VÝM Ě NA OPERAČNÍ PAM Ě TI RAM V EEE PC Autor Další RAM- Random access memory.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení hasičů na přilbách
Advertisements

POČÍTAČ.
Hardware- počítačové komponenty
HARDWARE 1. část.
Identifikátor materiálu: EU
Základní pojmy ( HW, SW, data, Bit a Byte)
Paměti Karel Brambora Martin Císař.
Paměť Počítač používá různé typy pamětí. Odlišují se svou funkcí, velikostí, rychlostí zápisu a čtení, schopností udržet data v paměti. Úkolem paměti je.
Hardware a Software.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.
Kamenická Stráň.
Příklad možného řešení. Obsah  Procesor Procesor  Operační paměť Operační paměť  Harddisk Harddisk  Základní deska Základní deska  Zdroj Zdroj.
Ž ivot je škola Dostal jsi t ě lo. M ůž eš je mít rád nebo nenávid ě t, ale je tvou jedinou jistotou, ž e je budeš mít a ž do konce ž ivota.
Informatika pro 5. ročník
Ukládání dat. 1) Komprese dat speciální postup p ř i ukládání nebo transportu dat. Úkolem komprese dat je zmenšit datový tok nebo zmenšit pot ř ebu zdroj.
 O co se pokoušíme  Stav p ř i minulé minikonferenci  Jak jsme pokro č ili  Po č ítání fitness  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme.
 Typický osobní po č íta č m ůž eme rozd ě lit na t ř i č ásti:  Po č íta č ová sk ř í ň  Monitor  Další vstupn ě -výstupní za ř ízení (klávesnice,
Jan Hrabal ME4B Paměťové obvody a vývoj mikroprocesoru.
Referát č. 3 Počítač, jeho komponenty a periferní zařízení (principy fungování, digitální záznam informací, propojení počítače s dalšími (digitálními)
Zdroj Parametry – napájení všech komponent PC
Druhy počítačů Osobní počítače Pracovní stanice Superpočítače
Identifikátor materiálu: EU
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 28Číslo.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Ing. Hana Šmídová Název materiálu: VY_32_INOVACE_15_HARDWARE_S1.
Opáčko Co dělá procesor Co je to koprocesor Slot, patice
Na jeden m ě síc. Ú č et Pegasus Vám zp ř ístupní nové funkce a umo ž ní Vám zjednodušit Vaši hru.
Základní pojmy a části počítače Data (informace) se v počítači ukládají v pojmenovaných celcích, které se nazývají soubory. Soubory jsou dvou druhů: Programy.
Jak pracuje počítač Název školy
Záznamová média Informatika – 6. ročník
Co je co? Hardware = =fyzické vybavení pc.Je vše na co si můžeme sáhnout, vše co je vidět a co je ve skříni pc. Software = = programové vybavení pc. Je.
Vnitřní záznamová média. © Mgr. Petr Loskot
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Marcel Bednařík NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_INF_01.
Informatika pro 5. ročník Úvod do světa počítačů - Hardware.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Informatika pro 8. ročník Hardware. 5 druhů počítačů.
Mgr. Roman Nedorost STAVBA PC Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum vytvoření: Datum.
Školní výlet Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceDUM využívá školního výletu k seznámení s regionem. Obsahuje soubor č inností pro práci s mapou, sout.
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_225 AutorMgr. Romana Rybiařová.
Vzdělávací oblast: Stupeň základního vzdělávání: Vzdělávací obor: Tematický okruh: Téma: Autor: Období vzniku: Určeno pro ročník: Anotace: 1. INFORMAČNÍ.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák Název: VY_32_INOVACE_01_F9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: Složení PC Anotace:
Vypracovala Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mlado ň ovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Obsah počítače NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONYIII/2 Inovace.
Co se skrývá uvnitř skříně?. 1. Počítačová skříň (Case) je obvykle plechový obal, který zakrývá vnitřek počítače. Existují 4 základní druhy skříní (dělené.
P EVNÝ DISK Tereza Biskupová. * zkratka HDD, anglicky H ard D isk D rive *Harddisk je hlavní záznamové medium uvnitř počítače *Jsou na něm uložena všechna.
Simona Korbová, 1.L. Seznámení s počítačem Současný počítač je elektronický a skládá se z hardwaru, který představuje fyzické části počítače (mikroprocesor,
PAMĚTI Paměť počítače je zařízení, které slouží k ukládání programů a dat, s nimiž počítač pracuje Paměť počítače je zařízení, které slouží k ukládání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jiří Šperl. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Tato prezentace byla vytvořena
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Zapnutí a vypnutí počítače
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Informatika pro 5. ročník
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy: Základní škola Městec Králové
RAM, rozšiřující karty NÁZEV ŠKOLY
AUTOR: Mgr. Marcel Bednařík NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_INF_02
Vnitřek skříně počítače
Správa paměti - úvod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Libor Otáhalík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Operační pamět počítače-RAM
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Operační paměť
Paměť počítače.
Základní komponenty počítače
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 7
Exercise 1.
Informatika pro 5. ročník Úvod do světa počítačů - Hardware.
Co se skrývá uvnitř skříně?
Transkript prezentace:

VÝM Ě NA OPERAČNÍ PAM Ě TI RAM V EEE PC Autor Další RAM- Random access memory

Co je to RAM Pro ú č ely rychlého p ř ístupu k aktuáln ě pot ř ebným dat ů m existuje takzvaná opera č ní pam ěť RAM – Random Access Memory. Jedná se o elektronickou pam ěť, která je velmi rychlá, a sta č í tedy k na č ítání a ukládání dat mikroprocesoru. Pam ěť RAM slouží pro ukládání a na č ítání informací, které po č íta č č asto pot ř ebuje a s nimiž č asto pracuje. Do opera č ní pam ě ti se ukládají práv ě zpracovaná data, č ást opera č ního systému a jiné operativní informace. Pam ěť RAM je proudov ě závislá. To znamená, že její obsah se po vypnutí po č íta č e nebo po restartu vymaže. Další Další Další

V návodu se budu v ě novat vým ě n ě 1GB pam ěť ového modulu za 2GB. Jelikož má EEE pouze jeden slot, je možné osadit pouze tento. 1GB už je klasicky v notebooku, pokud máte ve vašem Eee pouze 512 MB RAM, nem ě l by také být s vým ě nou problém. Pam ěť ová sb ě rnice podporuje maximáln ě 2 GB RAM, to znamená, že m ů žete mít maximáln ě p ř ipraven 2GB modul. Jelikož má EEE pouze jeden slot, je možné osadit pouze tento. 1GB už je klasicky v notebooku, pokud máte ve vašem Eee pouze 512 MB RAM, nem ě l by také být s vým ě nou problém. Pam ěť ová sb ě rnice podporuje maximáln ě 2 GB RAM, to znamená, že m ů žete mít maximáln ě p ř ipraven 2GB modul. P ř ejít k návodu P ř ejít k návodu

Krok 1 Za č neme vyšroubováním zadního víka. Dejte si šroubky na n ě jaké dobré místo, aby se vám neztratily. RAM se nachází naho ř e vlevo, nad pevným diskem. Za č neme vyšroubováním zadního víka. Dejte si šroubky na n ě jaké dobré místo, aby se vám neztratily. RAM se nachází naho ř e vlevo, nad pevným diskem. Krok 2 Krok 2 Spodek EEE

Krok 2 Vycvakneme „úchytky” oper. pam ě ti, vyklopíme pam ěť o 30% a za okraj vyndáme pam ěť. Nedotýkejte se pozlacených kontakt ů prsty a položte jí na n ě jaké č isté místo, aby se vám nezni č ila. Vycvakneme „úchytky” oper. pam ě ti, vyklopíme pam ěť o 30% a za okraj vyndáme pam ěť. Nedotýkejte se pozlacených kontakt ů prsty a položte jí na n ě jaké č isté místo, aby se vám nezni č ila. Krok 3 Krok 3 Odkaz

Krok 3 Nyní vyndejte novou pam ěť z „krytu” a umíst ě te ji místo p ů vodní ramky opa č ným postupem. Nyní vyndejte novou pam ěť z „krytu” a umíst ě te ji místo p ů vodní ramky opa č ným postupem. Další

Kroky Zp ě t ke kroku 1- Vyšroubování RAM Zp ě t ke kroku 1- Vyšroubování RAM1- Vyšroubování RAM1- Vyšroubování RAM 2- Vyndání RAM 2- Vyndání RAM2- Vyndání RAM2- Vyndání RAM 3- Zasazení nové RAM 3- Zasazení nové RAM3- Zasazení nové RAM3- Zasazení nové RAM na úvodní stránku na úvodní stránkuna úvodní stránkuna úvodní stránku

Vypracoval – Jakub Stašek 7.A Vypracoval – Jakub Stašek 7.A Datum odevzdání- 30. Listopadu 2009 Datum odevzdání- 30. Listopadu 2009 Škola- ZŠ nám. B ř í Jandus ů Škola- ZŠ nám. B ř í Jandus ů Zp ě t na úvodní stránku Zp ě t na úvodní stránku

Zp ě t

Zp ě t spodek EEE

Vyklopení RAM Zp ě t