Vize, Strategie, Cíle.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ.
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Audit administrativních činností
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Lenka Zahradníčková
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Výběr trhu pro export, strategický marketing
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Strategická mezera a její analýza s ohledem na nutnost změny strategie
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Předmět: Řízení podniku 1
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Techniky projektového řízení
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Strategický marketing
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Praktické rady a zkušenosti jak vytvořit RP, jak připravit program RP Eva Bosáková Národní kancelář EQUAL.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Plánovací proces a druhy plánování
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Strategické plánování
Marketingové plánování podnikové vize, cíle, strategie
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
BUDOVÁNÍ SYSTÉMŮ MANAGEMENTU
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
RRV2 Strategické řízení. 2 úvod  Vymezení lokálního a regionálního rozvoje  Široký kontext pojetí rozvoje území (ekonomika, ŽP, veřejné služby…)  Diferenciace.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Strategické plánování (S důrazem na segment školství) Mgr. Klára Kavanová Mušková.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
MANAGEMENT 6 Kontrolování. Poslání 5. manažerské funkce Včasné a hospodárné zjištění, rozbor a přijetí závěrů k odchylkám, které v řízeném procesu charakterizují.
Model struktury strategického managementu
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Strategický marketing
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Úloha marketingu v řízení organizace
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Digitální učební materiál
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Strategický marketing
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Vize, Strategie, Cíle

vize / směrování / business plánu Vize, Strategie, Cíle Stanovení / přehodnocení stávající / budoucí vize / směrování / business plánu Otázky : Zda business plán je ten správný jaké marketingové nástroje použít na které cílové skupiny se orientovat jaký informační systém využít jakou kvalifikaci mají mít zaměstnanci a další

Vize, Strategie, Cíle Kroky efektivního vedení Vize: Strategie: Cíle: provázena konkrétními cíli a strategií Strategie: způsob, jak chceme dosáhnout Vize Cíle: popis, co konkrétně a měřitelně musí se splnit na cestě k naplnění Vize

Vize, Strategie, Cíle Vize Představa o budoucnosti = ideálu v reálně dosažitelné představě Vize definuje kým chce organizace být kam se chce dostat jaké postavení na trhu chce dosáhnout Potřeba vize Pomáhá firmu vést Má inspirovat a podněcovat

Vize, Strategie, Cíle TVORBA STRATEGIÍ stanovuje konkrétní cíle podnikání na delší období (3-5 let) a cesty jak těchto cílů dosáhnout tři základní složky: - poslání (mise) - dlouhodobé cíle (vize) - vlastní strategie

Vize, Strategie, Cíle Přínosy tvorby strategie dosažení dlouhodobé konkurenční schopnosti - návratnost kapitálu, vloženého do podniku bude dlouhodobě vyšší, než je průměr v daném oboru podnikání avšak záleží na celkové úrovni řízení jak jsou záměry společnosti pochopeny jak jsou záměry převedeny do reálného života

Vize, Strategie, Cíle Kroky Stanovení / přehodnocení stávající vize Zhodnocení prostředí pro podnikání Výběr cesty, jak vize dosáhnout Definování konkrétních cílů Hledání kritických míst Revize a pravidelné přehodnocení vize

Vize, Strategie, Cíle . Stanovení / přehodnocení stávající vize Zhodnocení prostředí pro podnikání Získat maximum informací o segmentu, ve kterém se podniká Zhodnotit rivalitu na trhu Zhodnotit silné a slabé stránky Uvědomit si, co máme rádi Definovat si vlastní hodnoty

Vize, Strategie, Cíle Stanovení / přehodnocení stávající vize Výběr cesty, jak vize dosáhnout Uvažovat a popsat strategie Srovnat varianty Vybrat strategii pro dosažení vize

Vize, Strategie, Cíle . Stanovení / přehodnocení stávající vize Definování konkrétních cílů Definovat konkrétní cíle Rozdělit do snadno a postupně dosažitelných cílů, měřitelných s určením odpovědné osoby s jasným termín splnění stanovit jasné etapy, kdy bude plnění cílů kontrolováno

Vize, Strategie, Cíle . Stanovení / přehodnocení stávající vize Hledání kritických míst kriticky vše ještě jednou zhodnotit hledání kritických míst, přehodnocení, propočítání ev. přizvání poradce, nezávislého odborníka

Vize, Strategie, Cíle Stanovení / přehodnocení stávající vize Revize a pravidelné přehodnocení vize Minimálně jednou za rok podrobit vizi a strategii novému zkoumání a hodnocení. Lze postupovat stejně a realizovat již uvedené kroky. Někdy třeba jen kritické zhodnocení.