Anežka Šmídlová Eva Zíbarová Nikola Michalcová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „PROSTŘEDÍ,VE KTERÉM ŽIJEME“
Advertisements

Jak ovlivňuje můj život současná technika
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
Lee 7. DAN.
Naučil jsem se....
Třebaže nejsi věřící, podívej se a popřemýšlej.
VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
Kamarádi :o) :o).
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Eva Jeníková, 3.A.  Valení balvanu  Strom spln ě ných p ř ání  Maturitní ples  Majáles  Poslední zvon ě ní  Školní akademie  Projektový.
Zvolený jako nejlepší mail roku. Jestli si myslíš, že nejsi šťastný, podívej se na ně...
Den Země – svátek planety
Bílé plemeno Člověk se mění
Přeji Ti sílu všech živlů
Dobrovolnická činnost v Domově Sue Ryder Příklad dobré praxe
Předtím než vám ukážu svou prezentaci o životu ve Vesmíru si uvědomte si, že nejsou vědecky potvrzené žádné informace ! ! ! ! !
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Zpracovala: Natali Hoffmannová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
Fotograf Ladislav Renner
Příběh o štěstí. Jakou cenu má jeden rok ptá se student, který propadl u závěrečné zkoušky. Jakou cenu má jeden měsíc ptá se matka, která předčasně porodila.
Křídla života Umění jednat přináší praktické výhody při nejrůznějších skupinových procesech. Řídíte-li jednání, je vaší úlohou stanovit agendu, řídit diskusi.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
a její Misionářky lásky
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
PRAHA Praha 2006  Taková malá fotečka z Václaváku.  Nejsme na ní sice všichni, je tam jen pár lidiček který seděli pod sochou Sv.Václava.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:19. září 2012 Číslo.
Poutníci v Mladé Boleslavi –
Mé studium na 4.ZŠ v Chebu Michaela Bernardová.
PREZENTACE O čtyřech letech učení fyziky na této škole očima Karla Kratochvíla & Martina Hortvíka.
CAPOEIRA Prezentace Brazilského bojového umění, které mísí prvky tance a kopů a akrobacie…
Jaký je naše tělo Kontrola
RIBBON DEVELOPMENT …je anglické označení procesu rozvoje komerčních aktivit podél významných silničních tahů na okrajích měst.
Světem letí skvělá zpráva- z naší tefnut bude máma!!!
Upozorňujeme, že se šíří nový virus... CNN. JEDINÝ ČLOVĚK HO DOKÁŽE ODEVZDAT MILIÓNŮM, PROTOŽE SE PŘENÁŠÍ OHROMNĚ RYCHLE Z JEDNÉ OSOBY NA DRUHOU.
Kateřina de jagerová, Anna rytířová, klára štachová
Příběh o štěstí. Jakou cenu má jeden rok ptá se student, který propadl u závěrečné zkoušky. Jakou cenu má jeden měsíc ptá se matka, která předčasně porodila.
Witam na prezentace Layoness. Chci vám ukázat jakým způsobem můžete dostavat peníze spět z vaších nákupů.
Moje záliby Přemýšlení Kateřina Veverková
Virtuální realita.
Je to trochu divné jak se to stalo. I když nejsi věřící, měl(a) by jsi se na to podívat.
Tento program je vytvořen nezávislými spolupracovníky projektu OpenEconomy za účelem maximalizace příjmů jednotlivých uživatelů, kteří se rozhodli k účasti.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
KROUŽEK MALÝ KUCHTÍK (1. – 3. ročník).
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
N á zev š kolyZ á kladn í š kola a Mateřsk á š kola Ploskovice, p.o., okres Litoměřice Č í slo projektu CZ.1.07/1.4.00/ N á zev projektu „ Zlep.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Trh, fungování trhu Byl jsi někdy na nějakém trhu? „Blešák“
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
Poznáš místa v našem městě?
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Jestli chceš uskutečnit svůj sen, probuď se!
Třebaže nejsi věřící, podívej se a popřemýšlej.
SLOVENSKO 2016.
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU? Václav Pfleger.
Vyhrál jsem Rady, nápady, pravidla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Autor: Ing. Sikorová Renata
Naučil jsem se....
VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
Historie marketingu
Příběh o štěstí.
Zdálo se mi, že jsem měl rozhovor s Bohem ...
Poznáš místa v našem městě?
Předsudky a stereotypy
Transkript prezentace:

Anežka Šmídlová Eva Zíbarová Nikola Michalcová Média ve společnosti Anežka Šmídlová Eva Zíbarová Nikola Michalcová

Film o reklamě

O FILMU Dokumentární komedie ČESKÝ SEN zasáhla do skutečného života mnoha Čechů. 31.5.2003 se sešlo několik tisíc lidí na louce v pražských Letňanech. Přilákala je sem reklamní kampaň, slibující hypermarket ČESKÝ SEN se strašně nízkými cenami. Dav však na místě našel jen plátěné průčelí. Tento „přátelský podvod“ byl součástí projektu filmových studentů Víta Klusáka a Filipa Remundy.

POINTA 31. května 2003 – je pár minut před desátou dopolední a na parkovišti v pražských Letňanech se tlačí více jak 3000 nedočkavých lidí. Z reproduktorů zazní ještě jednou hyperhymna ČESKÉHO SNU: „Tak zkus se dívat jako dítě, spousta věcí omámí tě...“ Náhle na pódium vybíhají manažeři hypermarketu, vítají se se svými zákazníky a svižně přestřihnou blyštivou pásku. Člověk, který doběhl jako první k hypermarketu, zůstal stát, jako by ho opařili vařicí vodou, hypermarket je jen velká filmová kulisa...

Naše postřehy a názory Je vidět, jak je český národ chamtivý-pro levný nákup je ochoten udělat téměř cokoli. Náš názor je kladný, myslíme si, že studenti FAMU poukázali na problém českého konzumentství. Na českém trhu je možno udělat cokoli, máme-li dostatek peněz! Bylo už potřeba ukázat na to, jak češi jsou důvěřiví, najivní a někdy až hrabiví…… Zajímavé bylo, že i lidé, kteří měli v rukou hůlky, začali náhle běhat, jako mladíci.