Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0526 Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Advertisements

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 - Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
„EU peníze středním školám“
Druhy výloh podle konstrukce
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Vlajková výzdoba Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Z čeho se skládá písmeno
„EU peníze středním školám“
Zlatý řez v kompozici Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Zámky v našem okolí Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter Střední škola živnostenská Sokolov 2013.
Vývoj marketingových koncepcí
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Světlostní kontrast Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A2 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
VY_32_INOVACE_EKO_02 PODSTATA MARKETINGU. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Bitmapa a pixel Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter Střední škola živnostenská Sokolov 2013.
Úvod do marketingu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
„EU peníze středním školám“
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
VY_32_INOVACE_EKO_10 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Behaviorální kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_15_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Koncepce marketingového řízení
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
„EU peníze středním školám“
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
MARKETING.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Podnikatelské koncepce
KVADRATICKÉ NEROVNICE. Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Perspektivní zobrazení
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní podnikatelské koncepce 1. Výrobní podnikatelská koncepce „čím levnější výrobek, tím lépe se prodá“ představitelé: Henry Ford v USA.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluHistorie.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Digitální učební materiál
Marketingový systém řízení
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název vzdělávacího materiáluPodnikatelská koncepce Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_30_4 Jméno autoraMgr. Dagmar Vaďurová Název školy Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace

Marketing Podnikatelské koncepce

Nástup marketingu začíná prvními problémy v umístění přebytků výroby na konci 19. století. Vývoj marketingu byl a je určován tím, jak velký význam byl v jednotlivých etapách kladen na podnik a jeho zisk, zákazníka a jeho uspokojování potřeb a na společnost a její zájmy. Typy podnikatelských koncepcí: Typy podnikatelských koncepcí: 1. Výrobní koncepce 2. Výrobková koncepce 3. Prodejní koncepce 4. Marketingová koncepce 5. Společenská koncepce (eko-sociální)

Výrobní koncepce VYROB CO NEJLEVNĚJI A PRODÁŠ, VYROB CO NEJLEVNĚJI A PRODÁŠ, nejstarší podnikatelská koncepce, období 1900 – 1920, zákazník preferuje levný a snadno dosažitelný výrobek, levný výrobek je výsledkem racionalizace a zvyšování produktivity výroby, význační představitelé význační představitelé – Henry Ford (USA - v městě Detroitu zavedl pásovou výrobu automobilů), Tomáš Baťa(Československo - hromadná výroba obuvi – tzv. obuvnický kruh), v současnosti se touto koncepcí řídí firmy jihovýchodní Asie (levná pracovní síla).

Výrobková koncepce VYROB CO NEJKVALITNĚJI A PRODÁŠ, VYROB CO NEJKVALITNĚJI A PRODÁŠ, období předválečných let 1920 – 1940, zákazník preferuje výrobky nejvyšší kvality, její vznik spadá do období, kdy dochází k růstu nezaměstnanosti a snižování kupní síly, předzvěst hospodářské krize, firmy se orientují na movitější zákazníky, kteří žádají kvalitu, dochází ke snižování výroby, důraz je kladen na inovaci, technický rozvoj a kvalitu, v současnosti tuto koncepci zastávají výrobci luxusních automobilů, oděvů či parfémů.

Prodejní koncepce ČÍM VÍCE REKLAMY, TÍM VÍCE PRODÁŠ, ČÍM VÍCE REKLAMY, TÍM VÍCE PRODÁŠ, tento přístup k trhu se začal uplatňovat v období 1940 – 1950, zákazníka je potřeba upozornit na náš výrobek, koncepce vychází z masové distribuce a prodeje, zákazníka je nutné přesvědčit o správnosti koupě, a to především prostřednictvím reklamy, toto období je charakteristické rozmachem sdělovacích prostředků (tisku, rozhlasu a televize), v současnosti je tato koncepce typická pro firmy s kosmetikou, drogistickými výrobky, automobily, banky, pojišťovny.

Marketingová koncepce NEJDŘÍV POZNEJ SVÉHO ZÁKAZNÍKA A PRODÁŠ, NEJDŘÍV POZNEJ SVÉHO ZÁKAZNÍKA A PRODÁŠ, v letech 1950 – 1970 se firmy zaměřují na zákazníka, z nadvýroby došlo ke krizi, proto se společnosti snažili pochopit zákazníka a jeho potřeby, zákazník žádá servis, zákaznické karty, věrnostní program apod., firma segmentuje (rozčleňuje) trh, aby dokázala co nejefektivněji oslovit potenciální zákazníky, v současnosti typická koncepce pro cestovní kanceláře, počítačové firmy, automobilový průmysl.

Společenská koncepce POZNEJ POTŘEBY SVÉHO ZÁKAZNÍKA, ZOHLEDNI I POTŘEBY SPOLEČNOSTI A PRODÁŠ, POZNEJ POTŘEBY SVÉHO ZÁKAZNÍKA, ZOHLEDNI I POTŘEBY SPOLEČNOSTI A PRODÁŠ, je poslední fází vývoje marketingu – od roku 1970 do současnosti, vychází z marketingové koncepce a snaží se dát do souladu potřeby zákazníka s potřebami společnosti (ochrana životního prostředí, etické, národností normy apod.), v současnosti je typická pro firmy vyrábějící ekologické prací prostředky, ekologické motory automobilů, recyklovatelné obaly výrobků apod.

Zdroje KOTLER, P. Moderní marketing, 4. evropské vyd. Grada ISBN SEIFERTOVÁ, V. Základy marketingu, Praha. ČVUT ISBN