Setkání klinických uživatelů 2010

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
XXIX. Mezikrajské dny klinické biochemie 2011, Seč Jana Sedláková, OKBH Oblastní nemocnice Kladno.
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Školení správců I. Petr Pinkas Mgr. Pavel Šlosarčík.
DSC Monitor DSC Monitor Obsah Tato PowerPointová prezentace je rozdělena do několika různých sekcí. Stisknutím názvu sekce.
Zakázkově vytvořená aplikace Technologický software HTH8 s.r.o, Eimova 880, Polička, tel.: , fax: ,
Elektronická preskripce
Přednáška č. 3 Normalizace dat, Datová a funkční analýza
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Univerzální software Ht Monit
(B1 Document Managment) B1UP – Správa dokumentů Ing. Radomír Možnar Servis/Helpdesk.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
S OFTWARE PRO AUDIT PC Dostál David. OCS I NVENTORY Software pro automatický asset management pro PC a k němu připojené zařízení. Dimenzované na velkou.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Analýza a popis pracovního místa
MARBES CONSULTING s.r.o. - komplexní řešení informačních systémů
Příprava koncepce kvality zdravotnických zařízení –aktuální stav
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
PROJEKT EZK ROKY 2001 AŽ 2011 PILOTNÍ PROJEKTY
Školení správců II. Petr Pinkas Ing. Petr Folwarczný RNDr. Vít Ochozka.
Setkání klinických uživatelů 2010 Petr Folwarczný.
Geo-informační systémy
Bezpapírová zdravotní dokumentace pilíř komplexního nemocničního systému Jan Horák.
SETKÁNÍ UŽIVATELŮ KNIH. SYS. TINLIB / T SERIES Městská knihovna Chrudim listopadu 2003.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
1 PDIS Táborský Otakar Výhody systému nástroj pro ovlivňováni chování pacienta ISO, CEN, ČSN, HL7 rozvoj eHealth spolupráce se zdravotní.
Manažerské přístupy k informačnímu systému města
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Provoz lůžkové části Kliniky pracovního lékařství
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
Skládané formuláře verze NIS StaproAKORD.
Bezpapírová zdravotní dokumentace – první provoz v ČR
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Zakázkový systém Romana Pavelková Skalský Dvůr
Studijní IS a spisová služba Miroslav Křipač
Multifunkční pracovní plocha verze NIS StaproAKORD.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Aplikace pro vedení a kontrolu Příloh č. 2 pro ZZ STAPRO s.r.o. Pernštýnské nám Pardubice
TurboAsistent pro Windows komplexní program pro lékaře
Audit ve StaproAkord Piotr Grodzicki. Audit Kdo identifikace uživatele Kdy datum a čas události Co která data jaké akce.
Projekt INKO.
Návrh systému evidence komponent měřícího řetězce stanic SampleFx.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika Výdej
Pohled samosprávy na eHealth
Koncepce ošetřovatelství
Reporting.
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Hodnocení kvality a bezpečí zdravotních služeb
Datový standard MZ ČR a NČLP v praxi, současný stav a další rozvoj
Helios Orange - Implementace systému
Příjem pacienta na lůžkové oddělení a jeho bezpečí
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Databáze MS ACCESS 2010.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti OS Windows Číslo DUM: III/2/VT/2/2/23 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Neprodáváte ? Na trhu jsou levnější programy pro zdravotnictví Na trhu jsou programy, které toho umí víc Nemám čas učit se nové věci Myslíme si, že …
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
Identifikace pacientů v MOÚ J. Kocourková, H. Vorlíčková, Masarykův onkologický ústav, Brno.
Zhodnocení II. zahraniční stáže Mgr. Petra Trtíková vedoucí zdravotního úseku.
Audit zdravotnické dokumentace jako nástroj řízení bezpečnosti pacientů Ing. Gabriela Franková foto: Marie Psotková, Jana Gojová.
Akční plán podpory zdraví Nemocnice Pelhřimov, p.o. Pavlína Fridrichovská, DiS. Podzimní škola WHO – HPH, 12. – , MZČR Praha.
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
Vypracování národních norem kódování pro český systém DRG číslo projektu CZ2005/017/ Program Evropské Unie Transition Facility pro Českou.
SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Pořízení NIS a virtualizace desktopů do Rehabilitačního ústavu Hrabyně “ realizovaném v letech 2012 až 2015 Rehabilitačním ústavem.
Letecká informační služba pro GA 2017
Táňa Křížová Krajský úřad Kraje Vysočina
Aplikace Monitorovací systém
Aplikace Monitorovací systém
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
eMeDocS Exchange Medical Document System David Zažímal Petr Pavlinec
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
Transkript prezentace:

Setkání klinických uživatelů 2010 Petra Bičišťová

Obsah prezentace Ošetřovatelská dokumentace – novinky Mimořádné události – novinky Nemocniční infekce Informované souhlasy Nové funkcionality v NIS StaproAKORD Strukturovaná dokumentace Alerty Více aktivních oken na obrazovce Objednávky Medikace Podpora akreditací (čekací doby, hlídání vzniku dokumentace) Pen&Paper

Flexibilní formulář Nástroj pro tvorbu strukturovaných formulářů Lze připojit k jakémukoli NIS Volán z klinické části NIS Formuláře vytvářejí konzultanti Vysoce konfigurovatelné Celé nové produkty, ale i drobnější formuláře na míru danému zákazníkovi

Ošetřovatelská dokumentace a mimořádné události Elektronické formuláře: Ošetřovatelská anamnéza Oš. překladová /propouštěcí zpráva Riziko pádu, dekubitů, ADL test, nutriční screening,.. Plán péče s hodnocením + realizace plánu Záznam o mimořádné události Záznam o pádu Klasifikace dekubitů Záznam údajů o nemocniční infekci Statistiky, vyhodnocování Zasílání informačních e-mailů Elektronické formuláře: Ošetřovatelská anamnéza Oš. překladová /propouštěcí zpráva Riziko pádu, dekubitů, ADL test, nutriční screening,.. Plán péče s hodnocením + realizace plánu Záznam o mimořádné události Záznam o pádu Klasifikace dekubitů Záznam údajů o nemocniční infekci Statistiky, vyhodnocování Zasílání informačních e-mailů

Plán péče Zadání diagnózy pro vybranou oblast . Pro diagnózu lze z číselníku vybrat důvody, intervence a cíle, kterých se má při léčbě dosáhnout. Možnost hodnocení diagnózy Výběr z připravených číselníků – usnadnění práce, podpora správného vyplňování 5

Realizace plánu péče Samostatný formulář – obdoba plánu péče Samostatné pole pro záznam realizace: - kopie plánovaných intervencí - možnost dalšího popisu Kopie všech potřebných údajů 6

Posílání informačních e-mailů Nová funkcionalita Flexibilního formuláře Použití: informační e-mail odpovědným pracovníkům o nemocniční infekci, o mimořádné události, … Vlastnosti: Nastavení a správu provádí správce v nemocnici, vytvořen speciální formulář pro nastavení e-mail adres Vyhodnocení adresátů dle zadaných údajů (závažnost, místo , …)

Nemocniční infekce Tvorba speciálních strukturovaných formulářů pro zadání údajů o NI => EVIDENCE Možnost informačních e-mailů po založení formuláře o NI => INFORMOVANOST Vynucení zadání potřebných údajů před propuštěním = > ÚPLNOST DOKUMENTACE Statistiky => VYHODNOCENÍ =>Vytvoření a zavedení programu ke snížení rizik nozokomiálních infekcí

Informované souhlasy Vedení informovaných souhlasů k výkonu: Formulář pro správu IS Formulář pro koncového uživatele

Informované souhlasy - správa Nástroj pro správce Příprava všech šablon k IS k výkonu Definice textů a nadpisů Nastavení povinných polí Nastavení možnosti editace Rozdělení IS dle odborností Členění IS do skupin

Informované souhlasy Seznam IS dané odbornosti Tisk formuláře včetně hlavičky, všech legislativních náležitostí Členění dle lokalizace Výběr výkonu Automatické načtení textů k danému výkonu

Informované souhlasy Nový formulář pro informované souhlasy k výkonu Zavedením do NIS dochází k sjednocení formulářů Potřebné formuláře jsou přehledně uloženy na jednom místě Jasná evidence udělených souhlasů pacienta k výkonu Zjednodušení práce – údaje o pacientovi jsou automaticky generovány a nemusí se přepisovat ručně Uživatelský komfort – podstatné zefektivnění udělování informovaných souhlasů k výkonu

Strukturovaná dokumentace Trend - strukturovaná dokumentace Důvodem jsou: Akreditační požadavky Možnost nastavení povinných částí dokumentace Možnost kopie části dokumentace na další potřebná místa Větší přehlednost =>Nová možnost strukturovat dokumentaci v NIS StaproAKORD. Vylepšený nástroj Skládaný formulář.

Založeno na funkci Skládaný formulář Grafický návrh formuláře RTF editor s možností formátování textu Práce s předdefinovanými texty a generátorem textů Možnost nastavení povinných polí a jejich barevné označení. Měkké a tvrdé kontroly Počítané položky Číselné položky, číselníkové položky, …

Alerty Možnost on-line upozornění na důležité události, změny, blížící se termín atd… Přínosy: Lepší informovanost Podpora akreditačních požadavků

Alerty Velká možnost konfigurace Příklady použití: Zprávy o došlých statimových nálezech Informace o vyžádaném konziliu Zprávy o odstávce systému Informace o naplánovaném termínu vyhotovení dokumentace Upozornění na nastavenou událost …

Více aktivních oken na obrazovce (dashboard) Trend – používání větších monitorů Možnost zobrazení více informací na obrazovce. Reagujeme funkcionalitou, která umožní na obrazovku umístit a využívat více oken - různé části dokumentace jednoho pacienta. Vzhled lze individuálně nastavit

Objednávky Výchozí stav: 2 samostatné formuláře, tzv. „malé“ a „velké“ objednávky žádná grafická komponenta, vše pomocí gridu složité přeobjednání fixní počet (dle konfig.) objednávek na čas

Objednávky – Aktuální stav Jednotný formulář Nové grafické komponenty Plánování příjmů Propojení hospitalizačního a operačního diáře Těsnější spojení žádanky a objednávky Variabilní počet objednávek na čas Možnost vícesloupcového diáře

Objednávky – Aktuální stav Možnost přesouvání „drag&drop“ Objednávka na dvojklik Barevné odlišení metod Grafické zobrazení dalších informací Flexibilní nastavení vzhledu diáře, zobrazovaných informací Vazba na žádanku

Objednávky – konfigurace Pracovní doba dny v týdnu, liché/sudé týdny, pracoviště, pohlaví pro uživatele (lékaře) pro metodu (vyšetření) amb/hosp pacienti svátky, prázdniny NIS/WebDiář blokování času Objednávky  délka objednávky zobrazované informace v detailu objednávky maximální počet pacientů

Objednávky – technologie nová komponenta TMSPlanner pro Delphi2009 TDBPlanner + TDBCalendar zakoupen balík cca 300 komponent TMS Component Pack od TMS Software inspirace u RHB modulu (některé funkce přebrány)

Úpravy v medikacích Důvody: Návaznost na produkt evidence podávání léčiv Stále přísnější akreditační požadavky Důraz na kvalitu dokumentace Důraz na bezpečí pacienta

Úpravy v medikacích Hlavní změny: Změny v číselníku léků – vazba na sklad, následná správa číselníku, pozitivní list, ATC skupiny Přehledové funkce pro sestru, tisky Dotisky ordinovaných léků Možnost použití funkce Ordinace na ambulanci

Úpravy v medikacích Strukturovaný dekurz Hlavička dekurzu Jednotlivé záložky: Status presens, Léky, infuze, ….další konfiguračně nastavitelné části dekurzu Přehledné zobrazení léků na časové ose Barevné odlišení stavu léku (ordinován, podán, …) Možnost kopírování údajů

Úpravy v medikacích Seznam pro sestru: pacienti a jejich ordinace od zadaného času Možnost tisku Seznam infuzí Seznam ordinovaných léků Seznam pacientů

Evidence čekacích dob Akreditační požadavek: Sledování a vyhodnocování čekacích dob Řešení: Konfigurační nastavení evidence časů (čekací doby, délka vyšetření, odezva na žádanku…) Realizace dotazem, který bude možno vložit např. do sledu, navázat na objekt Sledování se provádí automaticky, bez zásahu uživatele Statistiky na vyhodnocení

Hlídání časových limitů vzniku dokumentace Akreditační požadavek: Stanovení limitu pro vznik dokumentace a kontrola dodržování Řešení: Lze konfiguračně nastavit limity vzniku dokumentace (lékařská příjmová zpráva a oš. anamnéza do 24 hodin od příjmu, hodnocení oš. diagnóz každý den, …) Reporty s výpisem nedodržených termínů Možnost zapojení alertů – upozornění na překročený limit

Akreditační balíček Podpora NIS při plnění požadavků akreditačních standardů Konzultujeme s manažery kvality Vznikají celé nové produkty, ale i drobnější funkce

Podpora akreditací - shrnutí Vytváříme produkty a nové funkcionality, které usnadní zdravotnickému zařízení plnit náročné požadavky akreditačních standardů Součástí „Akreditačního balíčku“ budou i konzultační služby – pomoc s nastavením funkcionalit, ale i procesů v nemocnici v souladu s požadavky akreditačních standardů.

Děkuji za pozornost Petra Bičišťová Produktový manažer KIS +420 604 221 371 bicistova@stapro.cz