Jaké to je? Je to jako číst knihu, ale v každém jednom okamžiku mít možnost rozhodnout o čemkoliv, co některá z postav v knize dělá. Je to nejen o vyprávění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_028_6TR_CJ Autor: Mgr. Renata Stalová.
Advertisements

Prezentace (hodnocení dle zadaných podmínek hodnocení prezentace učitelem) 40´ Práce ve skupinách 30´ Seznámení s tématem 10´
Interpretace neuměleckého textu Popis, charakteristika II
Interpretace neuměleckého textu Popis, charakteristika III
Historie a princip INTERNET.
Slečna čekala na nástup do letadla na jednom velkém letišti.....
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.18.
Aneb důvod, proč chodit do Městské knihovny v Praze !
Rozbor uměleckého textu
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_13.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_006_6TR_CJ Autor: Mgr. Renata Stalová.
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Dramatika pro děti Workshop ARAS Strana 1.
Zdravotnický asistent, druhý ročník Vývoj lidské společnosti Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie,
Obyvatelstvo – struktura národnostní a náboženská
ODBORY Vypracoval: Viktor Vodrážka. Co to jsou odbory? Odbory jsou sdružení zaměstnanců, založená s cílem prosazovat jejich pracovní, hospodářské, politické,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. et Mgr. Gabriel Juchelka. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
PRÓZA, EPIKA Mgr. Michal Oblouk. Próza Z latiny prosa oratio = řeč přímá, stále postupující Přirozená, běžná forma vyjádření psaná volně (ne ve verších)
Skyrim: The Elder Scrolls V Tetyana Izay. Obsah Herní systém RPG Základní informace Úvod do příběhu Příběh hry Hlavní hrdina Vlastní pohled na hru.
Pán prstenů je skvělá fantasy, která uchvátí nejen děti ale díky své propracovanosti se zalíbí i velkému počtu dospělých. Podle této skvělé knihy bylo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_CJL_HR_3_03.
Číslo materiálu Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_08 Škola: Škola: ZŠ Dr. Miroslava Tyrše, příspěvková organizace Adresa Adresa: Vrchlického 630/5, 40502,
Čínská kultura.
Vesnice, ve které žiji Velké Karlovice
B Á J E M Ý T U S Mgr. Michal Oblouk. M Ý T U S z řeckého mýthos = vyprávění báje literární (epický) útvar, který pojednává o životě bohů, o vzniku světa.
Jak by si definoval slovo hrdina? Co podle tebe musí člověk dělat, aby si ho označil jako hrdinu? Znáš nějakého hrdinu ve světě? Ve svém okolí? Promysli.
Literární pojmy 2 Český jazyk 6. ročník ZŠ
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Občanská výchova Ročník:
Marcel Proust Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
T-klub Knihovna Karla Dvořáčka Vyškov. Začátky T-klub vznikl v málo navštěvovaném hudebním oddělení Financován z rezervního fondu knihovny Hlavní.
Ústav světových dějin Obor Historie – Obecné dějiny.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
VY_32_INOVACE_3D.9.18 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 9. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Vyhledávání na internetu, SEO
SPOJENÉ STÁTY AMERICKÉ Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Jsme kreativní knihovna? Míla Linc. Kreativita Tvořivost neboli kreativita (z lat. creo = tvořím), či invence, je zvláštní soubor schopností, které umožňují.
Historická tvorba – 19. stol.
Jak upozornit na vážný problém a neudělat při tom víc škody než užitku Mgr. Ondřej Hudeček FHS UK.
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
ČÍST CIZOJAZYČNÉ KNÍŽKY ?.  Asi každý z nás někdy narazil na nějakou knížku, časopis nebo jakýkoliv jiný materiál, který sice obsahoval velice zajímavé.
Základní informace Celý název: Erebos- hra, která zabíjí Autor: Ursula Poznanski Nakladatelství: Fragment Počet stran: 320.
FB – dobrá praxe Podněty a inspirace z MZK (poděkování Jaroslavě Dvořákové) a Jablonného v Podj. (poděkování Daně Zpěvákové) a dalších knihoven.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková BÁJE, MÝTUS Jak vznikla ranní rosa? Jak putuje slunce po nebi? Poslouchej.
Literatura = písemnictví Jeden z druhů umění, písemné záznamy. Rozdělení: a) odborná literatura b) krásná literatura = BELETRIE c) jednací písemnosti (př.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBOR: Český jazyk a literatura.
Mytologie - bájesloví Soubor mýtů ( bájí ) určitého národa  Mýtus ( báje ) je umělý nebo lidový epický útvar z dávných dob.  Pro naši kulturu je významná.
Milan Kundera nar „Muži obdivují ženy, které mluví jako knihy, ale berou si ženy, které vaří jako z kuchařské knihy.“
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
UMĚNÍ, VÍRA A NÁBOŽENSTVÍ
Práce je vlastní originální tvorbou autora.
VY_12_INOVACE_C6. 11 Autor: Mgr
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název projektu - Moderní technologie ve výuce
Základní informace Škola: Gymnázium a SOŠ Jaroměř, P12
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
TÉMA: ERICH MARIA REMARQUE AUTOR: MGR. HANA GINTEROVÁ
Autorské právo.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_14 Název Jan Drda, Jan Otčenášek Téma hodiny.
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
The history of England
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Bájesloví – 1. část Název : VY_32_inovace_11 Český jazyk a literatura.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Transkript prezentace:

Jaké to je? Je to jako číst knihu, ale v každém jednom okamžiku mít možnost rozhodnout o čemkoliv, co některá z postav v knize dělá. Je to nejen o vyprávění příběhu, ale i o tom vžít se a být jeho součástí.

Jaké to je? Je to jako číst knihu, ale v každém jednom okamžiku mít možnost rozhodnout o čemkoliv, co některá z postav v knize dělá. Je to nejen o vyprávění příběhu, ale i o tom vžít se a být jeho součástí.

Jaké to je? Je to jako číst knihu, ale v každém jednom okamžiku mít možnost rozhodnout o čemkoliv, co některá z postav v knize dělá. Je to nejen o vyprávění příběhu, ale i o tom vžít se a být jeho součástí.

Jaké to je? Je to jako číst knihu, ale v každém jednom okamžiku mít možnost rozhodnout o čemkoliv, co některá z postav v knize dělá. Je to nejen o vyprávění příběhu, ale i o tom vžít se a být jeho součástí.

Jaké to je? Je to jako číst knihu, ale v každém jednom okamžiku mít možnost rozhodnout o čemkoliv, co některá z postav v knize dělá. Je to nejen o vyprávění příběhu, ale i o tom vžít se a být jeho součástí.

Čím tato práce být NEMÁ tato práce nemá být prací srovnávající RPG s jinými druhy her ani porovnávající jednotlivé RPG mezi sebou navzájem z jakéhokoliv pohledu tato práce nemá být prací obhajující ani odsuzující. Ačkoliv některé její části by mohly být tímto způsobem interpretovány, není to jejich cílem (kterým je povětšinou uvedení určitých mýtů a pověr vzniklých okolo RPG na pravou míru) Čím tato práce být MÁ Tato práce má si klade za cíl rychlé, povrchní, ale věcné a obsažné seznámení s „fenoménem“ RPG tak, aby její čtenář pochopil: způsob hraní RPG a základní hráčský slang stručnou historii, vývoj a druhy RPG původ pomluv, které byly o RPG dlouhou dobu šířeny zvláště v USA a aby si její čtenář udělal představu o věcech, které jednotlivé hráče k RPG táhnou

Členění práce: Co jsou RPG Možnosti využití v psychologii Související kultura a činnosti „hony na čarodějnice“ - Historie a nebezpečnost RPG Odkazy Dodatky

Co jsou RPG ? RPG jsou dveřmi z tohoto světa, vedoucími k zábavě a relaxaci skrze vlastní tvořivost, fantasii a imaginaci

Jsou kterýmkoliv světem, kterým si přejeme, aby byly Co jsou RPG ?

Možnosti využití v psychologii

Související kultura a činnosti Literatura Historie Mytologie Filmy

Související kultura a činnosti Bitvy LARPy Cony &“Jiné akce“

„hony na čarodějnice“ - Historie a nebezpečnost RPG Sebevraždy, vraždy, agresivita, asociálnost

„hony na čarodějnice“ Historie a nebezpečnost RPG Sex Amorálnost Sekty Ničení rodinných pout Ničení křesťanských hodnot Satanismus

Odkazy&Dodatky: Slovníček a Seznam RPG v ČR