MS EXCEL Rodné číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkové procesory (MS Excel)
Advertisements

Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Prostředí tabulkového kalkulátoru, základní operace Vypracoval : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
MS EXCEL rodné číslo na datum
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
MS EXCEL Funkce PLATBA.
MS EXCEL - filtry. Úvodní informace  Představte si, že máte dlouhý seznam v Excelu s údaji například o lidech, kde si píšete plat, zda kouří, chovají.
Tabulkový procesor MS EXCEL I. ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
 K čemu slouží: Sečte všechna čísla v oblasti buněk. Sečtou se čísla, logické hodnoty a čísla zapsaná v textové podobě přímo do seznamu argumentů funkce.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.01 Téma: Excel Číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Práce se vzorci Ilona Woznicová, 4. B1. ÚKOL Vytvořte tabulku mezd za březen použijte údaje ve vzorové tabulce.
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
PRÁCE S POHLEDY Ivona Hrušková. ÚKOL: Vytvořte novou tabulku. Vytvořte ji tak aby obsahovala údaje o zaměstnancích, které si sami zvolíte. Potom vytvořte.
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor: Informatika Téma: Excel - tabulka a graf 2 Klíčová slova: Tabulka, součet, buňka,
Excel – základní početní operace
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Práce s operačním systémem
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
MS Excel Formátování tabulek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
SOUČET (SUMA) V MS Excel Tvůj úkol K vytvořené tabulce výšek chlapců a dívek (List1) přidej sloupec součtu výšek chlapců a dívek. Graficky uprav.
MS Word Hromadná korespondence v MS Word 2007.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
VY_32_INOVACE_14_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
 Agregační funkce  Agregační funkce jsou to funkce, které nějakým způsobem zpracují více hodnot a jako výsledek vrátí hodnotu jednu COUNT()  Funkce.
INFORMATIKA 9 Práce s daty – aplikace I. III2 – I9- 05.
Formátování buněk v aplikaci M$-Excel
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
DATABÁZOVÉ SYSTÉMY Ing. Roman Danel, Ph.D.
ČÍSELNÉ ŘADY, SEZNAMY Tabulkové procesory 2 VY_32_INOVACE_7C9.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 8. Datum vytvoření:Únor.
Evidence obyvatel podle z.č. 133/2000 Sb., v plat. znění.
MS Excel, 5. AG, Funkce datum a čas Tvůrce : Mgr. Jan Vavřík Základní škola a městské osmileté gymnázium, Bruntál, Školní 2.
Microsoft Excel Seznamy Struktura seznamů Základní databázové pojmy Prohlížení a úprava seznamů Řazení.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Číselné formáty.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Hromadná korespondence 2 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
Inf Příklady použití grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Logické funkce Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Používání funkce KDYŽ.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
I. Pomocí roztahování buněk (viz přednáška Příprava dat) vyplnit buňky čísly od 1 do 79 Příklad používání funkcí: II. Spoj příjmení a jméno do jednoho.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Práce s listy.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Zalomit text do dalšího sloupce
seznámení S TabulkovýM kalkulátorEM Microsoft Office excel 2007
Informatika – Práce s listy
Příprava dat před analýzou
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MS EXCEL – tabulkový procesor
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Osnova I. Úvod II. Současný stav III. Právní rámec
VY_32_INOVACE_VJ32.
Tvorba webových stránek
Transkript prezentace:

MS EXCEL Rodné číslo

Představme si, že máme dlouhý seznam zaměstnanců (třeba 500 lidí), máme k dispozici jejich jména, bydliště, rodné číslo. Našim úkolem je z rodných čísel spočítat počet mužů a žen. Jak vlastně funguje RČ? Jde o 10-ti místné číslo (9-ti místné u lidí s datem narození do 1. 1. roku 1954), kde první dvě čísla jsou zkratkou roku narození, další dvě měsíce narození (u žen je přičteno navíc 50, u mužů někdy 20), další dvě pak jsou pro narozeninový den. No a poslední 4 čísla označují matriku a pořadové číslo narození ( u dříve narozených je koncovka pouze 3-místná).

Vytvořte následující tabulku A B C 1 2 3 4 5 Jméno a příjmení rodné číslo pohlaví Jan Adámek 7802044756 Petra Bystrá 8054114750 Pavla Cápková 7954114850 Celkem žen:

=KDYŽ(ČÁST(B2;3;1)>"3";"holka";KDYŽ(ČÁST(B2;3;1)<"3";"kluk")) V buňkách C3 do položky „pohlaví“ vložte vzorec: =KDYŽ(ČÁST(B2;3;1)>"3";"holka";KDYŽ(ČÁST(B2;3;1)<"3";"kluk")) B2 = buňka s první pozicí RČ B3 = buňka s druhou pozicí RČ atd. atd.