Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název materiálu: Předložky se 4. pádem
Advertisements

Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_10
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_02
Označení DUM Fi- DUM Autor
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_01
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_18
Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu: „EU peníze školám“ registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Projekt je financován z Evropského sociálního.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_11
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_04
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_13
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_12
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_15
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673,
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Název materiálu: Předložky se 3. pádem
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_13
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_07
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_20
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_10
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_06
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_01_prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_12
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_06 Název materiálu:Slaný – meine Stadt Tematická oblast:Německý jazyk 2. ročník Anotace:Prezentace seznamuje.
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_16
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Předložky se 3.a 4.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_03
Označení materiálu:. VY_32_INOVACE_JANJA_VYRZARIZENI_T _10
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_18 Název materiálu:Předložky - test Tematická oblast:Německý jazyk 2. ročník Anotace:Prezentace testuje.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jičín, 17. listopadu 109 Název materiálu VY_32_INOVACE_VII_Nj3_18 AutorMgr.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_456 Nj/8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 6 – Wohin stellst du die Sachen? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
WECHSELPRÄPOSITIONEN
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Transkript prezentace:

Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_10 Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem Tematická oblast: Německý jazyk 2. ročník Anotace: Prezentace seznamuje žáky s Předložkami, které se pojí se 3. a 4. pádem. Očekávaný výstup: Žáci tvoří věty s předložkami. Klíčová slova: předložka, 3. a 4. pád, auf, an, in, neben, über Metodika: Slouží k prezentaci nového učiva a jeho procvičení. Obor: Cukrář, prodavač, kuchař - číšník  Ročník: 2.  Autor: Mgr. Věra Hladíková  Zpracováno dne: 19. 2. 2014 Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebním a fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla.

Předložky se 3. a 4. pádem

Předložky se 3. a 4. pádem v němčině se některé předložky pojí s oběma pády pád lze určit podle významu věty k určení pádu pomáhají otázky, které vždy signalizují daný pád

Předložky se 3. a 4. pádem auf = na an = na (svislé ploše) in = v, ve hinter = za unter = pod neben = vedle über =nad, přes vor = před zwischen = mezi

Změny členu určitého pád mužský rod ženský rod střední rod množné číslo 1. DER DIE DAS 3. DEM DEN + N 4. DEN

Změny členu neurčitého pád mužský rod ženský rod střední rod množné číslo 1. EIN EINE - 3. EINEM EINER 4. EINEN

ptáme-li se na spojení předložky a jména otázkou KDE? 3. pád ptáme-li se na spojení předložky a jména otázkou KDE? WO?

3. pád Auf dem Tisch liegt das Buch. WO liegt das Buch? Na stole leží kniha. KDE leží kniha? Neben der Wand steht die Lampe. WO steht die Lampe? Vedle stěny stojí lampa. KDE stojí lampa?

ptáme-li se na spojení předložky a jména otázkou KAM? 4. pád ptáme-li se na spojení předložky a jména otázkou KAM? WOHIN?

4. pád Ich gehe in die Stadt. WOHIN gehe ich? Jdu do města. KAM jdu? Hinter den Schrank stellt er die Lampe? WOHIN stellt er die Lampe? Za skříň postavil lampu. KAM postavil lampu?

Doplň člen určitý Auf ….. Stuhl sitzt die Katze. In ….. Stadt sind Geschäfte. Hinter ….. Haus spielen die Kinder. An ….. Wand hängt er das Bild. Unter .…. Tisch schläft der Hund. Neben ….. Tür stellen wir die Blume. Ich gehe vor ….. Schule.

Klíč Auf dem Stuhl sitzt die Katze. WO? In der Stadt sind Geschäfte. WO? Hinter dem Haus spielen die Kinder. WO? An die Wand hängt er das Bild. WOHIN? Unter dem Tisch schläft der Hund. WO? Neben die Tür stellen wir die Blume. WOHIN? Ich gehe vor die Schule. WOHIN?

Vytvořte věty stehen stellen liegen legen Použijte slova v rámečku: sein haben gehen