Projekt EU - OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Orbis Pictus v programu Comenius
Advertisements

Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614, příspěvková organizace Karviná – Nové Město Projekt finančně podpořený Fondem životního.
Příroda a já Září 2012 Petra Hráská.
„Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 03 ČLOVĚK A PŘÍRODA.
Projekt EU - OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Strukturované učení PROJEKT EU
Koňská farma Vysoká, Chrastava u Liberce. Pobyt zaměřený na poznávání a ochranu přírody – stromů, květin, bylin, domácích a exotických zvířat, ošetřování.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA DOPRAVNÍ
ROZVÍJEJÍCÍ AKTIVITY V PROCESU VÝUKY V PRAXI
Transformace v DDS Litvínov CZ.1.04/3.1.03/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
Gramotnost: definice pojmu
Vzdělávání pro budoucnost Délka trvání – 20 měsíců Místo realizace – Olomoucký kraj projekt realizovaný v Olomouckém kraji – vpb.cepac.cz.
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
Učíme se mluvit neboli komunikovat
Seminář – Řízení projektů ve školství Termín – 13. Listopad 2006 Místo - Slezská univerzita v Opavě Vzdělávací centrum v Krnově.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Role školního koordinátora EVVO
Hotelnictví a gastronomie zblízka (vzdělávací program se stážemi) Zpracovala: Tvrdoňová Anna Datum: 2013.
Počítání s mocninami – I.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
Seznamovací kurz primy s výukou vybraných kapitol biologie a zeměpisu Gymnázium a SOŠ Hostinné.
Trojčlenka v nepřímé úměrnosti Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Venkovská turistika podnikatelské minimum
Dejvice Matěj Volf Seminář Město v dějinách Aktivita č. 1 Praha – město našeho života Projekt č. CZ.2.17/3.1.00/36097, podpořený Evropským sociálním fondem.
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
S OCIALIZACE DO PROFESE UČITELE Školní pedagogika Podzimní semestr 2014 Petra Černochová, Anna-Marie Malíková.
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Realizace : – Všechno v mém životě.
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Zkušenosti se značením jízdních kol Městská policie Karviná.
IT ve škole 2499/21/7.1.4/2010 Města Karlovarského kraje VY_32_INOVACE_C09 Sada 1 Člověk a příroda ZŠ Pačejov.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2014/2015.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_28_10_HV7_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Tanec a pohyb Základní škola Libina, příspěvková.
Anotace Žáci se pomocí prezentace učí orientovat v ČR. Učí se poznávat, posuzovat a chránit krajinu, ve které žijí. Seznamují se krásami naší vlasti –
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
Třída KUŘÁTKA PROJEKT MALÝ ZAHRADNÍK Dílčí projekt: KULIHRÁŠEK
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
„KVALITNÍ A EFEKTIVNÍ VÝUKA ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉHO ŽÁKA
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Svět techniky Ostrava a jeho přínos podpoře podnikavosti žáků
VÝUKA V PŘÍRODĚ Mgr. Milada Kučerová
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Neživá příroda ve výuce přírodopisu
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Kurikulum: obsah školní edukace
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Administrativní členění - Prezentace s výkladem
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Projekt EU - OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

K LÍČOVÁ AKTIVITA Č LOVĚK A PŘÍRODA

 podhorská oblast - objekt mimo město  zajímavé prostředí  možnost využití samotného objektu pro žáky na invalidním vozíku  využití tematicky s projektem – příroda, zvířata, …. téma „Člověk a příroda  asi 10 km od Liberce – ZOO doprovodná aktivita pobytu  bezbariérové ubytování pro žáky na invalidním vozíku  dostatek finančních prostředků

Realizovat vyučování v prostředí přírody Prakticky se s přírodou seznamovat a poznávat ji Pozorovat a uvědomovat si změny v přírodě Učit se přírodu chránit Vyjadřovat své pocity formou slova, pohybu, dramatického ztvárnění, hrou, hudbou

Žáci mají možnost pozorovat a poznávat přírodu v delším časovém úseku Získané znalosti z výuky ověřit v praxi A naopak - zkušenosti z přírody využívat v praktickém životě

1.S – 4 4.S – 4 5.S – 4 6.S – 6 7.S – 1 8.S – 2 9.S – 4 10.S – 4 Celkem – 29 žáků o Šípková o Semančíková o Vykouková o Radová o Petříková o Havlíková o Volfová o Balá o Nováková o Najmanová TŘÍDY PEDAGOGICKÝ DOZOR