Název: Příprava vlastního televizního zpravodajství Klíčová slova: zpravodajství, zpráva, moderátor Typ školy: 2. st. ZŠ Ročníky: 8. Tématické zaměření:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_20 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. –
Advertisements

Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Podpora meziobecní spolupráce
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
Vlastní hodnocení školy
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Hodnocení škol a školských zařízení
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Vzájemná hospitační činnost
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
zpětná vazba a hodnocení
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Využití ICT ve výuce přírodovědy
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.15 Téma: PowerPoint.
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
Gymnázium a Jazyková škola Zlín
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Spolupráce nebo boj s médii aneb
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Události Aktuality Občanská výchova.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
Prezentační dovednosti Úvod do studia – prezentace domácího úkolu Bronislava Wittnerová (insp. Dr. Tomoszek)
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Hodnocení ve vzdělávání dospělých Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Podstatná jména rodu mužského
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Naučíme vás komunikovat ?!
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: září 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.04.
BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ Obhajoba BP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_109.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Hodnocení žáků. Zpráva OECD o hodnocení vzdělávání Česká republika 2012: Převládá sumativní hodnocení Velký důraz na známky Žáci jsou často zkoušeni ústně.
Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Metodická pomoc obcím Porada se starosty obcí Pardubického kraje
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
na Slovanském gymnáziu
VY_32_INOVACE_SA4A_5 DUM 5. „dívka uživatelka služby-dramatizace “
Kabinet informačních studií a knihovnictví Brno FF MU
Didaktika TV; Martina Matúšková
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
První zkušenosti s evaluací
Prezentační a komunikační dovednosti
Rozvoj IT kompetencí Pavla Kovářová.
Projekt VOV Ekonomická sekce jazyky
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Transkript prezentace:

Název: Příprava vlastního televizního zpravodajství Klíčová slova: zpravodajství, zpráva, moderátor Typ školy: 2. st. ZŠ Ročníky: 8. Tématické zaměření: český jazyk, informatika, jiné Výukový cíl: Vytvoření atmosféry zpravodajského prostředí, základy techniky mluveného projevu, zásady správné komunikace a vystupování, příprava (věcná správnost a přesnost sdělení) a prezentace vlastního mediálního sdělení – zpravodajství před kamerou. Jméno a příjmení: Ivana Strejcová Škola: ZŠ Václava Havla Poděbrady Aprobace: ČJ - OV Autor WebQuest

Všichni se díváme v televizi na televizní zprávy. Vžijte se do role televizních moderátorů a připravte si krátkou zprávu (max. 1min.) o událostech uplynulého období, prezentujte své výsledky před kamerou. Společně si zhodnotíme vaše výkony.

Úkoly: 1) vytvoření dvojic, losování témat, možnost výměny témat 2) práce ve dvojicích: - vyhledávání podkladů a informací ze zdrojů k vlastnímu zpracování - vlastní zpracování - vzájemná podpora a pomoc ve dvojicích 3) příprava k prezentaci před kamerou 4) ve dvojici v pomyslném televizním studiu prezentujte své vlastní zpracování zadané zprávy 5) společné zhlédnutí zpráv a zhodnocení jednotlivých moderátorských dvojic

 Uvedené odkazy vám mohou pomoci při přípravě vlastní zprávy, najděte sami další zdroje, které využijte při tvorbě zprávy.    

úroveň řešení nesplněnonízká úroveň možnosti zlepšení splněno bez závad vzorové řešení bodový rozsah rozdělení do skupin - seznámení s cílempráce nezačala závažné nedostatky problématický průběh bezproblémovévynikající - samostatná práce na zprávěnepracoval/a nezájem o práci, vážné nedostatky výsledky práce jsou nedostatečné či nevhodné bez nedostatkůvynikající - kvalita zpracování - mluvený projev - přirozenost žádné výsledky nízká kvalita, neúplnost drobné nedostatky ve zpracování, případně menší chyby bez nedostatků vynikající a originální - kvalita spoluprácebez spolupráce náznaky spolupráce, nedostatečná komunikace spolupráce proběhla, komunikace však jevila nedostatky bezchybnávynikající - hlasování o nejlepší prezentaci zprávy nebylo zahrnuto do hlasování vzhledem k nekompletnosti nejméně hlasůnižší příčky místo1. místo

 Vyhledávat a zpracovávat informace do vlastní zprávy  Využívat různých zdrojů  Rozšiřovat svou slovní zásobu  Zkoušet si práci zpravodajských moderátorů  Pracovat v týmu, kde byl celkový výsledek závislý na obou vystupujících  Uplatňovat zásady správné komunikace

Vyvolává zájem a chuť do práce Prestiž, být lepší než ostatní Přímo vidět výsledek První výstup tohoto typu Zpětná vazba – ohlas publika Zvyšuje ( i snižuje ) sebevědomí Přirozenost výstupu X výsledek Nervozita, tréma, obava z výsledku