Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice)
Advertisements

Strategie CŽU ČR a její implementace
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
NÚV a jeho priority v oblasti celoživotního učení
LEDNICE 28. – 29. BŘEZEN 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V JIHOMORAVSKÉM KRAJI 9. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení IPn SETKÁNÍ ŘEDITELŮ STŘEDOČESKÉHO KRAJE
JPD 3 Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha.
Program konkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Další vzdělávání v terciárním vzdělávacím sektoru Současnost a výhled do budoucna MŠMT Odbor vyššího odborného a další vzdělávání Mgr. Monika Měšťanová.
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
1 Školy jako centra celoživotního učení a uznávání Jana Bydžovská KONFERENCE MŠMT K VYUŽÍVÁNÍ ESF VE VZDĚLÁVÁNÍ
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
Jezerka 22. – 23. listopad 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V PARDUBICKÉM KRAJI 13. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Další vzdělávání v ČR.
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Kongresové dny 2010 Praha Národní vzdělávací fond, o.p.s. Středisko podpory poradenských služeb Ing. Zuzana Freibergová
Jan Brůha Konference UNIV 2 KRAJE Seč 2012 Další vzdělávání v ČR.
Organizační struktura
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
Odborné vzdělávání a Evropa Helena Úlovcová
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
13. ročník mezinárodní konference Investment & Business Forum, Ostrava Role FDV v rámci dalšího profesního vzdělávání Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách.
Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje , Otrokovice.
Ing. Eva Bartoňová, náměstkyně ministra, skupina finanční, právní a správy úřadu, MŠMT.
Aktuální situace v oblasti DV Procesy uznávání a rekvalifikace
PŘISPÍVÁME K ROZŠÍŘENÍ NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ, PODPORUJEME UZNÁVÁNÍ JEHO VÝSLEDKŮ CELOSTÁTNÍ SEMINÁŘ CELOŽIVOTNÍ UČENÍ – KROMĚŘÍŽ 2010 KROMĚŘÍŽ 12.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE v Královéhradeckém kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
UNIV 2 KRAJE středních škol Karlovarský kraj Střední odborná škola logistická a SOU Karlovy Vary - Dalovice PaedDr. Vladimíra Štrynclová - ředitelka.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní učení Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje.
PaedDr. Věra Kolmerová vedoucí oddělení vyššího odborného a dalšího vzdělávání MŠMT konference projektu UNIV 3 Nesuchyně, Aktuální situace.
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
Druhy DV a strategické směry Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
3. BLOK Aktuality v DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 20. prosince 2010 CVLK - Liberec.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
Národní ústav odborného vzdělávání Aktuální úkoly v příštím období Jitka Pohanková Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Špindlerův Mlýn,
Podpora vzdělávání prostřednictvím OP Rozvoj lidských zdrojů a OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ing. Jan Vitula MŠMT.
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Most Role a zapojení sociálních partnerů do tvorby programů DV.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ V JIHOMORAVSKÉM KRAJI
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Podpora škol v rámci realizace dalšího vzdělávání v JMK
ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE 7. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Metodika a koordinace kariérového poradenství v JMK
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Organizační struktura
Podpora polytechnického vzdělávání v Centrech celoživotního učení škol
Podpora procesů uznávání
Kariérové poradenství a podnikavost
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA 8. 12. 2009 UNIV 2 KRAJE IPn PROJEKT UNIV 2 KRAJE Proměna středních škol v centra celoživotního učení Jana Bydžovská Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA 8. 12. 2009

ČÁSTI PREZENTACE Obsah projektu Celoživotní kariérové poradenství UNIV 2 KRAJE IPn ČÁSTI PREZENTACE Organizace a řízení projektu Obsah projektu Celoživotní kariérové poradenství Řešení projektu v krajích Prvních 5 měsíců projektu

UNIV 2 KRAJE IPn

Seznámit účastníky konference s projektem UNIV 2 KRAJE CÍL PREZENTACE Seznámit účastníky konference s projektem UNIV 2 KRAJE Diskutovat o realizaci projektu a udržitelnosti jeho výstupů a výsledků

PODPORA CŽU NÚOV UNIV 2 NSK 2 NZZ AE 2 KONCEPT PODPORA CŽU V NÚOV KURIKULUM S NZZ AE PODPORA CŽU NÚOV 2

Strategické materiály vzdělávací politiky ČR, EU VÝCHODISKA Strategické materiály vzdělávací politiky ČR, EU Potřeby trhu vzdělávání v ČR Potřeby TP v ČR Zkušenosti z již realizovaných projektů KRAJ 2002-03 Komplexní rozvoj aktivit jednotlivce CVLK 2003-04 Centrum vzdělanosti Libereckého kraje UNIV 2005-08 Uznávání výsledků předchozího učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby dospělým OP VK – 3.2 Podpora nabídky DV Možnosti škol

Pracovníci vzdělávacích institucí – škol CÍLOVÉ SKUPINY Pracovníci vzdělávacích institucí – škol Účastníci DV šetření zájem škol dlouhodobé záměry krajů

VIZE Školy otevřené instituce poskytující počáteční i nejrůznější druhy dalšího vzdělávání (včetně uznávání výsledků předchozího učení) nejen žákům, ale i dospělým a seniorům, a to jak s ohledem na jejich možnosti, zájmy a předpoklady, tak s ohledem na potřeby regionálního trhu práce ...

CENTRUM CELOŽIVOTNÍHO BUDOUCNOST CENTRUM CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ UZNÁVÁNÍ VÝSLEDKŮ UČENÍ VZDĚLÁVÁNÍ POČÁTEČNÍ DALŠÍ

O rozvoj potřebných profesních kompetencí PP O změnu řízení škol O CO USILUJEME O změnu v práci škol O rozvoj potřebných profesních kompetencí PP O změnu řízení škol O změnu kritérií pro hodnocení škol zřizovatelem O posílení postavení škol jejich propojením do sítí

poskytující počáteční i DV - centra CŽU Vytvářet systematicky CÍLE PROJEKTU CÍL: Proměnit postupně SŠ zapojené do projektu na instituce poskytující počáteční i DV - centra CŽU CÍL: Vytvářet systematicky a na základě dohody s jednotlivými krajskými úřady sítě škol – center CŽU, celkem 13 sítí škol

INTENZIVNÍ PRÁCE SE ŠKOLAMI KA 1 Vytvoření sítí škol KA 2 Zvyšování profesních kompetencí PP KA 3 Příprava modulových programů DV KA 4 Informační podpora DV KA 5 Propagační kampaň na podporu DV

Management v krajích (13) ŘÍZENÍ PROJEKTU UNIV Koordinační výbor MŠMT (7) Management v NÚOV (12) Management v krajích (13) 325 mentorů škol a 325 projektových týmů škol

OBSAH PROJEKTU Helena Marinková UNIV 2 KRAJE IPn OBSAH PROJEKTU Helena Marinková

Cíl 1: vytvořit sítě škol jako organizace realizující DV KA 1 VYTVÁŘENÍ SÍTÍ ŠKOL Cíl 1: vytvořit sítě škol jako organizace realizující DV Výstupy: 13 sítí škol  ve všech krajích realizace projektu 11 z nich získá právní formu 325 místních center CŽU Prostředky: autoevaluační zprávy škol plány rozvoje DV na školách Nástroje: motivace, argumenty, příklady dobré praxe

Průběžná informovanost MÚ Trvalá spolupráce se zaměstnavateli KA 1 VYTVÁŘENÍ SÍTÍ ŠKOL Cíl 2: vytvořit podporující a akceptující prostředí pro práci sítí škol Průběžná práce s: KÚ = zřizovatelé Š (např. kritéria hodnocení práce Š, vnitřní řízení Š) HK, ÚP, RLLZ Průběžná informovanost MÚ Trvalá spolupráce se zaměstnavateli

KA 2 PROHLUBOVÁNÍ KOMPETENCI PP Cíl: Připravit PP na přípravu a realizaci DV Stálý projektový tým (10 PP) na každé škole: pedagogické projektování; základy vzdělávání dospělých – lektorské dovednosti; marketing dalšího vzdělávání; kariérové poradenství pro dospělé; aktuální otázky odborného vzdělávání. Celkem 390 seminářů

KA 3 PŘÍPRAVA MODULOVÝCH PROGRAMŮ DV Cíl: připravit 975 programů DV, pilotně ověřit 325 Jaké programy: objednávka zaměstnavatele; věková skupina 50 +; obory neotevírané v počátečním vzdělávání; jiná možnost. Vždy: na základě mapování potřeb regionálního trhu práce, zaměstnavatelů, trhu vzdělávání; využití standardů NSK, pokud již existují.

KA 4 INFORMAČNÍ PODPORA DV Cíl: Zpřístupnit informace o DV www.univcz.cz Veřejná část: v každém kraji IS o nabídce DV; propojení se systémem DAT; popř. další regionální systémy nabídky DV. Neveřejná část: společné sdílení programů; společné sdílení modulů; využití při přípravě dalších programů DV.

KA 5 PROPAGAČNÍ KAMPAŇ NA PODPORU DV Cíl: Podpořit zapojení dospělých do DV Kampaň na podporu vyššího zapojení české dospělé populace do DV; Není propagací projektu, ale propagací DV jako takového.

Rozvoj profesních kompetence pedagogických pracovníků; BENEFITY PROJEKTU Odborný Rozvoj profesních kompetence pedagogických pracovníků; Vyšší respekt k požadavkům světa práce; Provázanost počátečního a dalšího vzdělávání. Společenský Rozvoj spolupráce se sociálními partnery, nová partnerství; Vyšší informovanost veřejnosti o činnosti škol; Vyšší prestiž školy.

Dostupnost dalšího vzdělávání; Kvalita dalšího vzdělávání; BENEFITY PROJEKTU Přínos pro okolí školy Dostupnost dalšího vzdělávání; Kvalita dalšího vzdělávání; Provázání počátečního a dalšího vzdělávání; Vzdělávání lépe a rychleji reaguje na potřeby TP; Škola jako místo setkávání generací. Finanční Lepší postavení škol na trhu vzdělávání.

DĚKUJI ZA POZORNOST Helena Marinková helena.marinkova@nuov.cz KONEC DĚKUJI ZA POZORNOST Helena Marinková helena.marinkova@nuov.cz 724 652 224

ŘEŠENÍ PROJEKTU V KRAJÍCH Vladimír Ort

ŘEŠENÍ PROJEKTU V KRAJÍCH

ŘEŠENÍ PROJEKTU V KRAJÍCH ŠKOLA Mentor školy – ředitel školy – 325 Metodik celoživotního učení – 325 Projektový tým – pedagogičtí pracovníci – cca 3 250

ŘEŠENÍ PROJEKTU V KRAJÍCH Mentor kraje – ved. odboru školství – 13 Metodik kraje – 13 Asistentka – 13 Metodik pro sociální partnerství – 750

ŘEŠENÍ PROJEKTU V KRAJÍCH METODIK KRAJE řídí realizaci aktivit v kraji; pracuje s řediteli škol; pracuje s projektovými týmy škol; spolupracuje s KÚ, s KHK, ÚP ad.; odpovídá za výstupy a výsledky projektu v kraji.

JAK PRACUJEME S METODIKY KRAJŮ PRÁCE METODIKŮ KRAJŮ zřízení kanceláře projektu v kraji; práce asistentky kraje; pravidelné porady na NÚOV; intranet projektu.

INTRANET – www.UNIVCZ.cz

VSTUP DO INTRANETU

OBSAH INTRANETU

METODICI KRAJŮ JIHOČESKÝ Hana ČIHÁKOVÁ PARDUBICKÝ Elena ZREBENÁ JIHOMORAVSKÝ Lenka ŘEHÁKOVÁ PLZEŇSKÝ Pavla JEŽKOVÁ KARLOVARSKÝ Eva SALIGEROVÁ STŘEDOČESKÝ Jan BOHATA KRÁLOVEHRADECKÝ Miloš ROJKA ÚSTECKÝ Lukáš VANÍČEK LIBERECKÝ Jiří ČEŘOVSKÝ VYSOČINA Iveta NEMJOVÁ MORAVSKOSLEZSKÝ Ivana KRAJČÍKOVÁ ZLÍNSKÝ Pavel VRBA OLOMOUCKÝ POLÁŠEK

DĚKUJI ZA POZORNOST Vladimír Ort vladimir.ort@nuov.cz 724 652 225 KONEC DĚKUJI ZA POZORNOST Vladimír Ort vladimir.ort@nuov.cz 724 652 225

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ Helena Úlovcová UNIV 2 KRAJE IPn CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ Helena Úlovcová

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ Celoživotní učení (vývoj technologií, změny kvalifikačních požadavků trhu práce, globální ekonomická krize) – rozvoj lidských zdrojů - podpora zaměstnatelnosti rámec vývoje koncepcí, systémů a programů celoživotního poradenství na národní i evropské úrovni, služby celoživotního poradenství - součást preventivních opatření vedoucích ke snížení rizika opakované, dlouhodobé nezaměstnanosti, především nízko kvalifikovaných osob

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ Celoživotní poradenství - systémový, koncepční přístup Občan - klient služeb celoživotního poradenství přístup k službám CŽP v jakékoliv fázi života, profesní dráhy, forma služeb odpovídající jeho potřebám, podpora při rozhodnutí o vlastní vzdělávací a profesní dráze absolvované vzdělání, identifikace kompetencí získaných během non-formálního a informálního vzdělávání, rozvoj dalších kompetencí – podpora účasti občanů na DV/CŽU

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ Celoživotní poradenství – koordinace, synergie Problém duplicit, efektivního využívání existujících zdrojů (nástroje, metodiky, software) - mohou být využívány v různých poradenských sítích a službách napříč oblastí vzdělávání, zaměstnanosti Koordinovaný postup (eliminace duplicitních investic, aktivit a projektů v oblasti vývoje poradenských nástrojů i vytváření a správy databází) - NPF

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ Implementace Strategie CŽU - priorita MŠMT Individuální projekty národní (OP VK) - partner NÚOV Koncept UNIV2 – Kraje UNIV3 VIP KARIÉRA II – Kariérové poradenství

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ KONCEPT Vytvoření konceptu informačního a poradenského systému DV identifikace informačních potřeb klientů služeb poradenství v oblasti DV (VN, VP, vzdělavatelé), analýza stávajících informačních zdrojů využívaných poradenskými službami v oblasti DV - cílem identifikace datové struktury informací, které mohou poskytnout vzdělávací instituce v oblasti DV, návrh možností provázání existujících informačních poradenských systémů ze sféry vzdělávání (DAT, IS UNIV), trhu práce (ISA, ISTP, IPSYS), povolání a kvalifikací (NSP, NSK), databázemi/IS - kvalita a hodnocení DV (MPSV: Kvalita DPV, ROZAM; NŠMT: certifikované instituce, lektoři, akreditované programy) Ověření konceptu informačního a poradenského systému DV široká odborná diskuse - ÚP, PC sítí škol UNIV a v další poradenské subjekty (ve vazbě na projekt IPSYS), ministerstva - správci existujících systémů

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ UNIV2 Kraje Proměna středních škol v centra celoživotního učení SP UNIV (2005 až 2008) podpora realizace DV na středních školách, celoživotní kariérové poradenství – metodická a vzdělávací podpora KP koncept činnosti poradenského centra sítě škol poskytujících vzdělávací služby dospělým (2006), 66 škol zapojených do projektu – účast min 1 PP na vzdělávání v oblasti celoživotního kariérového poradenství (e-learningový kurz, semináře)

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ UNIV2 KRAJE Střední odborné školy -  otevřené instituce poskytující počáteční i nejrůznější druhy DV (včetně uznávání výsledků předchozího učení) žákům, dospělým a seniorům, a to s ohledem na jejich možnosti, zájmy a předpoklady, na potřeby regionálního trhu práce Celoživotní kariérové poradenství instituce dostupné všem, kteří jeho služby potřebují, poradce – návazně na Koncept činnosti PC sítě škol vyhodnotí, který z klientů potřebuje hlubší odbornou pomoc a tuto pomoc mu doporučí Vzdělávání KP – 325 pedagogických pracovníků ve všech krajích mimo hlavní město Prahu Inovovaný VP (e-learningový kurz, semináře) potřeby a požadavky zaměstnavatelů, informační zdroje pro kariérové poradenství, pracovně právní problematika apod., dvě úrovně s odlišnou hodinovou dotací i obsahem

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ UNIV3 Informační podpora KP - vytvoření informačních systémů pro monitoring trhu práce v každém kraji (UNIV2 KRAJE) informace o potřebách regionálního TP (poptávka po pracovní síle v regionu, kvalifikační požadavky zaměstnavatelské sféry), propojeny s IS UNIV2 KRAJE (nabídka programů DV jednotlivých center, konkrétní možnosti realizace procesů uznávání výsledků předchozího učení), kompatibilní s ISA (národní úroveň), informačně poradenský nástroj a zároveň sítě škol – pomoc při koncipování vzdělávací nabídky, tvorbě a realizaci vzdělávacích programů DV

CELOŽIVOTNÍ KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ VIP KARIÉRA II – Kariérové poradenství Cíl projektu - další rozvoj systému informační, metodické a vzdělávací podpory KP na školách, v oblasti počátečního vzdělávání Informační podpora služeb kariérového poradenství ve školách Informační Systém o uplatnění Absolventů škol na trhu práce (ISA+) vzdělávací nabídka SŠ, VOŠ, VŠ (kurikulární reforma - RVP/ŠVP) komplexní informace o potřebách TP Vzdělávací podpora poskytovatelů KP (eKariéra+) Informace z oblasti vzdělávání a TP ISA (www.infoabsolvent.cz) data v krajské struktuře (www.nuov.cz, sekce Vzdělávání a TP, Vzdělávání a trh práce v krajích ČR)

DĚKUJI ZA POZORNOST Helena Úlovcová helena.ulovcova@nuov.cz KONEC DĚKUJI ZA POZORNOST Helena Úlovcová helena.ulovcova@nuov.cz 724 652 252

REALIZACE PROJEKTU V PRVNÍCH 5 MĚSÍCÍCH UNIV 2 KRAJE IPn REALIZACE PROJEKTU V PRVNÍCH 5 MĚSÍCÍCH Jana Bydžovská

ŘEŠENÍ PRVNÍCH 5 MĚSÍCŮ PROJEKTU příprava projektového týmu; zapojení krajů; úvodní porady s řediteli škol; motivační semináře s PP; příprava úvodní konference; PR aktivity projektu; realizace výběrových řízení; 1. monitorovací zpráva.

Práce v projektu připraví střední školy TRVALÁ UDRŽITELNOST Práce v projektu připraví střední školy sdružené do sítě na to, aby se postupně staly v oblasti poskytování dalšího vzdělávání zcela samostatné …

Tento projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR UNIV 2 KRAJE IPn DĚKUJI ZA POZORNOST DISKUSE jana.bydzovska@nuov.cz 724 652 223 Tento projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR