Nobody’s Unpredictable Kdo jsou návštěvníci regionu Znojemsko a Podyjí? 28.dubna 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Nabídka pro partnery. Nabídka pro partnery Co jsou světové gymnaestrády Světové gymnaestrády pořádá Mezinárodní gymnastická federace (FIG) jedenkrát.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Letní olympijské hry Názory obyvatel ČR a hl. m. Prahy
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Výsledky z exkluzivního výzkumu pro MMR – 1. pololetí 2008 Příjezdový cestovní ruch ČR Září 2008 / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Volnočasové projekty a EU financování
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Destinační management TO Jeseníky-východ
MĚSTO ČESKÝ BROD VEŘEJNÉ SETKÁNÍ V rámci procesu přípravy Strategického plánu rozvoje města Český Brod.
Souhrnné výsledky za duben 2005 – březen 2006 PŘÍJEZDOVÝ CESTOVNÍ RUCH Květen 2006 / Prezentace výsledků výzkumu / STEM/MARK, a.s. Ředitel: Jan Tuček /
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. HOTEL PARK OSTRUŽNÁ Nově postavený horský hotel v krásném prostředí lyžařského, turistického a cykloturistického.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Nobody’s Unpredictable Partie Duel Nečas vs. Paroubek.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Materiálně technické předpoklady
Nobody’s Unpredictable Spokojenost a loajalita návštěvníků Moravskoslezského kraje Hlavní zjištění z výzkumu Březen 2011.
Sekundární analýza na datech z kontinuálního výzkumu „Příjezdový cestovní ruch 2005 – 2007“ Příjezdový cestovní ruch v Jihomoravském kraji Ing. Ondřej.
IOP č Sběr informací – domácí cestovní ruch – Česká republika IOP č Sběr informací – domácí cestovní ruch – Česká republika – Praha Výzkum.
Mgr. Jan Charousek Liberec Cestovní ruch je otevřený a dynamický systém, který tvoří dva podsystémy: Subjekt cestovního ruchu Objekt cestovního.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Dotazníkové šetření. Cílem ankety je zjistit potřeby obyvatel města Toužim, zlepšit přehled městských zastupitelů o vnímání jejich potřeb z hlediska poskytování.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Služby Patří do TERCIÉRU, III. sektoru hospodářství + KVARTÉR (nevýrobní součást hospodářství. Čím větší podíl na celém hospodářství státu služby mají,
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Karta Toulavka 2017.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Jakou nabídku očekává český turista v Polsku
Příjezdový cestovní ruch ČR
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
ZÁKLADNÍ KLASIFIKAČNÍ SCHÉMA TURISMU
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Nobody’s Unpredictable Kdo jsou návštěvníci regionu Znojemsko a Podyjí? 28.dubna 2011

Konference Znojmo 2 Typ výzkumu  Kvantitativní výzkum  Omnibus formou online dotazování (CASI) Cílová skupina:  Česká populace ve věku 18 – 65 let  Vzorek reprezentativní z hlediska pohlaví, věku, regionu, velikosti místa bydliště a vzdělání Velikost a struktura vzorku:  Reprezentativní vzorek české populace (n=1026) Sběr dat:  Duben 2011 Nástroj výzkumu:  Strukturovaný dotazník Metodologie

Konference Znojmo 3 Když se řekne Znojmo… N=1026 respondentů; celá báze 64% 29%

Konference Znojmo 4 Když se řekne Znojmo… 11% 8% 6% 5% N=1026 respondentů; celá báze

Konference Znojmo 5 Navštíví nás nebo ne? V% Báze: celkem N=1026 respondentů; Ti, kteří už ve Znojmě byli N=502; Ti, kteří ve Znojmě ještě Nebyli N=524 Všichni Ti, kteří už ve Znojmě byli Ti, kteří ve Znojmě ještě nebyli Navštívil/a jste někdy Znojmo nebo okolí? Plánujete Znojmo anebo okolí navštívit v následujících dvou letech? Znojmo a okolí navštívili spíše starší, než mladší lidé. S rostoucím věkem stoupá návštěvnost. Jsem tu poprvé33 % Ano, byl\a jsem zde 1 až 3 x31 % Ano, byl\a jsem zde už vícekrát36 %

Konference Znojmo 6 Důvody cesty či necesty do Znojma vinné sklípky hezká příroda/ hezký kraj mám tam rodinu/ přátele památky/ chci navštívit památky turistika/ výlety na kole mám rád/a kraj/ líbí se mi tu rád cestuji hezké město chci se tam podívat obecně Proč plánujete navštívit Znojmo v příštích 12 měsících?Proč NEplánujete navštívit Znojmo v příštích 12 měsících? nevím, za čím tam jet/ proč tam jet/ nemám důvod je to daleko/ chybí mi finance nemám čas preferuji jiné lokality nic neplánuji dopředu/ ještě nevím/ možná navštívím

Konference Znojmo 7 Důvody návštěvy a aktivity v regionu Celá ČR, Jihomoravský kraj, Znojemsko a Podyjí Převažujícím důvodem Vaší návštěvy v tomto regionu je:Které aktivity v tomto regionu jsou pro Vás nejlákavější? Poznávací turistika Pěší turistika Cykloturistika, horská cyklistika Koupání, vodní sporty Návštěvy kulturních akcí Společenský život a zábava Péče o fyzickou a duševní kondici Jiný aktivní sport, který provozujete Venkovská turistika Církevní turistika Návštěvy sportovních akcí Lyžování, zimní sporty

Konference Znojmo 8 Informační zdroje Celá ČR, Jihomoravský kraj, Znojemsko a Podyjí Zaznamenal/a jste před svým příjezdem nějakou reklamu/upoutávku na tento region? Pokud ano, jakou? Turistická informační centra Cestovní kanceláře a agentury Média (články v tisku, rozhlas, televize) Propagační materiály, prospekty, průvodci… Internet Informace od personálu ve službách Informace od příbuzných či známých Využil/a jste některé informace z následujících zdrojů? v %, Zdroj: Výzkum pro Czech Tourism, Léto 2010; Báze: Celá ČR N=26473; JMK N=2513; Znojemsko N=354 Celá ČR Jihomoravský krajZnojemsko a Podyjí

Konference Znojmo 9 Na Znojemsko cestují návštěvníci častěji na delší pobyty, hlavně s partnerem / partnerkou Jak dlouho u nás byli a s kým přijeli? S kým návštěvníci přijeli Délka pobytu Jednodenní – bez noclehu 1 až 2 noclehy 3 až 7 noclehů Delší Sám / sama S partnerem, partnerkou, přáteli, známými, apod. S malými dětmi / dítětem Se staršími dětmi / dítětem Zdroj: výzkum pro CzT

Konference Znojmo 10 Kde byli návštěvníci ubytováni? Hotel *** nebo více Hotel * nebo **, Garni, motel Penzion Kemp / tábořiště Jiné hromadné ubytovací zařízení Pronajatý pokoj, apartmán, chata. U známých, případně vlastní chata / chalupa Nejsem zde ubytován/a Zdroj: výzkum pro CzT

Konference Znojmo 11 Kolik u nás utratili? Stravují se v restauracích? Útrata na osobu a den v regionu Stravujete se zde v restauračních zařízeních? Zdroj: výzkum pro CzT

Konference Znojmo 12 …a jak byli celkově spokojeni? VYBAVENOST/INFRASTRUKTURA 39 % →nedostatek parkování, špatné komunikace, veřejná doprava →Lepší stravovací a ubytovací možnosti →Vysoké ceny, nedostatek informací, lepší nákupní možnosti →Větší čistota prostředí, příjemnější personál KULTURNÍ/SPOLEČENSKÉ/SPORTOVNÍ VYŽITÍ 16 % →Chybí možnosti sportu (cyklostezky, bazén, hřiště, atd.) →Nedostatek restaurací, barů, klubů, koncertů →Nedostatek wellness vyžití, celkově málo kulturních akcí ATMOSFÉRA 12 % →Krátké otevírací doby →Péče o návštěvníky, bezpečnost, málo zeleně VYBAVENOST PRO SPECIÁLNÍ SKUPINY 9 % →Málo možností vyžití pro rodiny s dětmi →Menší nabídka pro seniory Co vadí / chybí v regionu

Konference Znojmo 13 Jak nás vidí Rakušané Nepříliš vysoká znalost, hlavní asociace s Prahou, klíčové atraktivity jsou památky městská turistika pivo Ti, kteří již v ČR byli, oceňují navíc i krajinu kulturní akce sakrální turistiku wellnes sportovní zážitky (cykloturistika, atd.) Brýle ‘Cestuji na Východ’ či „Post-socialistické“ brýle Brýle ‚Cestuji do Evropy‘

Konference Znojmo 14 Jak nás vidí Rakušané Další místa výletů v ČR: Český Krumlov (“Schiele žil v Krumlově, proto mě toto město zajímalo”) Brno (“příjemné město, mnoho kulturních akcí“) Plzeň (“plzeňské pivovarnictví je známé po celém světě”) Karlovy Vary, Mariánské lázně (“lázně v Karlových Varech jsou velmi známé”) Znojmo → „Krásné historické město“ → „Výlety v přírodě…cykloturistika“ → „Země zaslíbená vínu“ → „Mohl jsem si vyzkoušet práci na vinici“ → „Řídili jsme tank ve Znojmě” ??? Zdroj: výzkum pro CzT

Konference Znojmo 15 Trendy v turistické nabídce Nové technologie Trendy: Atraktivní turistická nabídka – komplexní produkty Celoroční zážitkové a aktivní volnočasové možnosti Cestovní ruch zaměřený na ekoturistiku / ochrana životního prostředí / „zelené“ produkty Destinace s nabídkou adrenalinových produktů Důraz na specifické cílové skupiny (senioři, rodiny s dětmi, skupiny, atd.), vysoká profitabilita a zaplnění mimosezónních období Zapojení návštěvníků do kreativních aktivit → Informační společnost / komunikace

Konference Znojmo 16 Ukázky nových / netradičních / inovativních propagací regionů Location Placement další PR a promo aktivity Interaktivní web - mapy Sociální sítě Propojení informací Image klipy Rozvojové projekty + +++

Konference Znojmo 17 Kontakty DĚKUJEME ZA POZORNOST! Ipsos Tambor, Národní 6, Praha 1, tel.: , Ipsos Tambor SR, Kolárska 1, Bratislava, tel.: Tatiana Wartuschová Michal Straka GSM: GSM: