Téma: ANALÝZY I K T T2.A šk.r. 2009/10

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Grafický editor – GIMP Transformace
Jak na hromadnou korespondenci
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
F ORMULÁŘE V A CCESSU. K ČEMU JSOU FORMULÁŘE UŽITEČNÉ Formuláře slouží především k jednoduchému způsobu zobrazení a úpravě dat. Je možne zobrazovat hodnoty.
Základní škola a mateřská škola Bzenec
Kontingenční tabulky a grafy 2013 O. Kánský. Zpracovávaná tabulka Chceme sledovat celkovou cenu Do tabulky chceme zahrnout: období – sloupec měsíc prodejce.
Zadání diplomové práce Vliv degradace PC/ABS v komoře vstřikovacího stroje na mech vlastnosti a vzhled dílů.
Václav Martínek. Evidence předení koček Vytvoření nové databáze - Po přihlášení se k databázovému serveru (Database Engine) si ze všeho nejdříve vytvoříme.
Hromadná korespondence
Hromadná korespondence OpenOffice.org 3. Potřebujeme více adresátům zaslat dopis Nejlehčí by bylo univerzálně napsaný dopis nastrkat do obálek …, kdo.
Veronika Lexová. - Obrázek slouží k pestřejšímu vzhledu dokumentu. Dále aby zobrazoval nějaký děj nějaké věci (např: na internetových stránkách fotky.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/2.
Grafy v Excelu.
Základní pojmy v informatice –II.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Google formuláře.
Tabulkový procesor Open Office FORMÁT BUŇKY, efekty a zarovnání
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
Hromadná korespondence, makro
GIMP – úpravy fotografií
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
JAK NA DATABÁZOVÉ FUNKCE Linda Lahodná 4. B POKRAČUJ KLIKNUTÍM>>>
Microsoft Excel Téma: Vkládání grafů Krok 1 Nejprve otevřete nebo udělejte tabulku, pro kterou budete graf vytvářet.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_14.
Tvorba tabulky ve Writeru (Rozvrh hodin)
Vytvoříte si nějakou nádhernou tabulku. (lepší než mojí nebudete mít, tak se nikdy moc nesnažte) Celou si ji označíte... Next A kliknete na obrázek grafu.
Šrafování a odkazy Modul 6.
Jak vložit tabulku Excel do Wordu
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Přepínání klávesnice Umístění jednotlivých znaků se na klávesnici může měnit v závislosti na tom, jakou klávesnici používáme.U nás se samozřejmě nejčastěji.
INFORMATIKA 7 Číslování stránek III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Malování Microsoft Word Tento počítač (Počítač)
WORD - Tabulky 2. března 2013VY_32_INOVACE_080115_Word_Tabulky_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Satková.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Hladiny, obrázky, tabulka, logické operace
Propojování tabulek pomocí ukazatelů Andrea Vlasáková, 4. Y Klikni!
Pracovní prostředí počítače
Vytvoření tabulek a grafů na V této prezentaci krok za krokem ukážeme, jak exportovat data do Excelu či do jiného programu. A dále.
Grafy v Excelu.
Grafický editor – GIMP Základy práce
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Úloha 1 Projekt CZ.1.07/1.1.16/ David Holoubek 2014 Dotykový senzor na vstupu mikrokontroléru NXT.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tabulkový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hromadná korespondence 2 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S3_10.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
ArchiCAD nástroj Střecha 2
VY_32_INOVACE_
Grafický editor GIMP (12)
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Klasické fotoalbum.
Hromadná korespondence 2 OpenOffice
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Pracovní prostředí počítače
Tvoření složek a zástupců
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
ArchiCAD nástroj Sloup
EU_12_sada1_02_Inf_Úpravy obrázků 2_Šeb
Malování - uložení a otevření obrázku
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Grafický editor – GIMP Transformace
Transkript prezentace:

Téma: ANALÝZY I K T T2.A šk.r. 2009/10 Práce studentů : Patrik Joza a Stanislav Šimeček Tvorba tutoriálu a ukázka práce Vyuč. Mgr. M. Tunturovová

Otevřeme si díl, který chceme analyzovat.

Spustíme nástroj SimulationXpress

Otevře se nám průvodce, se kterým budeme pracovat

Budeme postupovat dále tlačítkem „Další“ Průvodce po nás bude chtít výběr materiálu.

Pro náš díl zvolíme plast ABS

Pokrčujeme dál, je třeba vybrat plochu uchycení dílu.

Kliknutím označíme plochy na materiálu, které budou sloužit jako uchycení.

Můžete přidat další plochy uchycení, my budeme pokračovat pouze s „Uchycením1“

Pokračujeme dál.

Vybereme si co bude působit na plochu, jestli tlak nebo síla Vybereme si co bude působit na plochu, jestli tlak nebo síla. Zvolíme sílu.

K O N E C