Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Klient finančních institucí v digitálním věku
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Byznys rychlostí myšlenky
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
MARKETINGOVÝ MIX.
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
2001: Platební odysea Budoucnost internetového placení Právnická fakulta MU Brno,
Podnikatelské koncepce
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
Víte proč?.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Jak na PR (absolutní základ)
RESORT LUHAČOVICE.
Marketingové strategie
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Data Driven Biz. Pavel
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013

Na mnoho věrnostních programů čím dále tím více lidé reagují jako na antibiotika… stáváme se imunními? 2

Dnes: Zákazníci se musí odměn dožadovat

K potěšení zákazníka, žádný „program“ nepotřebujete

Udělejte nečekané věci Překvapujte zákazníky, potěšte je!

Méně je více, relevantní „pozornosti“ pro cílovou skupinu U věrnostního programu Leaseplanu jsme při převzetí programu zredukovali počet odměn z desítek „blbostí“ na několik, které potěší.

Tři pilíře úspěchu 1)Zaujměte & pobavte zákazníky 2)Nadefinujte jaký úspěch v loajalitě zákazníků znamená pro váš byznys 3)Propracujete „loajalitu“ do celé firmy Nastavení úspěchu věrnostního programu Změna chování Učit se z dat Cíle $ Mechaniky (odměny, body..) Náklady věrnostního programu Návratnost investice $ růst prodejů $ udržení zákazníků $ větší relevance $ konkurenční výhoda $ vývoj produktu $$$$$

Gamifikace – buďte zábavnější!

Využijme chování zákazníků Budoucnost je sociální

NE - Sociální média nejsou reklama

Cíl: Přivést věrné zákazníky na místo prodeje a zvýšit počet fanoušků Nástroje: Fotokoutek, nativní facebooková galerie, posty, inzeráty, FB event, profesionální fotografka, jednoduchá záložka Propojení offline a online sociální sítě - Centrum Chodov - Řekněte to polibkem Využití všech dostupných komunikačních kanálů Propojení s existující akcí Využití všech dostupných komunikačních kanálů Propojení s existující akcí

Řekněte to polibkem - Výsledky Soutěžních fotografií 531 People talking about nových fanoušků PTA (likes, comments, shares,..) 653 účastníků eventu 14.2.

Nové technologie na vzestupu a v praxi Centrum Černý Most nejmodernější věrnostní program, který umožňuje sledovat v reálném čase informace o zákaznících (RFID karty, v druhé fázi propojení s bezkontaktními platebními karmami a mobily s NFC). Z fyzických obchodů se stává místo s transakčními daty. Data mining následuje…

Lidé chtějí jednoduché věci

Co řešíme? Bezkontaktní Transakční data Proprietární řešení versus systémové Karty & Mobily Data Buďte opatrní, zjistěte si, co má budoucnost! Technologie

Používejte funkční technologie… … a také mozek!

Pěkné, ale kde na to vzít čas a peníze? Ta námaha se nemůže vyplatit! Lepší postavit malý domek, než vzdušný zámek Segmentace a personalizace?

Můžete začít málem. Segmentů může být pár… Jako akční doplněk vaší komunikace. Učte se za pochodu. A kam to vede? Personalizace může navýšit průměrnou útratu o 47% Tommy Hilfiger ztrojnásobil počet unikátních návštěvníků na globálním eshopu využíváním „customization tools“. Forrester studie 2012 Segmentace - Jde to i levně a rychle… na segment, příklad Palmknihy.cz: „Tomáši, máte rád sci-fi? Myslím si, že ano….“ Příklad segmentace Nescafé Dolce Gusto, milovníci černé a bílé kávy.

Když nevyhrajete nejnižší cenou místo eshopu je brandový klub! Case: klub Nescafé Dolce Gusto Premium

CSR - Odměňujte potřebnější, řada vašich zákazníků to ocení

Odlišná reklama Kampaň pro mladé Odlište se & pobavte

Výsledky Zachraňte kávovar v období 14denní kampaně Kampaň, která fungovala bez mediální podpory 4:11 průměrná doba na webu 2591x x post clicks návštěvnost stránky

Zájem o značku…

Nakonec nás to musí i bavit…

Navštivte mě v kavárně Dark Side Tomáš Jindříšek