Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Advertisements

KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
PRŮZKUM POTŘEB A POPTÁVKY PEDAGOGŮ PO ODBORNÉM PROFESNĚ ORIENTOVANÉM VZDĚLÁVÁNÍ V RÁMCI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ (DVPP)
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Hotelnictví a gastronomie zblízka (vzdělávací program se stážemi) Zpracovala: Tvrdoňová Anna Datum: 2013.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Výstupy z učení u ekonomických oborů.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Marketingové prostředí obce
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Organizace a organizování podniku
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Moderní personalistika I. BLOK
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Personální plán pro podnikatelský plán
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Marketingový plán podniku
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU ZÁKLADNÍ POŽADAVKY A DOPORUČENÍ
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Management a řízení hotelu
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Transkript prezentace:

Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí

Název prezentace TIME (tréninkové, inovační a edukační týmy škol poskytujících střední odborné vzdělání) projekt je zaměřen na nastavení podmínek systematického odborně a profesně orientovaného vzdělávání středoškolských odborných učitelů cílem projektu je podpořit spolupráci škol a zaměstnavatelů při tvorbě a realizaci modulů DVPP a metodik na podporu odborného vzdělávání probíhá formou moderně a sebezkušenostně zaměřených kurzů a praktických modulů

Realizační tým pedagogických pracovníků zapojených do projektu TIME Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí Název prezentace Realizační tým pedagogických pracovníků zapojených do projektu TIME Ing. Dáša Mičkalová Ing. Marie Rešlová Ing. Věra Šťastná Mgr. Bronislava Závodná

Název prezentace Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí Lektoři modulů: Martin Hrabec Ing. Michal Pitroň

Název prezentace Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí Vzdělávací program Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí byl po inovaci rozdělen na dva vzdělávací programy: Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I. Řízení a organizace hotelového provozu Řízení a organizace práce na úseku F&B Integrované řetězce a franšízingové systémy Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II. Orientace na zákazníka a standardy kvality Řešení stížností Multikulturní komunikace Praktický marketing v hotelovém provozu Tvorba programů pro turistické skupiny

Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Název prezentace Řízení a organizace hotelového provozu Vzdělávací modul je zaměřen na získání poznatků o řízení a organizaci hotelového provozu, jejich jednotlivých úseků. Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Řízení a organizace hotelového provozu Absolvent modulu je schopen: orientovat se v organizaci a řízení jednotlivých úseků hotelu porozumět organizačním strukturám hotelu zvolit vhodnou organizační strukturu v závislosti na velikosti hotelu a úrovně poskytovaných služeb orientovat se v personální politice hotelu a jednotlivých pracovních funkcích orientovat se v náplni práce pracovníků na jednotlivých úsecích a různých stupních úrovně řízení Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Řízení a organizace hotelového provozu Náplň modulu: klasifikace ubytovacích zařízení kategorizace ubytovacích zařízení organizační struktura v různých typech ubytovacích zařízení TOP management provozní management – činnost jednotlivých úseků jednotlivé úseky, pracovníci, náplň práce vzájemná spolupráce a propojení jednotlivých úseků nové profesní profily v hotelnictví Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Název prezentace Řízení a organizace práce na úseku F&B Vzdělávací modul je zaměřen na získání ucelených znalostí o fungování a řízení stravovacího úseku v hotelovém a restauračním podniku. Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Řízení a organizace práce na úseku F&B Absolvent modulu je schopen: orientovat se v organizaci stravovacího úseku porozumět řízení stravovacího úseku popsat základní vybavení pro výrobu a odbyt porozumět racionální logistice zásobování koordinovat činnost ve výrobě a odbytu sestavit výrobní plán, jídelní a nápojový lístek Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I. ghfkghfgt

Řízení a organizace práce na úseku F&B Náplň modulu: jednotlivé úseky, specifika řízení a činnosti v úseku F&B stanovení efektivního výrobního programu nástroj k simulaci nákladů a výnosů kontrolní a analytické postupy finanční a obchodní plánování systém nákupu, skladování a výdaje plánování nákladů a spotřeba surovin + dalších zdrojů jídelní lístek jako nástroj prodeje provozní simulace Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Název prezentace Integrované řetězce a franšízingové systémy Vzdělávací modul je zaměřen na získání znalostí o postavení hotelových skupin a řetězců, globalizaci v gastronomii a roli hotelnictví v ekonomice. Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Integrované řetězce a franšízingové systémy Absolvent modulu je schopen: porozumět globalizačním a integračním procesům v hotelnictví v hlavních destinacích světa porozumět globalizačním a integračním procesům v hotelnictví v ČR porozumět právnímu a majetkovému postavení hotelů ve světě porozumět právnímu a majetkovému postavení hotelů v ČR orientovat se v jednotlivých zákaznických segmentech Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Integrované řetězce a franšízingové systémy Náplň modulu: vývoj gastronomických konceptů v České republice a ve světě vývoj jednotlivých zákaznických segmentů globalizace v gastronomii výhody a nevýhody globalizačních a koncentračních procesů v gastronomii franšízing právní a majetkové postavení hotelů Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí I.

Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Název prezentace Orientace na zákazníka a standardy kvality Vzdělávací modul je zaměřen na získání znalostí a dovedností o současných nových trendech v orientaci na zákazníka a nastavení konkrétních parametrů standardů v hotelnictví a cestovním ruchu - mezinárodní a české standardy kvality řízení a poskytování hotelových služeb.   Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Orientace na zákazníka a standardy kvality Absolvent modulu je schopen: ovládat nástroje zákaznického přístupu ovládat zásady pro získání spokojeného zákazníka analyzovat potřeby zákazníka kontrolovat, podporovat a motivovat zaměstnance orientovat se v mezinárodních standardech kvality řízení a poskytování služeb orientovat se ve struktuře hotelových služeb a jejich náplni porozumět kontrole úrovně hotelových služeb Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Orientace na zákazníka a standardy kvality Náplň modulu: co je to orientace na zákazníka analýza situace a identifikace potřeb komunikace s hostem zásady pro získání spokojeného zákazníka zpětná vazba a její využití co jsou to standardy a management kvality jak je lze uplatnit v hotelnictví a cestovním ruchu Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Název prezentace Řešení stížností Vzdělávací modul je zaměřen na osvojení dovednosti jak řešit různé stížnosti – konflikty a kritiky ze strany zákazníků. Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Řešení stížností Absolvent modulu je schopen: rozlišovat různé druhy stížností využívat pozitiva a negativa stížností využívat doporučené postupy pro řešení stížností ovládat komunikační techniky při řešení stížností evidovat a analyzovat stížnosti Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Řešení stížností Náplň modulu: definice, podstata a druhy stížností pozitiva a negativa stížností doporučené postupy pro řešení stížností komunikační techniky při řešení stížností evidence a analýza stížností příklady z praxe Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Název prezentace Multikulturní komunikace Vzdělávací modul je zaměřen na získání znalostí a dovedností, které jsou nezbytné pro úspěšnou komunikaci v multikulturním prostředí. Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Multikulturní komunikace Absolvent modulu je schopen: rozlišovat jednotlivé skupiny zahraničních zákazníků ovládat komunikaci se zahraničním zákazníkem respektovat v kontaktu se zákazníkem národní mentalitu a aspekty multikulturního soužití analyzovat specifika určitých zahraničních kultur a multikulturních prostředí Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Multikulturní komunikace Náplň modulu: komunikační zásady při jednání se zahraničním zákazníkem specifikace jednotlivých skupin zahraničních návštěvníků charakteristiky jednotlivých skupin a doporučené modely jednání praktické příklady pro individuální situace Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Název prezentace Praktický marketing v hotelovém provozu Vzdělávací modul je zaměřen na získání znalostí a dovedností při přípravě marketingové strategie, jak v oblasti prvků marketingového mixu tak, v oblasti ceny a konkurenční politiky. Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Praktický marketing v hotelovém provozu Absolvent modulu je schopen: vysvětlit důležitost marketingu v hotelu analyzovat trh využívat strategie v oblasti prvků marketingového mixu rozlišovat cenové strategie zvolit nástroje marketingové komunikace Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Praktický marketing v hotelovém provozu Náplň modulu: marketing a jeho úloha v hotelu vize, mise, strategické cíle situační analýza (SWOT, BCG) MIS hotelu strategie v oblasti prvků marketingového mixu 4P, 4C cena a její úlohy, příklady strategií v oblasti ceny a kontraktační politiky marketingové komunikace Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Název prezentace Tvorba programů pro turistické skupiny Vzdělávací modul je zaměřen na získání dovednosti tvorby programů pro klienty v oblasti cestovního ruchu včetně nabídky služeb. Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Tvorba programů pro turistické skupiny Absolvent modulu je schopen: vysvětlit důležitost marketingu a managementu v cestovním ruchu sestavit program pro turistické skupiny rozlišovat potřebné informace zvládat jednání s klientem vytvořit strukturu programu pro skupiny analyzovat a řešit nepředvídatelné situace aplikovat metody nástroje po podporu prodeje Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Tvorba programů pro turistické skupiny Náplň modulu: produkt cestovního ruchu zásady tvorby programů pro turistické skupiny základní potřebné informace jednání s klientem struktura programu pro skupinu personální, materiální a technické zajištění – interní i externí dodavatelé řešení případných rizik a nepředvídaných událostí metody a nástroje pro podporu prodeje dalším potenciálním zájemcům Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí II.

Děkuji za pozornost!