Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/
V ÝUKA OCH/BEP I, II zahájení , ukončení blokově (13.15 hod. – hod.) účast 100 % (absence ve výjimečných případech - lékařské potvrzení) prezentace ze semináře v tištěné podobě písemné přezkoušení z probraných témat po ukončení (z každého tématu 5 otázek, výběr ze 3 odpovědí) zápočet s 5ti kredity po splnění kolokvia a ukončení praxe zápočet uděluje Mgr. Petrželová nebo Ing. Zlámalová
Bez praxe do praxe I. (OCH/BEP I) Komunikace se zaměstnavatelem ( ) Praktická příprava na přijímací pohovor ( ) Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání ( ) Základy ekonomie absolventa ( ) Orientace uchazeče v pracovně právní problematice ( ) Bez praxe do praxe II. (OCH/BEP II) Efektivní komunikace u zaměstnavatele ( ) Základy marketingu zaměstnance ( ) Pracovní čas zaměstnance ( ) Základy obchodní činnosti pro neobchodníky ( ) Projektové řízení a práce v týmu ( ) Závěrečný workshop k projektu – VŠICHNI (BEPI + BEPII)
Personální zajištění výuky Ing. Radka Navrátilová (Komunikace se zaměstnavatelem) Ing. Dagmar Zlámalová (Projektové řízení a práce v týmu) Ing. Daniela Richterová (Základy ekonomie absolventa) Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D. ( Základy marketingu zaměstnance, Základy obchodní činnosti pro neobchodníky) Mgr. et Mgr. Jaroslava Ester Evangelu, Ph.D. (Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání, Efektivní komunikace u zaměstnavatele) PhDr. Maria Řičánková (Praktická příprava na přijímací pohovor, Pracovní čas zaměstnance) Mgr. Dagmar Petrželová (Orientace uchazeče v pracovně právní problematice)
součástí obou předmětů BEP I i BEP II povinná a minimálně v rozsahu 14ti dní (= 75 hodin BEZ přestávek na oběd) u předmětů probíhajících v ZS 2013/2014 do zprostředkování osobně nebo prostřednictvím koordinátorky praxe (PřF) PRAXE
každý student si z připravené nabídky vybere zaměstnavatele, u kterého by chtěl praxi realizovat konkrétní požadavky na místo praxe včetně preferovaného období zašlete spolu se strukturovaným životopisem na nejpozději do student si může sjednat praxi osobně, předem nutná konzultace místa a náplně praxe (stačí elektronicky na ZPROSTŘEDKOVÁNÍ PRAXE
Seznam zaměstnavatelů (Obory matematika a informatika) Dopravní podnik města Olomouce, a. s. (matematika), Geocentrum spol. s.r.o, Olomouc (informatika), Kooperativa pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group (matematika), SmartGIS s.r.o., Olomouc (informatika), Krajská veterinární správa pro Ol kraj (informatika), SwissCentrum software, s.r.o., Prostějov (informatika), UniStudies s.r.o., Olomouc (informatika), TESCO SW, a.s., Olomouc (informatika),
Seznam zaměstnavatelů (Obor fyzika) VF, a. s., Černá Hora, MEOPTA Optika, Přerov, Seznam zaměstnavatelů (Obor chemie) Betulinines, Stříbrná Skalice, Contipro Group s.r.o., CPN, s.r.o., Dolní Dobrouč, FARMAK, a.s., Olomouce, Koagulační laboratoř - Hemato-onkologická klinika, FN Olomouc, onkologicka-klinika_8.htmlhttp:// onkologicka-klinika_8.html PRECHEZA a.s., RNDr. Martin Novák, biochemická laboratoř, Středomoravská nemocniční a.s., Prostějov, Synthesia, a.s., Pardubice, Synthon s.r.o., Blansko, Teva Czech Industries, s.r.o., Opava, Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc, Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc, molekularni-patologie_48.htmlhttp:// molekularni-patologie_48.html Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, pobočka Olomouc,
Seznam zaměstnavatelů (Obory biologie a ekologie) IMALAB s.r.o., Zlín, Nemocnice Valašské Meziříčí, a. s., Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc, Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc, Výzkumný ústav pícninářský, Troubsko,
Seznam zaměstnavatelů (obor Vědy o zemi) AISEC Czech Republic, pobočka Olomouc, Geocentrum spol. s r.o., Olomouc, SmartGIS s.r.o., Olomouc, Praxe pro studenty učitelských oborů Arcibiskupské gymnázium v Kroměříži, Gymnázium J. Wolkera Prostějov, Gymnázium Jevíčko, Gymnázium Otrokovice, Gymnázium Šternberk, Mendlovo gymnázium Opava, Střední škola logistiky a chemie, Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm,
NEZBYTNÉ FORMALITY K PRAXÍM DOCHÁZKOVÝ LIST (osobně k vyzvednutí u koordinátorky nebo ke stažení na podminky po skončení praxe odevzdán v originále vyplněný a podepsaný studentem i konzultantem koordinátorce praxí; podminky formuláře „HODNOCENÍ PRAXE STUDENTEM„ a formulář „HODNOCENÍ PRAXE KONZULTANTEM“ je nutné dodat (elektronicky nebo osobně) koordinátorce praxí po skončení praxe; na obou formulářích musí být uvedeno období praxe, které odpovídá období na docházkovém listě.
výdaje spojené s dopravou, ubytováním a stravováním během praxe budou studentům kompenzovány na základě sjednané Smlouvy o úhradě nákladů po ukončení praxe a předložení patřičných daňových dokladů (nutný krycí list k vyúčtování) Cestovné: jízdenky z MHD (lze i časové, pokud se prokáže výhodnost oproti jednotlivým jízdenkám, bus, vlak) Stravné: v hromadných stravovacích zařízeních, nutný daňový doklad, pokud stravování ve firemních jídelnách (zajistí koordinátorka praxí) je nutné si vyžádat souhrnný daňový doklad vystavený na studenta!), stravné nesmí překročit 200 Kč/den! Ubytování: max. 500 Kč/noc, daňový doklad vystavený na studenta, rezervace ubytování zajistí koordinátorka praxí K OMPENZACE VÝDAJŮ SPOJENÝCH S PRAXÍ
Neuznatelné výdaje spojené s praxí výdaje za nákup potravin ze supermarketů, fast foodu apod. výdaje za nákup alkoholických nápojů, kávy apod. výdaje, které datumově a časově nekorespondují s obdobím praxe
Důležité kontakty Ing. Dagmar Mgr. Dagmar Mgr. Pavla informace, formuláře, kontakty, zaměstnavatelé, reference studentů na uskutečněné
KDE NÁS NAJDETE? 6. podlaží, místnost č Děkanát PřF