Téma: PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA: POLE - Pracovní listy 4. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HMYZ s proměnou nedokonalou
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
Zemědělské plodiny DUM 14/1
Téma: PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA: ZAHRADA I. - Pracovní listy 4. ročník
VY_32_INOVACE_Př.5.05_Včela medonosná-prezentace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Subtropický podnebný pás
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
Pole.
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Neživá příroda - vzduch
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_52_INOVACE_PRV.3.28_ Užitkové rostliny_pracovní list
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
EKOSYSTÉM POLE živočichové
VY_52_INOVACE_PRV.3.24_Sluneční soustava_pracovní list
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY_32_INOVACE_Př.5.04-Bažant obecný-prezentace název šablony:
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
VY_32_INOVACE_170 Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Který živočich do řady nepatří
Společenstva polí ROSTLINY a ŽIVOČICHOVÉ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pospíšilová Základní škola Kolín III.,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_417.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
VY_32_INOVACE_16_ Přírodověda pro 4. ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_196.
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
VY_52_INOVACE_PRV.3.26_Složení půdy_pracovní list
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Ekosystém pole Ptáci Přírodověda 4. ročník
Hospodářské plodiny.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření květen 2013
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: LOUKA
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_137_Botanika
Č. DUMu VY_32_INOVACE_02_13_Zvířata
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Výukový materiál VY_52_INOVACE_13_HMYZ_NA_POLI_V_PUDE
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Zima v přírodě Autor:
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
VY_52_INOVACE_71_Živočichové travních společenstev- učební text
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Transkript prezentace:

Téma: PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA: POLE - Pracovní listy 4. ročník VY_32_INOVACE_CER_S4_02 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a svět Tematický okruh: Rozmanitost přírody Téma: PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA: POLE - Pracovní listy 4. ročník Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011

Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011 Pracovní listy 1. Doplň názvy živočichů. škodlivý užitečný Krtek obecný Bažant obecný škodlivý užitečný Zajíc polní Koroptev polní Ke každému obrázku napiš, je-li užitečný či škodlivý. Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011

Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011 Vyjmenuj alespoň 5 kulturních rostlin a 5 plevelů. _______________ _________________ _______________ _________________ _______________ _________________ _______________ _________________ _______________ _________________ 3. Zkus očíslovat polní práce, jak jdou za sebou. 6 odstraňování plevelu půda se kypří ošetření proti škůdcům příprava půdy na osev sklizeň zavlažování orba hnojení setí a vysazování 4 5 8 1 7 3 9 2 Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011

Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011 Napiš názvy polních plevelů a vybarvi. Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011

Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011 Vyškrtni živočichy, kteří na poli škodí. Potom chytíš škůdce do pasti. H O U S E N K A S L U N É Č K O B Ě L Á S E K KOBYLKA MOTÝL ŽÍŽALA Z A J Í C M Y Š BAŽANT HRABOŠ SKŘIVAN MŠICE ČMELÁK VČELA KOROPTEV CVRČEK MANDELINKA Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011

Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011 6. Vysvětli, proč se musí střídat vysazování plodin na poli. …………………………………………………………………………. 7. Hra: Jméno, rostlina, zvíře Žák říká potichu abecedu -> druhý žák řekne DOST. U jakého písmene skončil, píší všichni žáci slova (jméno, rostlina, zvíře) začínající na toto písmeno. Např. F = FRANTA, FIALKA, FRETKA B = BARBORA, BUK, BIZON Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011

Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011 Zdroje www.priroda.cz www.wikipedia.cz http://commons.wikimedia.org/wiki/Main_Page PILÁT, A., UŠÁK, O. Kapesní atlas rostlin. Praha: SPN. 1979. IBSN: 14-759-79. A DORLING KINDERSLEY BOOK. HRABINOVÁ, J., KRTILOVÁ, M. Velká dětská encyklopedie, Z obrázků a vět poznáváme svět. Ottovo nakladatelství s.r.o. 2001. IBSN:80-7181-266-8. KVASNIČKOVÁ, D., FRONĚK, J. Rok v přírodě, přírodověda pro 4. ročník. Praha: Fortuna. 1995. IBSN: 80-7168-268-3. Autor: Mgr. Černohorská Hana, září - 2011