Podnikový management Garant předmětu: Prof. Ing. Petr Němeček, DrSc Aktualizovat obsah předmětu vzhledem k vývoji v teorii a požadavkům současné praxe.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Advertisements

Politika zaměstnanosti v Pardubickém kraji
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Témata projektů X13PMT Laboratorní (automatizované) pracoviště pro měření charakteristik fotovoltaických článků Zadavatel: prof. Benda (Ing. Macháček)
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
Vývoj teorií řízení. Vědecké průmyslové řízení Hospodárná příprava a následné provádění výrobních a obslužných procesů A.W. Taylor, H.L. Gant, A.B. Gilbreth,
Charakteristika řízení
Systémové pojetí manažerské práce
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
Historické etapy vývoje managementu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Koncepce pracovníka a pracovní skupiny v řídicích strategiích Borek Bernard.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Vývoj regulace a dohledu nad finančním trhem Shrnutí poznatků Ing.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Mikroekonomie I Typy firem v tržní ekonomice a jejich cíle
Teorie řízení příklady Ing. Jan Vondrus PEF 229 Konzultační hodiny: dohodou.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
3i3 BUSINESS DEVELOPEMENT INVENTA, s.r.o. Cesta k řízenému růstu firmy Ing. Vladimír Brichta Ing. Miroslav Tůma, Ph.D.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Komplexní produktivní údržba (TPM)
© Ing. V. Šebek, CSc. Řízení projektů a podnikových procesů 1/7 6. Výběr procesů pro jejich zlepšení  Výběr procesů pro jejich zlepšení  ad hoc  procesní.
Plánovací proces a druhy plánování
Hodnocení a řízení výkonu. Adaptace pracovní, sociální, kulturní.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Definice managementu.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
MPO Konzultace: po 16,00 – 17,00 č.dv. B 427 a
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
1 Řízení změn Modely systémového řízení. 2 Řešení jednotlivostí (cílené) Systémové řízení podnikání (institucí) Změny v „technikách“ řízení.
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
VZDĚLÁVACÍ POLITIKA.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Personální plán pro podnikatelský plán
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ T.G. MASARYKA 4 Ekonomika podniku.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Reg. č. projektu: CZ.1.07/2.3.00/ Název projektu: Měření výkonnosti Rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu měření a řízení výkonnosti podniků,
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
České Budějovice, červen 2016
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Transkript prezentace:

Podnikový management Garant předmětu: Prof. Ing. Petr Němeček, DrSc Aktualizovat obsah předmětu vzhledem k vývoji v teorii a požadavkům současné praxe. Akcentace postavení vlastníka, možností přístupu ke zdrojům a projevům globalizace. Uplatnit: Procesní management, Znalostní management. Chaos management, Change management, Human Interaction management, HIM, Constraint management (omezení).

Podnikový management VVíce užívat případové studie uvádějící přístupy a postupy úspěšných firem tuzemských a zahraničních. UUplatnit poznatky z českého managementu rozvinutím Baťova systému řízení pro obohacení předmětu se zdůrazněním nesporných pozitiv užitého a fungujícího systému, který je světově uznáván jako originální a plně funkční. Zahrnout strategii firmy, charakteristiku systému, dokonalou technickou a ekonomickou přípravu, samosprávu dílen, formy a způsob nákupu a prodeje a také sociální a vzdělávací systém užívaný u firmy.

Podnikový management Zařadit rozvíjení schopností a kompetencí v oblastech: posuzovací kompetence - vyjadřuje schopnost a možnost hodnotit z hlediska výkonnosti, koncepční kompetencí se rozumí šikovnost rozvíjet koncepce a stanovit jejich hlavní body, integrační kompetence neznamená jen mož­nost posuzovat výkonnosti a definovat koncepce a jejich obsahy, ja­ko financování či management projektů - od pro­cesu integrace tvorby hodnot až po možnost vy­tvořit z nich nakonec ucelený systém, systémová kompetence se považuje za nejvyšší kompetenční stupeň a týká se možnosti, vývoje a produkce základních kompetencí pro možnost získání výhod uceleného systému vlastního výkonu.

Podnikový management Zaměřit obsah práce manažera na pochopení a uspokojení potřeb, potřebnosti uvážit procesy ve smyslu přidané hodnoty, obdržení výsledků procesní výkonnosti a účinnosti, a neustálého zlepšování procesů založeného na objektivním měření.