Pro koho jsou příležitostí nové generické domény? Jiří Průša

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PhDr. Štěpánka Hostovská
Advertisements

Spory o doménová jména v ccTLD .cz
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Význam informací v podnikání
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
„Metodická činnost“ Krajského úřadu Královéhradeckého kraje Oddělení legislativní a právní.
Fond Vysočiny Celkový objem finančních prostředků Fondu Vysočiny – 81,4 mil Kč Dílčí cíl Programu rozvoje kraje – 3.2 Podpora rozvoje telekomunikačních.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Transfer technologií na Technické univerzitě v Liberci Pavel Němeček.
David Škaroupka S49 FSI VUT Brno Systém DNS (Domain Name System) (v rámci cvičení VPN)
Ekonomická gramotnost
Rozvoj kvalifikované pracovní síly v ČR. Obsah prezentace Představení Agentury CzechInvest Regionální kanceláře Aktivity pro podporu rozvoje kvalifikované.
Teorie a praxe městského marketingu v České republice Jiří Ježek Západočeská univerzita v Plzni Středisko pro výzkum regionálního rozvoje.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Inovace v regionu, , České Budějovice. Popis nástroje Situace v jednotlivých regionech v ČR Jihočeské podnikatelské vouchery Základní parametry.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Řízení marketingu a aktivity v malém a středním podnikání „Každý malý podnik má jen jeden druh zboží – sebe sama, což může nabídnout kdokoliv jinde, jediné.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Výzkum, vývoj a inovace v ČR Výzkum, vývoj a inovace v ČR Seminář Ochrana průmyslového vlastnictví Praha, 6. června 2007.
Stát a ekonomika Petr Machala. ekonomie je věda (teorie) ekonomika je praxe 1.Co vyrábět 2.Jak vyrábět 3.Pro koho vyrábět Víte jaký je rozdíl mezi ekonomií.
1 Ochrana spotřebitele v EU a činnost Evropských spotřebitelských center Ondřej Tichota Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci 9.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Strana 1 RM-SYSTÉM tradice, jistota a spolehlivost Investiční příležitosti pro drobné investory Jan Sochor Předseda představenstva RM-SYSTÉM,
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky e-Learning na Portálu veřejné správy Renata Brožková, Jiří Průša Ministerstvo informatiky.
UK Regeneration Experience CzechInvest a jeho role v oblasti regenerace Brownfields Ing. Lenka Jarkovská Oddělení rozvoje trhu nemovitostí.
CEVTECH Soběslav Vítejte v Centru Ekologických a Vodárenských Technologií !
ROWANet Páteřní optická síť kraje Vysočina - ROWANet
Kde je vlna e-knih a kdy přijde k nám? Martin Malý
PROJEKT VIZIONÁŘI 2012 Praha, O sdružení CzechInno Zájmové sdružení právnických osob, základním cílem podpora inovačního podnikání v ČR.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
CENTRUM PRO VZDĚLÁVÁNÍ VENKOVA „ ERUDITO “ Luka nad Jihlavou „ ERUDITO “ Luka nad Jihlavou.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Strana 1 Decentralizovaná správa ccTLD domény.CZ ISSS, Hradec Králové, 2004.
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
Venkovská turistika podnikatelské minimum
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
Právní aspekty doménových jmen BI201K Úvod do práva ICT I (jaro 2010)
Stáž na 8.6. – Jan Fric PřF KSGRR. Hlavní historické milníky SU 1878 – založení (Stockholms högskola) 1960 – transformace na VŠ univerzitního.
Jak se zapojit? Jiří Průša Národní informační den, , Praha 2 / 10 Předkladatel (koordinátor) Nese hlavní díl zodpovědnosti.
Zkušenosti se značením jízdních kol Městská policie Karviná.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Název společnosti Obchodní plán.
česká asociace sdílené ekonomiky
Transkript prezentace:

Pro koho jsou příležitostí nové generické domény? Jiří Průša

Nové gTLD: revoluce v Internetu? ccTLD.cz.de.ug gTLD.com.int.net new gTLD Cca nových TLD

gTLD s největším zájmem

Nové gTLD: proč jsou revoluční?  Žádost si mohl podat kdokoliv (kdo měl zájem a dostatek peněz)  Nové obchodní modely a principy (již nemusí platit princip „first come, first served“ a jednotné ceny)  Domény začínají spravovat noví hráči: firmy (marketingový nástroj), ale třeba i města a regiony  Některá doménová jména budou pro registraci uzavřena, jiná naopak např. široce podpoří názvy s diakritikou (IDN)

Jak si vedou new gTLD?

Jak si vedou některá gTLD?

Co přináší nové gTLD?  Možnost registrace atraktivních domén  Kreativní využití → nové možnosti propagace  Nezvyk: „sejde z očí, sejde z mysli“  Nestálost  Vyšší cena

Dotazy? Otázky? Děkuji za pozornost! Přednáška a prezentace vznikly v rámci výzkumného úkolu „Doménová jména a jejich význam pro podnikání“ (projekt č S) podpořeného Grantovou agenturou ČR.