Ú VOD DO MULTIMÉDIÍ Vypracovaly: Tereza Peřinová, Iva Hovorková
OBSAH Kapacitní porovnání různých formátů Budoucnost vektorové grafiky 3D grafika Historie Matchmoving Co je to, definice Programy využívající danou technologii
KAPACITNÍ POROVNÁNÍ RŮZNÝCH FORMÁTŮ Formát / Rozlišení BMPGIFJPEGTIFFPCX 640 x kB167 kB112 kB900 kB896 kB 1280 x 9603,51 MB660 kB618 kB3,51 MB3,73 MB
B UDOUCNOST VEKTOROVÉ GRAFIKY SVG Scalable Vector Graphics neboli škálovatelná vektorová grafika WWW GIS klient
3D GRAFIKA - HISTORIE 60. léta 20. století Univerzita v Utahu 1968 – projekt pro rozvoj počítačové grafiky Související firmy Netscape Adobe Systems Pixar
M ATCHMOVING – CO TO JE, DEFINICE kompletní proces dosazování počítačem vytvořených objektů do reálné scény a to od 3D Trackingu přes vypočítání prostoru až po dosazení objektů v 3D programu 3D Tracking procedura, během níž software sleduje body v 3D prostoru a určuje jejich trajektorie, podle nichž následně sestaví sledovaný 3D prostor
M ATCHMOVING – PROGRAMY VYUŽÍVAJÍCÍ DANOU TECHNOLOGII VICON BOUJOU V5.0-XFORCE Autodesk Maya 2010 Voodoo Tracker 3D Equalizer V3
D ĚKUJEME ZA POZORNOST …