Podpora, rozvoj a profesionalizace podnikatelského prostředí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Advertisements

Představení společnosti
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
managementu znalostí podle
HISTORICKÝ VÝVOJ 1900 Výrobková normalizace, vojenský průmysl
LUKÁŠ MELNIČÁK FINANCE A MARKETING VE VYSOKÉM ŠKOLSTVÍ.
CzechInvest Koncepce podpory investic
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Facility management ČSN EN
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Akční plán pro Evropu a resortní koncepce výzkumu a vývoje – návrh opatření v kompetenci jednotlivých resortů.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Asociace výzkumných organizací Asociace výzkumných organizací – činnost a poskytované služby Ing. Václav Neumajer výkonný předseda Asociace výzkumných.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Systém managementu jakosti
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Vysoké školy a Národní politika výzkumu a vývoje a její realizace Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha Podpora inovací Oddělení řízení a implementace JPD 3, MPSV Ing. Světlana.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Graduate Recruitment Zakladatelé Deloitte Touche Tohmatsu.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
KONFERENCE „VĚDA, MANAGEMENT A LIDSKÉ ZDROJE“ SENÁT PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY 1. PROSINCE 2011 HLAVNÍ SMĚRY PROJEKTU NAKI „ EFEKTIVNÍ METODIKY PODPORY.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Podpora firmám umístěným ve vědeckotechnických parcích poskytovaná v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost PETR PORÁK,
Struktura podnikatelského plánu
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
Strategie Smart Administration David Zeisel Odbor programového řízení Ministerstvo vnitra ČR
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Představení Czech Smart City Clusteru Radovan Polanský, výkonný ředitel.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Proces akreditace a certifikace systémů managementu a produktů.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Kateřina Čočková, regionální projektová manažerka.
SIKP – Státní informační a komunikační politika Prezentace – aplikace vybraných zákonů ve společnosti NeXA, s.r.o. Eva Štíbrová Zdeňka Strousková Radka.
Asociace dodavatelů montovaných domů Dokument národní kvality pro dřevostavby Zasedání odborné sekce Rady kvality ČR "Kvalita v průmyslu a stavebnictví",
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Logistické procesy ve stavebnictví Autor diplomové práce: Bc. Lukáš Hlaváč Vedoucí diplomové práce: Ing. Terezie Vondráčková, Ph.D. České Budějovice, červen.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Systém managementu jakosti
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Možnosti využití expertní pomoci JASPERS
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Ekonomika malých a středních podniků
Nabízené služby společnosti
Nabízené služby společnosti
Transkript prezentace:

Podpora, rozvoj a profesionalizace podnikatelského prostředí

Slovo úvodem PETALON GROUP je sdružením právnických osob, jehož role je koordinace členů v oblasti podpory, rozvoje a profesionalizace podnikatelského prostředí a naplňování širokých potřeb podnikatelských subjektů. Předmětem činnosti sdružení je poradenství a kompletní servis při realizaci podnikatelských záměrů zákazníků sdružení. Naším přesvědčením je poskytování kvalitních služeb s důrazem na prospěšnost služby klientovi, nejen na cílené zaměření na vlastní zisky. Naše potřeba sdružovat se je založena na faktu, že samostatně to nedokážeme z hlediska různorodé odbornosti sdružených poradců a z hlediska územní působnosti. Chceme využít efektu vzájemné kompatibility podnikatelských aktivit jednotlivých členů sdružení. Spojuje nás zdravý rozum, mnohaleté zkušenosti v různých oborech podnikání, přesnost řešení business problémů, schopnost a vůle dojít k vytyčenému cíli. Na tuto cestu chceme s sebou vzít i naše zákazníky.

Představení sdružení Sdružení firem PETALON GROUP je iniciativou českých podnikatelů se vzájemně se doplňujícími produkty a službami. Účelem sdružení je vytvořit síť prověřených subjektů, která bude schopna kvalitně naplnit mnohem širší potřeby zákazníka. Sdružení PETALON GROUP znamená posílení garance kvality ve prospěch zákazníka při využití synergického efektu všech kapacit napříč celým spektrem kooperujících firem.

Zakládající členové AUDISO, s.r.o. BUILDEX CB a.s. Institut průmyslového managementu, spol. s r.o.

LEGRO Consult, s.r.o. LEGRO PLUS, s.r.o. solit project, s.r.o.

Partneři sdružení

Poslání sdružení Naším posláním je naplňovat široké spektrum potřeb našich klientů, kteří se nacházejí ve stadiu rozvoje, a kteří potřebují profesionální a kvalitní služby v oblasti svých podnikatelských kompetencí. PETALON GROUP Servicing your business competence.PETALON GROUP Servicing your business competence.

Představení členů sdružení

AUDISO Společnost AUDISO s.r.o. byla založena v roce 2005 za účelem vytvoření nezávislého certifikačního orgánu zaměřeného na certifikaci QMS/EMS/SMBOZP především malých a středních organizací. Certifikační orgány QMS a EMS společnosti AUDISO s.r.o. jsou nezávislým orgánem třetí strany akreditovaným Českým institutem, o.p.s. AUDISO s.r.o. se specializuje na certifikace systémů managementu jakosti a BOZP a systémů environmentálního managementu v oborech výroby a služeb, a v nich aplikovaných procesů se zaměřením na strojírenství, stavebnictví, elektroniku, dopravu, technické a inženýrské služby, obchod a zdravotnictví podle norem ČSN EN ISO 9001:2001, ČSN EN ISO 14001:2005 a OHSAS :1999. Dále společnost AUDISO s.r.o. nabízí školení z výše uvedených norem. Snahou společnosti je poskytovat vysoce kvalifikované služby založené na odbornosti a profesionalitě vlastních i externích spolupracovníků.

BUILDEX CB Společnost BUILDEX CB a.s., byla založena v roce 2005 jako společnost zabývající se realizací staveb, developerskou činností a poradenstvím ve stavebnictví. Na základě zkušeností členů akciové společnosti je k dispozici kvalitní know- how, které je úspěšně využíváno při realizaci současných projektů. Mottem společnosti je spokojený zákazník, kvalita, cena a rychlost dodávaných služeb… Společnost realizuje své projekty především na jihu Čech, kde zná podmínky, mentalitu soukromých investorů a ráz krajiny. Hlavním zaměřením je výstavba a prodej bytů, rodinných domů, bytovek, ale v neposlední řadě i rekreačních objektů v oblasti Šumavy. Společnost dále zajišťuje svými kvalifikovanými zaměstnanci inženýrskou činnost v investiční výstavbě, koordinaci stavebních prací a stavební dozory. Společnost je v současné době připravena spolupracovat na společných investičních záměrech, je schopna poskytnout podporu, informace, zajistit financování projektů ze strukturálních fondů a poskytnout volný kapitál k realizaci Vašich záměrů

IPM Společnost Institut průmyslového managementu, spol. s r.o. (IPM) byla založena v roce 1993 při Západočeské univerzitě v Plzni, s cílem transferu know-how a výzkumně vývojových problematik pro široké spektrum podniků a firem. Tato činnost je zajišťována konkrétními obchodními případy, které jsou realizovány formou konzultací, studií, expertíz, realizačních a implementačních projektů. Jednotná formalizovaná metodika řízení projektů, využívaná při realizaci zakázek společností IPM, zaručuje klientům přesnou identifikaci, měřitelnost cílů projektu a plnou kontrolu nad průběhem projektu. Vytváří základní předpoklady nutné k tomu, aby byl projekt dokončen v plánovaném čase, rozpočtu a kvalitě. IPM získala v roce 2000 statut Regionálního poradenského a informačního centra (RPIC) pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu za účelem rozvoje malých a středních podniků formou využívání dotací z programů státního rozpočtu ČR a rozpočtu Evropské unie, a od roku 2001 je držitelem certifikátu systému managementu jakosti podle ISO 9002:1994 a od roku 2003 certifikát systému managementu jakosti podle ISO 9001:2000.

LEGRO CONSULT Společnost LEGRO CONSULT s.r.o., byla založena v roce 2005 jako poradenská firma zabývající se podnikatelským, manažerským, organizačním, strategickým a personálním poradenstvím pro soukromý sektor s důrazem na optimalizaci obchodních a řídících procesů. Cílem společnosti je poskytovat klientům metodickou a procesní podporu, která vede k vyšší produktivitě práce a ke zlepšení firemní komunikace. Společnost LEGRO CONSULT s.r.o., má k dispozici kvalitní tým erudovaných odborníků s dlouholetými zkušenostmi v oblasti rozvoje lidských zdrojů, procesů řízení, inovací, marketingu, managementu, dotačních auditů a zpracování žádostí o finanční prostředky z finančních zdrojů EU. LEGRO CONSULT s.r.o. nabízí nejenom precizní přípravu projektů, ale i know-how předchozích úspěšných projektů a velmi dobré kontakty na řídící orgány jako jsou Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a Ministerstvo průmyslu a obchodu, Evropské komise v Bruselu.

LEGRO PLUS Společnost LEGRO PLUS s.r.o. působí na českém trhu od roku 1998, a vznikla transformací právní subjektivity jejích jednatelů, jejichž aktivní historie v provozování poradenských služeb sahá až do roku Společnost dodává komplexní služby pro podnikatele a municipality v oblasti ekonomického, daňového a právního poradenství. Je schopna pokrýt problematiku týkající se celého životního cyklu podnikatelského subjektu - od založení společnosti, přes tvorbu podnikatelských plánů, až po likvidaci společnosti a správu konkurzní podstaty. Součástí poskytovaných služeb je zajištění financování podnikatelských plánů z dostupných zdrojů (národní fondy, fondy EU, Norské fondy, atp.), implementace systémů managementu (ISO, OHSAS, HACCP, ISMS), optimalizace procesů ve společnosti, vedení účetnictví a daňové evidence, právní a daňové poradenství. Mottem společnosti LEGRO PLUS s.r.o. je: „… abyste mohli sklízet plody naší práce“.

solit project Společnost solit project, s.r.o. je nezávislá konzultační a poradenská společnost, která od roku 2005 poskytuje služby project managementu v oblasti ICT projektů a Business projektů pro trhy České a Slovenské republiky, a dále státy Evropské unie. Svým zákazníkům přináší efektivní řešení pro náročné ICT a Business projekty, dodává profesionální schopnosti projektového řízení, a posiluje tak stabilitu a výkonnost obchodních partnerů. Zákazníci společnosti tak získávají dočasné rozšíření řídící kapacity pro své náročné projekty, aniž by museli zvyšovat svou zaměstnaneckou základnu, a být tak zatíženi mzdovými a personálními náklady. Společnost solit project představuje kontinuální a konzistentní kvalitu služeb s důrazem na účinnost, jednoduchost a srozumitelnost metodik a postupů řízení projektu. Vy máte náročné projekty, my máme efektivní řešení.

Produkty sdružení Certifikace ČSN EN ISO Kvalifikované posouzení a certifikace zavedeného (či zlepšovaného) systému řízení (QMS, EMS, BOZP a ISMS) podle příslušných norem ČSN ISO. Corporate identity Doporučení a tvorba celistvého a konzistentního obrazu společnosti na trhu. Daně a právo Poradenství v oblasti daňové problematiky a řešení právních problému. Facility management Komplexní správa nemovitostí.

Finance a finanční řízení Komplexní nastavení účinného a optimálního využívání finančních zdrojů firmy. Finanční a pojišťovací makléř Zajištění financování potřeb klientů prostřednictvím bank. Inovace Inovační řízení v oblastech výzkumu a vývoje, nových poznatcích v marketingu, řízení výroby a provozu a celkového rozvoje společnosti. Integrované systémy řízení (ISO) Poradenství ve všech etapách zavádění integrovaných systémů dle systémových norem ČSN EN ISO. Interní komunikace Nastavení komunikačních toků uvnitř společnosti top-down i vertikálně s ohledem na stupeň vývoje organizace. Informační systémy a technologie Propojení informačních technologií s IT vybavením společnosti v návaznosti na používané procesy ve firmě.

Krizový management Okamžitá náprava nežádoucí situace prostřednictvím vypracování situační analýzy, definice optimálního stavu a urychlené nápravy stavu, včetně interní a externí komunikace. Legislativní normy Technické normy, systémové normy a normativní dokumenty, environmentální legislativa, legislativa bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Lustrace obchodních partnerů Lustrace obchodních partnerů či klientů z veřejně dostupných zdrojů. Marketingové strategie Tvorba marketingové strategie podle specifických potřeb zákazníka v daném tržním prostředí – od analýzy trhu až po realizaci marketingových programů. Oceňování podniků Podpora vrcholového managementu při zásadních strategických rozhodnutích (prodej podniku, fúze, majetkové účasti, změna právní formy, vstup na burzu, aj.)

Procesní řízení Natavení procesů ve společnosti od plánování až po kontrolu, optimalizace pravidel, metod, nástrojů a prostředků podle typu organizace. Project management Strukturované plánování a řízení klíčových rozvojových aktivit společnosti. Public relations Budování vztahů s veřejností za použití optimálních komunikačních kanálů pro zprostředkování klíčových sdělení zainteresovaným skupinám. Řízení a rozvoj lidských zdrojů Zajišťování výkonnosti organizace zlepšováním využití lidských zdrojů a jejich motivace. Stavební inženýring Technické poradenství ve stavebnictví. Strategické řízení Tvorba a implementace strategie, která napomáhá organizaci dosáhnout definovaných cílů (např. dynamický růst).

Systémy řízení kvality Zajištění designu procesů, organigramů, a následných interních školení podle vybraných norem (ČSN EN ISO 9001:2001 a související normy, ČSN EN ISO 14001:2005, environmentální legislativa, OHSAS 18001:1999, interní auditor ČSN EN ISO 19011). Školení Školení v různých oborech připravených dle specifikace klienta na míru připravené dle jeho potřeb. Tvorba strategie Poradenství pro oblast definice poslání organizace, tvorba ekonometrických modelů trhu a tvorba podnikatelského plánu Účetnictví Vedení daňové evidence, účetnictví, zpracování mezd, DPH agendy, ekonomické rozbory. Ukončení podnikání Poradenství v situaci, kdy je vhodné podnikatelskou činnost ukončit - konkurzy a likvidace, dědická řízení.

Výběrová řízení Příprava a realizace veřejné zakázky podle pravidel stanovených metodikou zadávání zakázek financovaných ze zdrojů Evropské unie. Zakládání firem Poradenství při zakládání jakékoliv formy společnosti (fyzické či právnické osoby) včetně pomoci v oblasti právní, ekonomické, daňové, aj. Znalecké posudky Oceňování hmotného a nehmotného majetku. Zprostředkování certifikovaných osob Odborná asistence při výběru dodavatelů s certifikací shody QMS, EMS, BOZP a ISMS.

Představenstvo Předseda představenstva: Daniel Hilbert, Místopředseda představenstva: Ing. Miroslav Tůma Ph.D., Člen představenstva: Marek Čáp,

Dotazy Veškeré Vaše dotazy a poptávky po službách sdružení PETALON GROUP zasílejte na