Centrum vzdělávání pedagogů odborných škol. Zahájení projektu: 1. 12. 2010 Ukončení projektu: 30. 6. 2012 Délka realizace projektu:19 měsíců.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Další vzdělávání na VOŠ a SPŠ, Jičín, Pod Koželuhy 100
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Výuka angličtiny pro učitele a management středních odborných škol č. projektu: CZ.1.07/1.3.09/
V ZDĚLÁVÁNÍM K VYŠŠÍ ADAPTABILITĚ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI O.K. T EXTIL, S. R. O. CZ.1.04/1.1.02/
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Střední škola stavební, Teplice PRAXE ŽÁKŮ Individuální výuka odborného výcviku.
Projekt Bolzanova kreativní škola • Vývoj školního vzdělávacího programu • Informační centrum (knihovna) • Zvýšení kvality výuky cizích jazyků • Elektronický.
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Vítáme Vás!! Závěrečná konference projektu OPVK oblast podpory Zvyšování kvality ve vzdělávání Centrum podpory EtV v Olomouckém kraji 5. června.
Začlenění a úloha UNIV 2 ve struktuře regionální odborné školy technického zaměření Ing. Vladimír KEBERT, CSc Ředitel SOŠ a SOU Hořovice.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Centrum celoživotního vzdělávání
Porada řešitelů projektu ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ ODBORNÝCH ŠKOL. Cíle projektu Vytvořit v Uherském Brodě regionální centrum pro další vzdělávání pedagogů - oblast strojírenství.
ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ. Projekt je zaměřen na inovaci výuky odborných a všeobecně vzdělávacích předmětů za pomoci ICT, interaktivních a multimediálních.
Projekt Nové přístupy k realizaci praktického vyučování ve Zlínském kraji Uherský Brod, Mgr. Petra Pilčíková Projektová manažerka.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Institut zemědělské ekonomiky a informací Praha 2 – Slezská 7 Postaven jako Dům zemědělské osvěty v roce 1926.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ Název projektu:Inovace a modernizace.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
PODPORA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov Cheb 23. června 2010 Jednoty 1620, Sokolov.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti aktivity.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
CÍLE A PŘÍNOS MISTROVSKÉ ZKOUŠKY
Krajská konference UNIV 2 KRAJE - Zlínský kraj Možnosti Centra pro výuku a prezentaci hi-technologií v dalším vzdělávání Rostislav Šmíd Otrokovice
Projekt SROP 3.3 – „Posílení kapacity místních a regionálních orgánů při plánování a realizaci programů v Karlovarském kraji“ Pedagogické a vzdělávací.
Programátor CNC strojů
ROZVOJ DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ VE ŠKOLÁCH ZLÍNSKÉHO KRAJE
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
CELOSTÁTNÍ SEMINÁŘ ŘEDITELŮ STŘEDNÍCH PRŮMYSLOVÝCH ŠKOL Pozlovice,
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Inovace dopravních a strojírenských vzdělávacích programů na VOŠ, SPŠ automobilní a technické v Českých Budějovicích Dr. Jiří Ludačka.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Individuální projekt OP VVV
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Implementační projekt KAP
Plánování prvních kroků
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
KA 05 Evaluace CZ /0.0/0.0/15_001/
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
SOŠ a SOU Centrum odborného vzdělávání Libereckého kraje pro oblast služeb Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální.
Transkript prezentace:

Centrum vzdělávání pedagogů odborných škol

Zahájení projektu: Ukončení projektu: Délka realizace projektu:19 měsíců

Záměr projektu Vytvořit v Uherském Brodě regionální centrum pro další vzdělávání pedagogů - oblast strojírenství Provázat toto vzdělávání s firemní praxí - Slovácké strojírny, a. s. - subdodavatelé SUB, a. s. a okolní firmy Využít zázemí SUB, a. s. a SPŠ UH.Brod - Školicí středisko I. a II. - Výrobní prostory a dílny - Centrum pro výuku hi-technologií

Klíčové aktivity 1.Podmínky (prosinec 2010 – červen 2011) Dovybavení a s ním spojené drobné stavební úpravy tří učeben pro potřeby realizace vzdělávacích programů (VP) a zabezpečení dostatečné úrovně výuky.  interaktivní tabule  PC a dataprojektor  učebna - 13 kusů PC

Klíčové aktivity 2. Tvorba (prosinec 2010 – srpen 2011) Tvorba 21 plánovaných VP a zabezpečení jejich akreditace. Zajištění výukových a učebních pomůcek pro účastníky:  natočit 10 výukových filmů k jednotlivým VP  pořídit názorné fotografie, animace, flashové aplety, multimediální a interaktivní prezentace, skripta, srovnávací tabulky…

Klíčové aktivity 1.Realizace (září 2011 – červen 2012) Realizace všech 21 nově vytvořených a akredito- vaných VP pro konkrétní skupiny osob cílových skupin. Průběžné vyhodnocování a evaluace jednotlivých VP k dosažení maximální kvality! Možnost pro účastníky seznámit se s reálným výrobním procesem partnera projektu.

Struktura vzdělávání Celkem má být vytvořeno 21 vzdělávacích programů Obsah vzdělávacích programů má být provázán s firemní výrobní praxí – předpoklad výroba drtiče kamene v SUB, a. s.

Účastníci vzdělávání VP 1-2 CSK I. – ředitelé a jejich zástupci ze SOŠ Zlínského kraje se strojírenským a obchodně-ekonomickým a administrativním zaměřením VP 3-4 CSK II. – učitelé odborných předmětů ze SOŠ Zlínského kraje s obchodně-ekonomickým a administrativním zaměřením

VP 5-12 CSK II. – učitelé odborných předmětů ze SOŠ Zlínského kraje se strojírenským zaměřením VP CSK II. – učitelé odborného výcviku a předmětu praxe ze SOŠ Zlínského kraje se strojírenským zaměřením VP 21 CSK II. – pedagogičtí zaměstnanci ze SOŠ Zlínského kraje se zájmem o podnikové informačně-řídící systémy Účastníci vzdělávání