Program 1. pracovního semináře Financování internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod
První den – :00 – 13:30 Společná část Úvod – PhDr. Vít Richter – Národní knihovna ČR, Ing. Michal Šperling, Euredis, a. s. Představení účastníků Prezentace programu semináře - Ing. Michal Šperling, Euredis, a. s. 13:30 – 16:30 Projektové řízení - Mgr. Martin Dolný, Euredis, a. s. Ing. Michal Šperling, Euredis, a. s. 17:00 – 17:30 Projektová dokumentace v projektech pro Strukturální fondy – Ing. Renata Hrůzová, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 18:30 Večeře
Druhý den – :00 – 10:00 - Prezentace řešení Projektu - Ing. Michal Šperling, Euredis, a. s. - Prezentace plánu přípravy Projektu - Ing. Michal Šperling, Euredis, a. s. 10:00 – 10:30 - Způsoby podávání Projektů na úrovni krajů - Mgr. Zdeněk Semorád sekretariát Regionální rady NUTS II - Severovýchod 10:45 – 11:00 Připravovaná dokumentace Rozdělení na tři pracovní skupiny 11:15 – 12:00 V jednotlivých pracovních skupinách: - Příprava stromu problémů - Ing. Michal Šperling, Mgr. Martin Dolný, Ing. Alena Králová, Euredis, a. s. 12:00 – 13:00 Oběd
Druhý den – –13:00 – 13:45 –V jednotlivých pracovních skupinách: - Příprava analýzy zainteresovaných skupin - Ing. Michal Šperling, Mgr. Martin Dolný, Ing. Alena Králová, Euredis, a. s. –13:45 – 15:15 –V jednotlivých pracovních skupinách: - Příprava logického rámce - Ing. Michal Šperling, Mgr. Martin Dolný, Ing. Alena Králová, Euredis, a. s. –Společně –15:30 – 16:30 –Sladění výsledků práce skupin - Ing. Michal Šperling, Mgr. Martin Dolný, Euredis, a. s. 16:30 – 17:00 –Ustanovení řídicí skupiny –18:30 –Večeře –V řídicí skupině –19:00 – 21:00 –Příprava strategie postupu na krajských a centrální úrovni
Třetí den – :00 – 9:30 Prezentace návrhu strategie postupu řídicí skupinou Ing. Michal Šperling, Euredis, a. s. - Na centrální úrovni - Na úrovni krajů 9:30 – 11:45 Dohoda o dalším postupu Stanovení úkolů jednotlivých knihoven a členů řídicí skupiny - Stanovení termínu dalšího pracovního semináře 11:45 – 12:00 Hodnocení semináře