Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.08 Název pro školu:EU CH 08 Název materiálu:Voda Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.A.06 Název pro školu:
Advertisements

Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.04 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.10 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.10 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.09 Název pro školu:
zpracovaný v rámci projektu EU
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.07 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.09 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.11 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.12 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 12 Název materiálu:Sports and games Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.19 Název pro školu:
VY_32_INOVACE_G Voda Opakovací otázky
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.16 Název pro školu:
Tabulka otázek Rozstřel
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.11 Název pro školu:
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.A.15 Název pro školu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_199.
2 Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.18 Název pro školu:EU CH 18 Název materiálu:Sacharidy Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
VY_32_INOVACE_CH VODA- prezentace
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.14 Název pro školu:
Metodický list ZŠ a MŠ TGM Bílovec Pořadové číslo:
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.05 Název pro školu:EU CH 05 Název materiálu:Směsi Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:
Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice,
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
VY_52_INOVACE_02/1/24_Chemie
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.07 Název pro školu:EU CH 07 Název materiálu:Směsi různorodé Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Středová souměrnost Autor: Mgr. Jolana Sobotková
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.A.08 Název pro školu:
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.07 Název pro školu:
VY_32_INOVACE_22_20 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Vikingové – postrach Evropy v 9. stol. Anotace – Žáci se formou.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Měření fyzikálních veličin – Měření délky
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- architektura 19.století PhDr. Pavlína Mikulcová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.02 Název pro školu:EU CH 02 Název materiálu:Atom Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací oborChemie Anotace:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.A.18 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_PR_II.C.03
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.04 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 04 Název materiálu:Toys Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:Anglický.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.A.03 Název pro školu: EU ČJ 03 II Název materiálu: Jaroslav Hašek Autor: Mgr. Barbora Baránková Vzdělávací.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.06 Název pro školu:EU CH 06 Název materiálu:Směsi stejnorodé Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.A.12 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.06 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 06 Název materiálu:Clothes Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací oblast:Cizí.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.01 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 01 Název materiálu:Colours Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:Anglický.
2 Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.19 Název pro školu:EU CH 19 Název materiálu:Anorganické kyseliny Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_I.A.15 Název pro školu:EU ČJ 15 II Název materiálu:Božena Němcová Autor:Mgr. Barbora Baránková Vzdělávací obor:Český.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.12 Název pro školu:EU CH 12 Název materiálu:Ochranné pomůcky Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.A.13 Název pro školu: EU ČJ 13 II Název materiálu: Karel Hynek Mácha Autor: Mgr. Barbora Baránková Vzdělávací.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.01 Název pro školu:EU CH 01 Název materiálu:Těleso, látka Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
VY_32_INOVACE_03_Voda Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.14 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 14 Název materiálu:Easter Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.03 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 03 Název materiálu:Face Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhTěleso a látka.
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s tvary kořenů u různých rostlin Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání druhů.
I like, but I don´t like Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Smyslová ústrojí člověka
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.08 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 08 Název materiálu:Domestic animals Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Transkript prezentace:

Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.08 Název pro školu:EU CH 08 Název materiálu:Voda Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace: Pomocí tohoto DUM se žáci dozví informace o vodě. Obeznámí se s koloběhem vody v přírodě, s jejím složením, se zásobárnami vody na planetě a s výrobou vody pitné. Dále se dozví o rozdělení vody dle obsahu rozpuštěných látek a dle nečistot. Materiál je vhodným podpůrným prostředkem pro výklad učiva. V závěru test na zopakování učiva. Klíčová slova:Voda, koloběh pitná voda, usazovací nádrž, čištění Druh učebního materiálu:Výuková prezentace Očekávaný výstup: Žák získá orientaci v pojmu voda. Je seznámen se zásobárnami vody a s úpravou vody na pitnou. Orientuje se v rozdělení vody dle nečistot a dle rozpuštěných látek. Věková skupina: let Ověřeno dne: Třída:VIII. B, 17 žáků, 10 chlapců, 7 dívek, SVP 0

VODA 1

2

Koloběh vody v přírodě 3

4

4 ROZDĚLENÍ VODY Vodu lze rozdělit podle mnoha hledisek:

4

ZÍSKÁNÍ PITNÉ VODY

USAZOVACÍ NÁDRŽE 5

PŘEPOUŠTĚNÍ VODY 6

OTÁZKAODPOVĚĎ Kolik atomů kyslíku má molekula vody? Čím lze odstranit z vody nežádoucí bakterie? Jak dělíme vodu podle slanosti? Jak dělíme vodu podle obsahu nečistot? Jaký materiál se používá nejčastěji ve vodních filtrech? Jeden Ozon, chlor, UV záření Sladká, brakická, slaná Pitná, užitková, odpadní Písek, štěrk řešení

Obrázek č. 1 SAKURAMBO. wikimedia commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí public domain na WWW: Obrázek č. 2 SEWILCO. wikimedia commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí public domain na WWW: Obrázek č. 3 UNITED STATES GEOLOGICAL SURVEY. wikimedia commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí public domain na WWW: Obrázek č. 4 ROGER MCLASSUS. wikimedia commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: impact_modified_wau.jpg?uselang=cshttp://commons.wikimedia.org/wiki/File: _Drop- impact_modified_wau.jpg?uselang=cs Obrázek č. 5 RAMA. wikimedia commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: Obrázek č. 6 RAMA. wikimedia commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: