Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praktické dovednosti absolventa
Advertisements

SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Přijímací řízení.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Města ČR – orientace na mapě
3K – Krok Ke Kariéře Grantový projekt: CZ.1.04/2.1.01/
Projekt NTK v programu LR Stav prací k Štěpánka Žižková.
Doktorské studium na AF
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Informační schůzka k programu IP Erasmus v Burgasu.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí.
Prezentace právních klinik STREET LAW – PRÁVO PRO KAŽDÝ DEN
Úvod do předmětu Požadavky k zápočtu Požadavky k zápočtu Požadavky ke zkoušce Požadavky ke zkoušce Organizace výuky Organizace výuky.
GIS V PRAXI ZEMĚDĚLSKÉHO PODNIKU
Schůze koordinátorů programu LLP/Erasmus
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí Představení projektu.
MUDr. Radomír Maráček Praha
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí Představení projektu.
MÉĎA – MINI ŠKOLKA NEMOCNICE TGM HODONÍN,p.o.
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Příležitost dělá(t) zaměstnance
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Město Náchod, Masarykovo náměstí 40, Náchod, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokNa.
Vzdělávací program N/01 Sociální práce pro absolventy všech typů středních škol s maturitou 3leté denní a 3a1/2leté dálkové studium ukončené absolutoriem3leté.
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
pro navazující magisterské studium TVS
Úvod do managementu 1. seminář
Nejčastější chyby při vyúčtování dotací EVVO z rozpočtu kraje Kontakt: Ing. Hana Jadviščoková
Vypracovali: Marcela Kučerová Martina Ševců Radka Šebková
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 5. května 2012 Název: VY_32_INOVACE_
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí Vypracovala: Eva Jermanová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Projekt „Vzdělávejte se!“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
AKTION Česká republika – Rakousko, spolupráce ve vědě a vzdělávání Helena Hanžlová.
Praktické dovednosti absolventa
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Vypracoval: Rychtaříková Eva Materiál: VY_32_INOVACE_468
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Přijímací řízení na SPgŠ 2015 Pro školní rok 2015/2016.
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 1.setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy Středa 21. listopadu 2012.
Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem státním rozpočtem České republiky 1 „Vzdělávejte se!“ Ing. Blanka Švorcová vedoucí Odboru.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Informace o projektu CEPIN. Cíl projektu Trvání projektu – Celková dotace Kč, z toho na FaF UK: Kč Realizován.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/ –
Polytechnické vzdělávání se zaměřením na tvorbu ŠAP/PA 22. března 2017
Praktické dovednosti absolventa
Praxe KS VOŠ JABOK + ETF UK
Pokyny ke zkoušce z biologie 2008/2009
Praktické dovednosti absolventa
Praktické dovednosti absolventa
Písemnosti při organizaci a řízení podniku III
Pracovní stáže
Studijní obor Fyzioterapie
Transkript prezentace:

Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/

V ÝUKA OCH/BEP I, II zahájení , ukončení blokově (13.15 hod. – hod.) účast 100 % (absence ve výjimečných případech - lékařské potvrzení) prezentace ze semináře v tištěné podobě písemné přezkoušení z probraných témat po ukončení (z každého tématu 5 otázek, výběr ze 3 odpovědí) zápočet s 5ti kredity po splnění kolokvia a ukončení praxe zápočet uděluje Mgr. Petrželová nebo Ing. Zlámalová

Bez praxe do praxe I. (OCH/BEP I) Komunikace se zaměstnavatelem ( ) Praktická příprava na přijímací pohovor ( ) Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání ( ) Základy ekonomie absolventa ( ) Orientace uchazeče v pracovně právní problematice ( ) Bez praxe do praxe II. (OCH/BEP II) Efektivní komunikace u zaměstnavatele ( ) Základy marketingu zaměstnance ( ) Pracovní čas zaměstnance ( ) Základy obchodní činnosti pro neobchodníky ( ) Projektové řízení a práce v týmu ( ) Závěrečný workshop k projektu – VŠICHNI (BEPI + BEPII)

Personální zajištění výuky Ing. Radka Navrátilová (Komunikace se zaměstnavatelem) Ing. Dagmar Zlámalová (Projektové řízení a práce v týmu) Ing. Daniela Richterová (Základy ekonomie absolventa) Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D. ( Základy marketingu zaměstnance, Základy obchodní činnosti pro neobchodníky) Mgr. et Mgr. Jaroslava Ester Evangelu, Ph.D. (Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání, Efektivní komunikace u zaměstnavatele) PhDr. Maria Řičánková (Praktická příprava na přijímací pohovor, Pracovní čas zaměstnance) Mgr. Dagmar Petrželová (Orientace uchazeče v pracovně právní problematice)

součástí obou předmětů BEP I i BEP II povinná a minimálně v rozsahu 14ti dní (= 75 hodin BEZ přestávek na oběd) u předmětů probíhajících v ZS 2013/2014 do zprostředkování osobně nebo prostřednictvím koordinátorky praxe (PřF) PRAXE

každý student si z připravené nabídky vybere zaměstnavatele, u kterého by chtěl praxi realizovat konkrétní požadavky na místo praxe včetně preferovaného období zašlete spolu se strukturovaným životopisem na nejpozději do student si může sjednat praxi osobně, předem nutná konzultace místa a náplně praxe (stačí elektronicky na ZPROSTŘEDKOVÁNÍ PRAXE

Seznam zaměstnavatelů (Obory matematika a informatika)  Dopravní podnik města Olomouce, a. s. (matematika),  Geocentrum spol. s.r.o, Olomouc (informatika),  Kooperativa pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group (matematika),  SmartGIS s.r.o., Olomouc (informatika),  Krajská veterinární správa pro Ol kraj (informatika),  SwissCentrum software, s.r.o., Prostějov (informatika),  UniStudies s.r.o., Olomouc (informatika),  TESCO SW, a.s., Olomouc (informatika),

Seznam zaměstnavatelů (Obor fyzika)  VF, a. s., Černá Hora,  MEOPTA Optika, Přerov, Seznam zaměstnavatelů (Obor chemie)  Betulinines, Stříbrná Skalice,  Contipro Group s.r.o.,  CPN, s.r.o., Dolní Dobrouč,  FARMAK, a.s., Olomouce,  Koagulační laboratoř - Hemato-onkologická klinika, FN Olomouc, onkologicka-klinika_8.htmlhttp:// onkologicka-klinika_8.html  PRECHEZA a.s.,  RNDr. Martin Novák, biochemická laboratoř,  Středomoravská nemocniční a.s., Prostějov,  Synthesia, a.s., Pardubice,  Synthon s.r.o., Blansko,  Teva Czech Industries, s.r.o., Opava,  Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc,  Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc, molekularni-patologie_48.htmlhttp:// molekularni-patologie_48.html  Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, pobočka Olomouc,

Seznam zaměstnavatelů (Obory biologie a ekologie)  IMALAB s.r.o., Zlín,  Nemocnice Valašské Meziříčí, a. s.,  Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc,  Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc,  Výzkumný ústav pícninářský, Troubsko,

Seznam zaměstnavatelů (obor Vědy o zemi)  AISEC Czech Republic, pobočka Olomouc,  Geocentrum spol. s r.o., Olomouc,  SmartGIS s.r.o., Olomouc, Praxe pro studenty učitelských oborů  Arcibiskupské gymnázium v Kroměříži,  Gymnázium J. Wolkera Prostějov,  Gymnázium Jevíčko,  Gymnázium Otrokovice,  Gymnázium Šternberk,  Mendlovo gymnázium Opava,  Střední škola logistiky a chemie,  Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm,

NEZBYTNÉ FORMALITY K PRAXÍM DOCHÁZKOVÝ LIST (osobně k vyzvednutí u koordinátorky nebo ke stažení na podminky po skončení praxe odevzdán v originále vyplněný a podepsaný studentem i konzultantem koordinátorce praxí; podminky formuláře „HODNOCENÍ PRAXE STUDENTEM„ a formulář „HODNOCENÍ PRAXE KONZULTANTEM“ je nutné dodat (elektronicky nebo osobně) koordinátorce praxí po skončení praxe; na obou formulářích musí být uvedeno období praxe, které odpovídá období na docházkovém listě.

výdaje spojené s dopravou, ubytováním a stravováním během praxe budou studentům kompenzovány na základě sjednané Smlouvy o úhradě nákladů po ukončení praxe a předložení patřičných daňových dokladů (nutný krycí list k vyúčtování) Cestovné: jízdenky z MHD (lze i časové, pokud se prokáže výhodnost oproti jednotlivým jízdenkám, bus, vlak) Stravné: v hromadných stravovacích zařízeních, nutný daňový doklad, pokud stravování ve firemních jídelnách (zajistí koordinátorka praxí) je nutné si vyžádat souhrnný daňový doklad vystavený na studenta!), stravné nesmí překročit 200 Kč/den! Ubytování: max. 500 Kč/noc, daňový doklad vystavený na studenta, rezervace ubytování zajistí koordinátorka praxí K OMPENZACE VÝDAJŮ SPOJENÝCH S PRAXÍ

Neuznatelné výdaje spojené s praxí výdaje za nákup potravin ze supermarketů, fast foodu apod. výdaje za nákup alkoholických nápojů, kávy apod. výdaje, které datumově a časově nekorespondují s obdobím praxe

Důležité kontakty Ing. Dagmar Mgr. Dagmar Mgr. Pavla informace, formuláře, kontakty, zaměstnavatelé, reference studentů na uskutečněné

KDE NÁS NAJDETE? 6. podlaží, místnost č Děkanát PřF