a souhrnně o:


Stáhnout ppt "Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu."

Podobné prezentace


Reklamy Google