JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1. Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty 

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Kanály nebo relevance O Řízení KAMPANÍ
Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.
ÚVOD DO MARKETINGU.
Výzkum trhu (VT) Aneb úvod do problematiky. Úvod Začněme od konce aneb požadavky ke zkoušce Sylabus, literatura Výuka, počet kreditů
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Obor S - Informační systémy ve stavebnictví
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních.
MODELY DISKRÉTNÍ VOLBY 3. cvičení
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Geomarketing v adresné distribuci
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
O DATECH S ANALYTIKEM Jan Matoušek 1. Analytik - Jan Matoušek 2 V data miningu od roku 2003 Od roku 2009 vlastní firmu na data mining jménem Data Mind.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Analýza makro a mikroprostředí
Podnikové informační systémy C7 – Data Mining a získávání znalostí České vysoké učení technické v Praze Fakulta strojní ústav Řízení a ekonomiky podniku.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Systémové pojetí hospodářské organizace
ISOČ® Informační systém obchodní činnosti
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
 BA_EM Electronic Marketing Pavel Agenda  Efektivní data mining jako zdroj relevantních dat o potřebách zákazníků.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
© 2013 IBM Corporation Business Anayltics Jan Biheller Sales leader Business Analytics CR & SR.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
KATEDRA ŘÍZENÍ PODNIKU Formulace marketingového plánu
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
Segmentace, typologie.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Návrh a realizace informačního a rezervačního systému pro společnost DecStore Diplomová práce Autor: Bc. Martin Procházka Vedoucí práce: Ing. Pavel Haluza,
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Procesní řízení v českých zdravotnických zařízeních Klára Antlová, Michal Tvrzník.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Kapitola 5: Úvod do analytických technologií Webu Vítězslav Šimon (SIM0047) Adaptivní webové systémy (AWS)
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
StatSoft CR Tel: Fax: Podbabská 16
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Vztahy se zákazníky.
Databázové systémy přednáška 13 – Analýza a reporting
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Historie marketingu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1

Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty   Flash disk 2

Jan Matoušek – Hlavní analytik Data Mind s.r.o.  Zkušenosti v oblasti data miningu od roku 2003  Pracoval:  O2 Czech Republic  Ogilvy One  RCA Research, Easy Research  Zakladatel společnosti Data Mind  Vytvořil  Mnoho modelů předpovědi a profilu zákaznického chování, např.: Afinitní modely Blažek, AUTOMOTIVE, call centra Churn prediction - Telefonica O2  Vyhodnocení a návrhy úprav věrnostních programů pro O2 a Eurotel, Coca-Cola  Cílení a vyhodnocení kampaní (Telefonica O2)  Design a vyhodnocení výzkumných studií (Komerční i veřejné zakázky) 3 Model

Data mění pravidla hry  Poznání zákazníka  Podchycení jeho věrnosti  Znalost, co bude kupovat  Jak se bude chovat z hlediska klíčových kategorií  Podchycení úmyslu jít ke konkurenci  Fraud detekce  Jak tuto hru hrát ?  Prvním stupněm je pracovat s hodnotou zákazníka 4 Komunikace Analýza Předvídání

Úrovně práce s hodnotou zákazníka 5 ŽádnáÚtrataHodnota Hodnota Věrnost Čerstvost (RFM) Předpověď budoucí hodnoty

Základní úroveňTabulka zákazníkůCelé databáze Standardní úroveňTransakceHodnota zákazníka, RFM Pokročilá úroveňCenové citlivosti, produktové zaměření Předpovědní modely, Behaviorální segmentace, Analýzy nákupního košíku Inovátorská úroveňSběr a analýza textu (Web, Sociální sítě) Sémantická analýza, Remarketing ÚROVNĚ CÍLENÍ (Targetingu) ÚROVEŇ DATA TARGETING

Proč segmentovat zákazníky e-shopu  Nejlepší je ten, kdo nejvíce utratil  Nabídku ale pošleme všem  Věrný zákazník snese frekventovanější nabídku, silnější kanály  Oslovovat budeme s nabídkou, která odpovídá segmentu potřeb našich zákazníků

Základem hodnotové segmentace je RFM  RFM  Recency – čerstvost  Frequency – věrnost  Monetary – útrata  Pro jsou tyto proměnné nejdůležitější ?  R: zákazník o vás vůbec neví v čerstvé paměti  F: náhodný kolemjdoucí věrný zákazník  M: utrácí šetří 8

Nyní uděláme Hodnotovou segmentaci  Pomůcky pro workshop:  MS Excel nebo substitut  Otevřená hlava  Marketingové cítění  Standardní náčiní  Databáze transakcí  Statistický software + SQL Server  Technické i marketingové dovednosti

Data Mind s.r.o. U průhonu 466/ Praha 7 Jan Matoušek