Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlastní hodnocení škol z pohledu České školní inspekce
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vlastní hodnocení školy
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Hodnocení škol a školských zařízení
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Profese učitele – referenční rámec Mgr. Anna Doubková PaedDr. Karel Tomek Praha
Vzájemná hospitační činnost
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Návrh plánu mentoringu ZŠ Kunratice. Cíle a směr Prost ř ednictvím zavedení udr ž itelného systému mentoringu na škole u č itelé i ž áci dosahují svého.
Projektový záměr IPn Kariérní systém učitelů
Kvalifikovanost učitelů z pohledu politických stran a zřizovatelů.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Možnosti hodnocení ředitelů škol
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Řízení personální činnosti personálním útvarem
1 HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ Hodnocení:  míra naplnění určitých kritérií v oblastech: a)pracovním výkonu b)pracovním chování Účel hodnocení:  získání informací.
Mgr.Roman Kroutil Gymnázium Rumburk
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
KONFERENCE AŘG ČR PŘEROV-3. DUBNA – 5. DUBNA 2013.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Kvalitní škola – kritéria a indikátory hodnocení
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných obcemi únor 2010 Odbor školství, mládeže a sportu KÚ MSK oddělení přímých nákladů.
Jednání expertní skupiny dne
IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému terciárního vzdělávání Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro udržení konkurenceschopnosti ČR Kašperské.
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
1 Kariérní systém a reforma financování Jaroslav Fidrmuc MŠMT Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
Podpora profesního rozvoje učitelů Programové prohlášení vlády Vláda bude prosazovat následující priority rozvoje ČR: Rozvoj kvalitních a všeobecně dostupných.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Stránka 1, © Vema, a. s. Personální portál a hodnocení zaměstnanců Jaroslav Šmarda.
MŠMT červen Základní údaje o projektu Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Prioritní osy 4a Systémový rámec celoživotního.
Porada škol a školských zařízení Středočeského kraje
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Jak získat a udržet zaměstnance v sociálních službách
Plány aktivit/Školní akční plány
Ústav pro informace ve vzdělávání bude sloučen s Českou školní inspekcí Porada ředitelů škol a školských zařízení Libereckého kraje, 21. říjen.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Implementace kariérního systému - IMKA
IMKA Cílem projektu IMKA Je komplexně připravit, ověřit a implementovat metody, opatření a nástroje, které zajistí úspěšné zavedení a přijetí kariérního.
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Malotřídní základní škola optikou současné právní úpravy
Model intenzivní podpory
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
JAK (SLEDOVAT), HODNOTIT A (PODPOROVAT) UČITELE
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
PS Vzdělávání NS MAS ČR – Pardubický kraj 2017
Transkript prezentace:

Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé odměňování podklad pro spravedlivé odměňování zvýšení motivace, posílení sebedůvěry zvýšení motivace, posílení sebedůvěry

legislativa legislativa ekonomika ekonomika vize školy vize školy kvalita vzdělávání kvalita vzdělávání kvalita pracovníků školy (vedení, DVPP) kvalita pracovníků školy (vedení, DVPP) klima školy klima školy otevřenost školy otevřenost školy Oblasti hodnocení

legislativa (ČŠI, hygiena, PO, BOZP…) legislativa (ČŠI, hygiena, PO, BOZP…) ekonomika (zřizovatel, MŠMT, kraj) ekonomika (zřizovatel, MŠMT, kraj) vize školy ?? vize školy ?? kvalita vzdělávání ?? kvalita vzdělávání ?? kvalita pracovníků školy (vedení, DVPP) ?? kvalita pracovníků školy (vedení, DVPP) ?? klima školy ?? klima školy ?? otevřenost školy ?? otevřenost školy ?? Oblasti, které se hodnotí Bez pojmenování kvalit, není možné!

Kvalitní ředitel = kvalitní škola Pojmenování kvality (školy, pedagogů..) Pojmenování kvality (školy, pedagogů..) - Stanovení měřitelných kritérií Vytvoření kariérní systému Vytvoření kariérní systému - Učitel (začínající, učitel, mentor, metodolog) - Ředitel - minimálně mentor Periodické hodnocení ředitelů školy - Oblast kvality Manažerský plat

Za pozornost děkuje Mgr. Jan KORDA ředitel Smysluplné školy, prezident APU ČR, předseda o.s.PAU