Zpracovala Jitka Ciprová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Zpracovala Jitka Ciprová
Potravní vazby rostlin a živočichů
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_26_ Prvouka 3.ročník Svět kolem nás
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
Složky krajiny a životní prostředí
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Věci kolem nás.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Podmínky života na Zemi
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
LES ŘASY.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Zpracovala Jitka Ciprová
Biosféra.
Tematická oblast: Život na Zemi Téma: Podmínky života na Zemi Předmět: Přírodověda Ročník: 5. Autor: Mgr. Alena Hrušková Datum: Druh výstupu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Rostliny.
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Význam ovzduší, vodstva, půd, rostlinstva a živočišstva na Zemi
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
Součásti neživé přírody
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Biota ČR - Prezentace s výkladem
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
Kočtúchová, Šubová, Dzuriaková, Vyšňan, Račková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
Les 2. hodina Řasy LES – složitý ekosystém = společenstvo různých organizmů a jejich neživé prostředí Organismy z prostředí potřebují: světlo + teplo.
Podmínky života na Zemi
Transkript prezentace:

Zpracovala Jitka Ciprová

ŽIVÁ PŘÍRODA PRVOUKA 3.ročník Zpracovala Jitka Ciprová

ŽIVÁ PŘÍRODA VŠECHNY ŽIVÉ ORGANIZMY VE VESMÍRU Živé přírodniny : rostliny živočichové ostatní živé organizmy (včetně člověka) Zpracovala Jitka Ciprová

ŽIVÁ PŘÍRODA Všechny živé organizmy jsou závislé na neživé přírodě Neživá příroda poskytuje živé přírodě podmínky, které jsou nezbytné k jejímu životu : světlo teplo vzduch vodu potravu Zpracovala Jitka Ciprová

Vybarvi živé přírodniny ČLOVĚK PŮDA RŮŽE JAHODA E OBILÍ SNÍH PRASE SLUNEČNÍ ZÁŘENÍ ZAJÍC ŘEKA SMRK BULIŽNÍK Zpracovala Jitka Ciprová

Doplň závislosti přírody (živá-neživá) Tulipán - ………………………………………………………….. Člověk - ……………………………………………………………. Kočka - ……………………………………………………………… Jabloň - …………………………………………………………….. Kapr - …………………………………………………………….... Zpracovala Jitka Ciprová