Leadership, zavádění změn a řízení týmů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Advertisements

Příběh ZKUŠENÉHO ???? podnikatele
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
C c e r b Implementace Aspe ve společnosti Brex spol. s r.o. stavební společnost.
Realizace KA v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ září 2010 bylo zahájeno na UHK vzdělávání pro pedagogické pracovníky MŠ a ZŠ v rámci realizace.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_KOUTENSKA_13.
a jeho využití u klientů po CMP
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Kurz: Asistentka v předškolní péči … reflexe aneb jak bylo a co bude Zdravotnické zařízení MČ Praha 4, Kotorská 1590/40, Praha 4, IČO:
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
 Pro hodnocení není žádný jednoznačný předpis či návod, žádná kuchařka.  Existují principy, metody, formy a prostředky a také specifické podmínky školy.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
Personální management
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
METODICKÁ DOPORUČENÍ K ZAČLEŇOVÁNÍ ŽÁKŮ-CIZINCŮ DO VÝUKY
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Autoevaluace Vlastní hodnocení školy ve Střední škole Horní Bříza.
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Manažerské rozhodování Zvládání sporných situací s respektem.
Supervize v rámci sociální práce Specifické metody SP LS 2014 Specifické metody SP LS 2014.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Podobnost čistě náhodná !
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Antické Řecko Opakovací mix
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Specifický typ osobnosti
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
ZŠ JUDr.Josefa Mareše a MŠ, Znojmo Mgr.Miloslav Hubatka
Působení psychologa jako člena týmu odborných pracovníků projektu AVC
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
Rozvoj a vedení týmu.
1 Manager nebo leader? -Management je pozice -Leadership je volba (rozhodnutí) -Potřebujeme management i leadership -Management a leadership je všude kolem.
Prague International Marathon D O B R O V O L N I C T V Í.
PRAGUE INTERNATIONAL MARATHON Dobrovolnictví - Prague International Marathon.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Dráha Rychlost Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
Vůle.
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
Manager nebo leader? Management je pozice
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Vůdcovství Doc. PhDr. Jan Neuman, CSc. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
DEPARTMENT OF HR MANAGEMENT UNIVERSITY OF ECONOMICS, PRAGUE | W. CHURCHILL Sq. 4 | Prague 3 | kp.vse.cz CSR jako součást výuky personálního managementu.
Název školy: MŠ a ZŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova 1045 Autor: Jana Brákorová Název : VY_32_INOVACE_14/17_Vztahy ve škole Téma:Vztahy ve škole Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
PROJEKT MÁLOTŘÍDKY SPOLEČNĚ PaedDr. Malenovská Lenka 24.listopadu 2009.
Principy KPSS Zlín Co KPSS přineslo do procesu plánování důraz na aktivní roli uživatelů sociálních služeb a zastoupení jejich zájmů v procesu.
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Didaktické prostředky
Společenská odpovědnost a školy
Rozhodování jako manažerská funkce
Jak na transformaci aneb ‘Co jsme se naučili’
Etický kodex zaměstnance veřejné správy
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Rezervy, podmíněné závazky a podmíněná aktiva
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Kdo je víc? ŘŠ nebo ZŘŠ? Dagmar Chroboková Petr Lehký.
Práce se selhávajícím žákem
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
Metodika podpory sociálního a emočního vývoje dětí předškolního věku
Transkript prezentace:

Leadership, zavádění změn a řízení týmů Mgr.Miloslav Hubatka ZŠ JUDr.Josefa Mareše a MŠ, Znojmo Pevně ve věci, vlídně ve způsobu Claudio Aquaviva

Zásada: Musíte mít jasnou vizi a konkrétní cíl. Fakt, že to dělají jiní nebo že musíte nestačí.

Realizace projektů 1. Předkoncepční nadšení 2. Realizační vystřízlivění 3. Hledání viníků 4. Potrestání viníků 5. Vyznamenání nezúčastněných

Pilotní projekt, aneb průzkum bojem Malá ověřovací sonda Jen malá skupina - dobrovolníci Rozpoznání rizik a neočekávaných věcí Žádná očekávání - žádné výkony Průzkum naplno

Jaký má být člen elitního týmu?

Rozložení v pedagogickém sboru Pravidlo 10 : 30 : 60

Tři typy učitelů 1. Učím, protože je to moje práce 2. Jsem nejlepší učitel - ka 3. Jsem součást týmu, který tvoří nejlepší školu

Princip lodního konvoje

Management "chození kolem" Být stále nablízku svým lidem. Pomáhat a chránit, povzbuzovat a chválit Dávat okamžitý a pravdivý feedback Řešit problémy a diskutovat s lidmi, vtahovat je do procesu, do rozhodování a do spoluzodpovědnosti.

Riziko vyhoření elitních týmů

Nedůslední jedinci Nedůslednost jednoho ničí systém i práci druhého

Určení výkonnostní normy Jasně určit co chcete, hodnotíte a potřebujete a kde to jde kvantifikovat s důrazem na kvalitu. Zavedení scoreboardů

Chování v krizi Prubířský kámen charakteru Může vše zhatit, ale i upevnit V krizi všichni sledují vůdce Vysoké morální hodnoty a odvaha jsou jedinou zárukou Trpělivost, sebekázeň, sebeovládání, odvaha, rozhodnost, pravdomluvnost,ušlechtilost, správná rozhodnutí ve správný čas = následování vůdce

Algoritmus zavádění změny

ZŠ JUDr.Josefa Mareše a MŠ, Znojmo Děkuji za pozornost Mgr.Miloslav Hubatka ZŠ JUDr.Josefa Mareše a MŠ, Znojmo hubatka@evokace.cz 773 100 766