MgA. Dalimil Vrtal, zástupce ředitelky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA SOCIÁLNÍ U MATKY BOŽÍ JIHLAVA
Kariérové poradenství
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
OBCHODNÍ AKADEMIE A OBCHODNÍ AKADEMIE PRO ZRAKOVĚ POSTIŽENOU MLÁDEŽ, OPAVA, HANY KVAPILOVÉ 20 Kontakty: Tel.: Fax:
VEDENÍ ŠKOLY Ing., Bc. Karel Matějů Bc. Marie Baštová Radka Mazancová
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Keramické a sklářské tříleté učební obory
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Střední škola stavební Jihlava Sociální partnerství zpracoval : PhDr. Pavel Toman únor 2011.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Výstavba sportovního areálu 20.základní škola Plzeň, Brojova 13, příspěvková organizace Brojova 13, Plzeň Kontaktní osoba pro projekt: Mgr. Pavel.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Škola je držitelem certifikátu kvality řízení ISO 9001:2000.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Komunitní a otevřená škola
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Projekt „Modernizace vzdělávání – šance lepšího pracovního.
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Mise a vize VŠKV  Jediná vysoká škola se sídlem v Karlovarském kraji  Jedinečnost vzdělávacího programu neuniverzitního typu  Inovační inženýrství.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Individuální vzdělávací plán
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Národní ústav odborného vzdělávání Aktuální úkoly v příštím období Jitka Pohanková Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Špindlerův Mlýn,
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Bc. Magdalena Zábranská
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Vazba na Operační programy
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
Pedie Co mají společné?.
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

MgA. Dalimil Vrtal, zástupce ředitelky

Střední škola Aloyse Klara vzdělává především žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Společně studuje mládež se zrakovým, sluchovým, mentálním postižením, se specifickými poruchami učení, mobility i jedinci zdraví, kterým vyhovuje práce v malém kolektivu.

Vycházíme vstříc zájmu o studium klasických řemeslných oborů. Studium těchto oborů je zakončeno závěrečnou zkouškou a výučním listem. Škola nabízí studium také v maturitních oborech.

vyučované obory Keramické práce Kartáčnické a košíkářské práce Keramik Čalouník Knihař Rekondiční a sportovní masér Masér sportovní a rekondiční Textilní výtvarnictví – tvorba dekorativních předmětů z textilních a přírodních materiálů Podnikání- nástavbové studium

Využití výsledků sebehodnocení práce školy při tvorbě ŠVP a hmotném zajištění výuky.

Autoevaluace- sledované oblasti Hodnocení vedení školy Plány a strategie Lidé Partnerství a zdroje Procesy Výsledky vzhledem k žákům/rodičům Výsledky vzhledem k zaměstnancům Výsledky vzhledem ke společnosti Klíčové výsledky výkonnosti

Plány a strategie vzdělávací program školy dle převážné většiny hodnotitelů (13) výborně vychází ze současných i budoucích potřeb, část hodnotitelů (7) tuto skutečnost vidí jako průměrnou plány a strategie školy jsou zaměstnancům známy a jsou do nich zapojeni

Procesy procesy jsou převážně průměrně zdokonalovány a inovovány podle potřeb žáků a aktuální situace v oboru, tím zvyšují jejich budoucí uplatnitelnost šíře a vyváženost vzdělávacího programu je stejným počtem zaměstnanců hodnocena jako výborná a stejným jako průměrná

Klíčové výsledky výkonnosti mimofinanční – dostatek žáků, zájem žáků chodit do této školy, zájem o nabídku akcí, programů školy jsou průměrné až výborné (10:8) finanční - výsledky hospodaření, jsou výborné až průměrné (7:6), výborně až nadstandardně se pečuje o budovu školy a vnitřní vybavení

Inovativní návrhy Součástí sebehodnocení práce školy jsou návrhy na zlepšení Zaměstnanci formou dotazníků navrhují oblasti pro inovaci, aktualizaci, rozšíření, modernizaci Oblasti návrhů kopírují ukazatele v dotazníkovém šetření

Inovativní návrhy I. (reforma kurikula) Požadavky na obsah kurikula: Více praxe (spolupráce se sociálními partnery) Zavedení moderních a alternativních technik do výuky Systematický rozvoj oborů poptávaných trhem práce

Více praxe : (spolupráce se sociálními partnery) Žáci v rámci odborných praxí procházejí celou řadou specializovaných pracovišť. Poskytují zde klientům klasické masáže. Jsou zohledněny jednotlivé diagnózy, kontraindikace a individuální potřeby klientů. Studenti se seznamují s přístupem k dětem, seniorům, tělesně a mentálně postiženými. V oblasti čalounické výroby se žáci účastní výroby a renovace současného a slohového nábytku, použití textilií pro dekorační účely v interiéru.

Zavedení moderních a alternativních technik do výuky masérské techniky- baňková masáž, reflexní a thajská masáž, Hydroterapie- hydromasážní vana pro klasickou podvodní masáž Termoterapie- sauna

Systematický rozvoj oborů poptávaných trhem práce nástavbové studium Podnikání od 2005, specializace v rámci oborů- točírenství, knihař ruční výroba

Inovativní návrhy II. Strategie informačních technologií (navrhněte, co byste chtěli, aby se v příštích dvou letech ve škole zlepšilo) Strategie informačních technologií Využití pozemku školy

Strategie informačních technologií interní datová síť, vlastní disk, příprava wifi, interaktivní tabule, NTB, kompenzační pomůcky

Využití pozemku školy realizace projektu zahrady, projekt na zastřešení venkovního hřiště a zázemí, projekt atletického hřiště, každoroční zahradní slavnost, mezinárodní běžecké závody handicapovaných

www.spsaklara.cz Střední škola Aloyse Klara, Vídeňská 28, Praha 4- Krč, 142 00