Plán klienta Pavel. Kuchařka Prohlídka kuchařek a časopisů inspirovala Pavla, aby si vytvořil svou kuchařku Albertku. Pavel sbírá časopisy o jídle, při.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka odpoledních klubů od října 2013 Společnost DUHA – integrace osob s mentálním postižením.
Advertisements

Tým Robost uvádí prezentaci o potravinách
Reportáž – naše jídelna Vše, co pot ř ebujete v ě d ě t… Anna Sedláčková Natálie Jermanová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“
Autor:Bc. Anna Hana Kučeráková zpracováno: ročník (obor)1.KP E/01 Stravovací a ubytovací služby tematická oblastPřílohy z mouky - knedlíky.
Popis. Grafy vět. Český jazyk 2. stupeň
Mgr. Adéla Kostrounová Mgr. Marcela Rychlá
Energie.
ŠKOLNÍ DRUŽINA Školní družinu mohou děti navštěvovat denně od 6,00 hod. do 17, 00 hod. Prožijí zde čas plný her, soutěží a zábavy.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
Výrobní střediska v závodech společného stravování
Projekt BIOŠKOLY ZAVÁDĚNÍ BIOPOTRAVIN DO ŠKOL A PŘEDŠKOLNÍCH ZAŘÍZENÍ veřejná zakázka Ministerstva zemědělství ČR realizátor projektu: Country Life.
Přechod z ústavní do komunitní služby
Obrázky poskytla firma Complex,
Eva Brožová Alexandra Bečvářová
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „ CO RÁDI JÍME“
Jitka Rusková, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
Trvanlivost, skladování a tepelná úprava potravin
… ale taky protivný nepřítel … ROLE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ Počítač může být kamarádRadek Maca Co chceme? Chceme být zdraví a silní. Chceme být vzdělaní a.
Složka sady EUIII/2 č. 13 VY_32_INOVACE_Rv_7. Název: Ekologie – Člověk a zdraví (odpadky) Autor: Šárka Vodrlintová Předmět(oblast): Člověk a zdraví – Rv.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
„EU peníze středním školám“
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: únor 2013 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PŘIPRAVA JEDNOCHUCHÝCH POKRMŮ 8. třída.
Publikace a hodnocení Publikace a vládní hodnocení vědy 2007.
Principy výživy kojenců a malých dětí podle doporučeních WHO (2002)
Kuchař Kuchař či kuchařka je člověk, který se zabývá přípravou a úpravou jídla. Profesionální kuchaři vaří v restauracích, školních či závodních jídelnách,
Název Třídění odpadů   Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo 10
Polsko
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vítám Vás na soukromé televizní stanici,která právě začíná.
RCP – Správce receptů PAVEL LIEBERZEIT, TOMÁŠ TISANČÍN, JIŘÍ ŠEBEK.
PROCENTA 25% 50% 75% PROCENTA Celek je vždy 100%. a) V ČR je 51% žen. Kolik % je mužů? 100 – 51 = 49 V ČR je 49% mužů. b) Brambory obsahují 55% vody.
Živě a zdravě Amy Elizabeth Paddock. Obsah Výživná snídaně Neposlušné děti: zdravé jídlo a oni Neposlušné děti: jak je přinutit.
Světový den výživy – 16. říjen
KROUŽEK MALÝ KUCHTÍK (1. – 3. ročník).
Chuť a vůně domova 4 MAS. 1 MAS Český les 2 MAS Krajina Srdce 3 MAS Přijďte pobejt 4 MAS LEADER-Loucko.
Jsme menší státní škola v obci, pilotní škola projektu v Jihomoravském kraji. Naši mateřskou školu navštěvuje celkem 131 dětí, základní školu 268 žáků.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s. AUTOR: Mgr. Ivana Hampejsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_181_NÁŠ SVĚT_ELEKTRICKÉ SPOTŘEBIČE V.
Představení Programu Skutečně zdravá škola Tom Václavík.
BANÁNOVÉ CHIPSY (Mustafa) 20/08/15 | Recept | GhanaGhana
Nadpis Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_06_Prvouka_18_3. ročník_Třídění odpadů Autor: Mgr. Jana Burdzová Použití:
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníleden 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 17) Člověk.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda Autor: Mgr. Lenka Radošová.
2 MOŽNOSTI AKTUALNÍ NABÍDKAPROBLÉM Ovládání odsavače přes varnou desku Propojení není automatické Propojení odsavače a varné desky s omezenými funkcemi.
TŘÍDÍME ODPADY VY_32_INOVACE_19_03 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
PYRAMIDA VÝŽIVY aneb NAUČME SE SPRÁVNĚ JÍST Obrázek 1.
Práce s textem – čtení s porozuměním VY_32_INOVACE_1B_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace Mateřská škola, Základní škola.
Vareniky (Nataliye) 19/01/15 | Recept | Ukrajina
20. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
26. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže,
Inf Algoritmus.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
PESTROST STRAVY.
11. dubna – 15. dubna PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
2. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
7. – 11. listopadu 2016 PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
5.6. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Maminka vaří.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
– PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
BRAMBORA Příroda kolem nás.
Jak se efektivně učit 2017.
Človíček a jeho tělo zdraví.
Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Transkript prezentace:

Plán klienta Pavel

Kuchařka Prohlídka kuchařek a časopisů inspirovala Pavla, aby si vytvořil svou kuchařku Albertku. Pavel sbírá časopisy o jídle, při nákupech sleduje, zda vyšlo nové číslo časopisu Albert. Pavel si časopisy prohlédne a vybírá recepty pro sebe a pro spolubydlící. Jídla rozpoznává vizuálně. Recepty vystřihuje a nalepí do své kuchařky.

Kuchařka – výběr receptů

Kuchařka – při tvorbě albertky

Vaření podle kuchařky Plán: naučit se připravit řízek a bramborovou kaši. Pavel se naučil obalovat řízky a ušlehat bramborovou kaši. Postupně se učí vařit další jídla ze své kuchařky.

Vaření podle kuchařky – řízky

Vaření podle kuchařky – bramborová kaše

Ovládání kuchyňských spotřebičů Odšťavňovač Toastovač Zapékač

Ovládání spotřebičů - odšťavňovač Pavel se učí pracovat s odšťavňovačem, dokáže si omýt, připravit a nakrájet zeleninu a ovoce, dokáže manipulovat s přístrojem a připravit vitamínové nápoje pro sebe, spolubydlící a návštěvy.

Ovládání spotřebičů – odšťavňovač

Ovládání spotřebičů – toastovač Po úspěšném zvládnutí přípravy šťáv se Pavel učil používat další spotřebič – toastovač. Umí si zapnout přístroj, připravit pečivo. Hotové topinky dokáže dále upravit a servírovat.

Ovládání spotřebičů – toastovač

Ovládání spotřebičů – zapékač

Práce na počítači Naučit se pracovat na počítači. Mít svůj počítač. Pavel chodil na počítač k asistentce a do školy. Cíl: Bude umět psát na počítači a počítat si nákupy. Pavel umí zapnout a vypnout počítač, píše si čísla do tabulek.

Práce na počítači

Děkuji za pozornost. Margita Vyskočilová