Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu - 11.7. 2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Výzkumný záměr Kontrolní den prosinec 2006 Vedoucí řešitel projektu: PhDr. Milada Švecová Projekt č.
Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.
Rozvoj péče o osoby s duševním onemocněním na území Karlovarského kraje Obsah projektu MUDr. Jan Stuchlík Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Seminář Mediální archiv. Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty  Cílem prezentace je seznámení s.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Vertikální cílení online kampaní…
Safari Tech Books PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
MÉDIA II Mediální trh. Tiskový trh Je regulován velmi volně, k vydávání je potřebná pouze registrace. Vývoj deníků směřoval k postupnému grafickému zpřehlednění,
Třídění titulů periodického tisku v mediálních výzkumech Klubový večer SPIR 11. července 2006 Jan Pochman, Unie vydavatelů.
Webová aplikace: Publikační systém. Členové týmu Jan Suchan Štěpán Hašek Jakub Hušek Petr Horský Bc. Petr Salač (SI2)
© Radek Maca1 SIPVZ po roce 2006 …. © Radek Maca2 SIPVZ se mění: Programy  Projekt  Proces PI.PII.PIII. dle - UV č. 402/2004, č. 792/2004, - zákona.
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Praktické rady ke komunitárním programům Michal Kadera, CEBRE Jihlava, 18. prosince
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR Číslo projektu – CZ /0024 Zřízení vzdělávacího střediska zařazeného do sítě Science.
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
Ústřední knihovna FSS MU Zprávám z médií a tisku na stopě!
STATIST PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Monitoring médií Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Mediální plán.
 Jak zaměstnanci tráví pracovní dobu?  Zneužívají vaši techniku k vlastnímu podnikání?  Tisknou soukromé dokumenty?  Vynášejí interní data ke konkurenci?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
Informace na dosah ruky
Obsah projektu MUDr. Jan Stuchlík
Trh a jeho fungování, zaměstnání, podnikání 1 – Trh
Transkript prezentace:

Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu

Přehled témat Co si představit pod pojmem kategorizace internetu ? Jsou současné výstupy NetMonitoru přehledné ? Jak se v nich orientují klienti ? V čem spočívají přednosti změny výstupů dat NetMonitoru tedy členění webů dle oborů? Komu kategorizace přinese výhody ? Jaké zkušenosti má Unie vydavatelů s kategorizací tiskových médií ? (Unie vydavatelů – PhDr. Jan Pochman) Zkušenosti kategorizace webů ze zahraničí, nástin možné realizace (Mediaresearch- Dan Švanda) AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu

Co to je kategorizace internetu ? dělení online médií dle svého zaměření, obsahu ( portály, weby s oborovou tématikou, zpravodajské weby, blogy atd..) AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu

Současné výstupy NetMonitoru Jednoduchý seznam médií řazený dle abecedy (možnost základního filtrování dle NEJ) Není možnost jakékoliv selekce Nepřehledné pro uživatele (klienty, média) –klient nemá možnost vyhledat médium dle konkrétního obsahu – nemožnost cílení Prezentace výstupů v odborných časopisech AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu Současná prezentace výsledků měření návštěvnosti českého internetu je pro potřeby uživatelů nedostačující

AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu

Význam a přínos kategorizace výrazné zpřehlednění výstupů měření tj. –výběr médií z konkrétních skupin –média budou mít možnost sledovat vývoj konkurenčních medií –vyšší přínos pro klienty sjednocení – unifikace výstupů s interním členěním (serverů) mediálních agentur potenciálně vyšší reklamní příjmy pro celý internet určitá návaznost na připravovaný monitoring inzerce AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu

Pro koho má kategorizace význam ? Pro celý český internet !! AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu