Vzhled a nastavení avatara Bc. Jarmila Havelková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunikace a lokace v SL Bc. Jarmila Havelková Regionální knihovna Karviná.
Advertisements

Formátování diplomové práce
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Olomouc, únor 2012.
Používání hlavního panelu
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
X EXEL.
Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,
Textový procesor Open Office, Writer STAVOVÝ ŘÁDEK
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Tabulkový precoser Open Office Calc ZÁKLADY PRÁCE
Rezervační systém AK Kladno Pokročilé používání. Vytvoření opakování rezervace.
Výpočetní technika Akademický rok 2013/2014 Letní semestr Novák Petr
Second Life „Druhý život“ Bc. Jarmila Havelková Regionální knihovna Karviná.
Obrázek v prostředí MS-WORD
CorelDRAW Začínáme… Grafika této prezentace byla vytvořena v programu CorelDRAW.
Vzhled prezentace - šablony
ESCH, postup práce Bc. Tomáš Milerski Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován v rámci.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
IT začátečníci - Word Modul 3.
Maturitní otázka č. 12 Kristýna Kaňovská 4. A.
Power Point– pracujeme se snímky
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, průvodce prezentací,
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 4.0 (Text)
Excel – editace ( formát ) buněk
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Textový procesor Open Office, Writer OKRAJE STRÁNKY
Tutoriál DynaMed ~ Jednoduché prohledávání
Tutoriál AtoZ – Tvorba poznámek
MICROSOFT EXCEL 2..
Návod na složení jména z písmenkových log
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Word – Struktura dokumentu
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Práce s textem v objektech prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EBSCOhost Collection Manager ~ Vytváření profilů Tutoriál support.ebsco.com.
Power Point– sestavujeme prezentaci
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Úprava šířky sloupce Šířku sloupce lze upravit několika způsoby: Pomocí menu Postavím se do sloupce Formát / sloupec / šířka / napíši velikost Pomocí kontextového.
Základy práce s programem
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Přepínání klávesnice Umístění jednotlivých znaků se na klávesnici může měnit v závislosti na tom, jakou klávesnici používáme.U nás se samozřejmě nejčastěji.
Práce s textem (Word 2010)-kopírování
Pro vytvoření textového pole je k dispozici speciální nástroj, který najdeme na kartě Vložit - Textové pole. Je to tlačítko Textové pole : když je stiskneme,
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 6. Datum.
ProgeCAD Modifikace prvků.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček. Práce s okny VY_32_INOVACE_10_1_02_AP.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Tento projekt je financován z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost prostřednictvím Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR.
Grafická úprava sestavy Access (15). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Staň se virtuálním turistou
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
Přejmenování, mazání, kopírovaní, přesun, vysypání koše
Zástupce Zástupce souboru (anglicky file shortcut) je v informatice typ souboru používaný v systému Microsoft Windows. Umožňuje odkazovat na data, která.
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
KLÁVESNICE A MYŠ NA PC VY_32_INOVACE_06
OKNa/ práce s oknem ve windows
Základy práce s programem
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Základy práce s programem
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
DynaMed ~ Jednoduché prohledávání
Transkript prezentace:

Vzhled a nastavení avatara Bc. Jarmila Havelková

Vzhled avatara - nastavení Výběr skinu (kůže) Tělesné proporce Oblečení Doplňky avatara (vlasy, šperky, atd.) Pohyb avatara

Vzhled (Appearance) Základní nástroj v úpravě vzhledu avatara naleznete v kontextuálním menu postavy pod volbou Appearance. Avatar se postaví čelem vzad (vidíte mu zepředu na celou postavu)

Avatar

Avatar – jednotlivé položky v menu V levém sloupci vybíráte upravovanou položku Body Parts/Clothes  Shape – tělesné proporce  Skin – kůže  Hair – vlasy  Eyes – oči  Shirt, Pants, Shoes, … - tričko, kalhoty, boty, …

Avatar – jednotlivé položky v menu Při každé změně se vám aktivuje tlačítko Save/Uložit. Doporučuje se při každém nastavení ukládat před přepnutím do jiné části těla či oblečení.

Ukládat naráz nebo průběžně? Můžete sice uložit až všechny upravené položky dohromady (tlačítko Save All/Uložit vše), ale je možné, že se budete chtít vrátit k předchozímu nastavení tlačítkem Revert/Vrátit a tímto se Vám ztratí všechny neuložené změny.

Úprava těla Při úpravě těla (označení Shape) můžete využít možnost „náhodného výběru“ = Randomize. Ten vám vylosuje nějakou hodnotu nastavované položky. ALE spíše se nedoporučuje – nejasný vzhled ?!

Úprava oblečení Při úpravě oblečení máte možnost postavu avatara svléknout z aktuálního oblečení. Použijete tlačítko Také Off/Svléknout v kontextuálním menu avatara.

Skin – volba kůže Kůže bývá jedním z problémů začátečníků v SL. Ta, s kterou se avatar „narodil“, nebývá vždy optimální. Proto v SL existují tzv. freebie obchody, kde si můžete zdarma vzít zvolenou kůži a aplikovat ji na Vaši postavu.

Základní vybavení zdarma Stejným způsobem jako získání skinu (kůže) můžete získat i další vybavení avatara, které můžete průběžně obměňovat. Věci zdarma do začátku vašeho „druhého života“ najdete v některých z freebie shopů po celém Second Life.

Co dál se získanými věcmi? Existuje několik způsobů, jak se oblékat a svlékat: 1.Najdete požadovanou věc v inventáři, klikněte na ni pravým tlačítkem myši a zvolíte Wear/Obléct. 2.Přetáhnete položku z inventáře myší na svého avatara.

Oblékání/Svlékání avatara Najděte položku v inventáři, je vedle ní tučně zvýrazněno „worn“, kliknete na ni pravým tlačítkem myši a zvolíte Take Off/Svléknout. … nebo Kliknete na svého avatara pravým tlačítkem myši, zvolíte Také Off/Sundat a v dalších úrovních kulatého menu se doklikáte k oblečení, které chcete sundat.

Nejste si jisti? Pokud nevíte, co máte na sobě (jak se daný typ oblečení nazývá) a potřebujete ho najít v inventáři, hodí se vám právě ona již zmiňovaná poznámka (worn). Stačí v inventáři (v pravém spodním rohu obrazovky) v horním řádku, kde Vám po otevření inventáře bliká kurzor, zadat slovo „worn“ a najdou se Vám všechny věci, které máte právě na sobě.

Doplňky Pod doplňky avatara rozumíme především vlasy, náramky, opasky a další propracovanější oblečky a příslušenství. Najděte si věc v inventáři, kliknutím pravým tlačítkem zvolíte Wear/Obléknout. Pokud se vám věc umístí na nevhodné místo, vyberte si jiné místo sami. Nezvolíte tedy Wear, ale Attach to… Přetáhněte věc z inventáře na svého avatara, ale tím riskujete obléknutí na nesprávnou část těla.

Odstranění oblečení Svlékání probíhá podobně jako oblékání. V intentáři se Vám po kliku pravým tlačítkem nabízí možnost Detach. Pravým klikem na avatara a výběrem možnosti Take Off/Sundat a vyhledáte klikáním objekt. V menu Edit–Detach Object/Upravit-Sundat – vyhledáte sundávanou položku.

Oblékání věcí z primů (základních doplňků) Při oblékání věcí z primů se často stává, že musíte trochu doladit umístění na vaší postavě – avatarovi. Důvodem je odlišný tvar těla každého avatara. Na dotyčnou věc (např. opasek) klikněte pravým tlačítkem myši a můžete umístit objekt do pravého místa.

Úprava primu - příklad

Modifikace objektu V případě, že objekt máte možnost modifikovat (obměňovat), můžete měnit i jeho velikost. Stisknutím a držením kláves Ctrl+Shift chytněte myší bílé krychličky okolo objektu a pohybujte s nimi. Také můžete objektem (v našem příkladu opaskem) – stisknutím a držením klávesy Ctrl a myší pomocí barevných kruhů okolo objektu.

Měníte vzhled dle možností a nálady Vzhled své postavy můžete měnit kdykoliv chcete a dle možností svého inventáře. Případně za plnění určitých úkolů můžete získat lindeny (peníze v SL) a nakoupit si speciální vybavení, které není volně dostupné.

Pohyb avatara Základním pohybem avatara ve virtuálním světě Second Life je chůze. Pokročilejší uživatelé mohou měnit možnosti, jakým způsobem se avatar pohybuje, jak zvedá jednotlivé končetiny (Inventory => Animations). Avataři mohou také létat, chcete-li „levitovat“. K tomu slouží v uživatelském menu tlačítko Fly/Létat (avatar se vznese a pomocí šipek na klávesnici určujete směr). Pokud se chcete vrátit ke klasické chůze, stisknete tlačítko Stop Flying/Ukončit létání. Navigace a pohyb avatara - videoNavigace a pohyb avatara

V Second Life se bavíme, nakupujeme věci – obchodujeme!

Použité zdroje RYMASZEWSKI, Michael. Second Life : the oficial guide. 2nd edition. Wiley : Hoboken, N.J, s. ISBN RYLICH, Jan. Second Life - život ve virtuálním světě. Lupa : sever o českém internetu [online] [cit ], s Dostupný z WWW:. ISSN