Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Advertisements

Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Přítomný čas průběhový
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
CAN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Sloveso „to have got“ 5.ročník (k učebnici Projekt 1)
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Adele – poslech, práce s textem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ANJ-GRAMATIKA Zájmena
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Sloveso "to BE".
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_61 NázevSloveso být – to be Téma hodinyKladné a záporné tvary slovesa to.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Elektronická učebnice - II
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Present Continuous question
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_70 NázevPresent continuous Téma hodinyKladné a záporné tvary přítomného.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Past tense TO BE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Eating at the Restaurant VY_22_INOVACE_12 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Everyday English VY_22_INOVACE_30 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Look VY_22_INOVACE_17 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Pronouns Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_112 ŽS Jenišovice.
Zájmena.
Reflexive pronouns Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
LONDON´S BURNING - práce s textem
Zvratná a zdůrazňovací zájmena
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005

Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů Umístění prezentací :

Vzdělávací obor: anglický jazyk Třída: 9.A Vyučující: Beata Holušová Datum: Téma vyučovací hodiny : „Zájmena“ „Zájmena“ Vybavení učebny : připojení na INTERNET připojení na školní síť – výukové programy PC – notebook PC – notebook dataprojektor dataprojektor

Zdroje informací Swan M., Walter C.: The Good Grammar Book Swan M., Walter C.: The Good Grammar Book

Pronouns-zájmena Zájmena osobní – opakování podmět – subject předmět – object I me you you he him she her it it we us they them

Dokonči: I love you. You love him. He………….……………..……………..……………..……………..Pronouns-zájmena

Dokonči: I love you. You love him. He loves her. She loves it. It loves us. We love them. They love me. Pronouns - zájmena

Zájmena přivlastňovací samostatná my mine your yours his his her hers its its our ours their theirs Pronouns-zájmena Pronouns-zájmena

Pronouns - zájmena That´s not my coat. This is mine. Toto není můj kabát. Ten je můj. Their garden is much bigger than ours. Jejich zahrada je mnohem větší než naše.

Pronouns-zájmena Doplň přivlastňovací zájmena samostatná: That´s my newspaper. That´s mine. 1)They´re your books. They´re ………….. 2)It´s his car. It´s ……………. 3)I prefer our house to their house. I prefer our house to…….. 4) That dog looks like our dog. That dog looks like …………………

Řešení: 1) yours 2) his 3) theirs 4) ours Pronouns - zájmena

Vyber správné zájmeno: 1) That´s not my/mine umbrella. My/mine is blue. 2) They know our/ours address but we don´t know their/theirs. 3) It´s their/theirs problem not our/ours. Pronouns-zájmena

Řešení: 1) my, mine 2) our, theirs 3) their, ours Pronouns - zájmena Pronouns - zájmena

Zájmena zvratná – se, si, sobě myself myself yourself yourself himself himself herself herself itself itself ourselves ourselves themselves themselves Pronouns-zájmena Pronouns-zájmena

I cut myself. Pořezal jsem se. He killed himself. Zabil se. Mary talks about herself all the time. Mary mluví pořád o sobě. Pronouns - zájmena Pronouns - zájmena

Vyber správnou možnost: 1) She doesn´t love him/himself. 2) She likes looking at her/herself in the mirror. 3) Old people often talk to them/themselves. 4) I like Bill, but I don´t understand him/himself. Pronouns - zájmena Pronouns - zájmena

Řešení: 1) him 2) herself 3) themselves 4) him Pronouns - zájmena Pronouns - zájmena

Hodnocení vyučovací hodiny Přehlednost Přehlednost Vhodné pro výklad nového učiva Vhodné pro výklad nového učiva Výhoda postupného zobrazení textu a návratu k předešlým stránkám Výhoda postupného zobrazení textu a návratu k předešlým stránkám Spíše pasivní přístup žáka k předkládanému učivu Omezení komunikace učitel-žák, žák – žák Malý prostor pro ústní projev Klady Zápory Klady Zápory