Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vývoj metody a systému na podporu rozhodování ve financování dopravní obslužnosti státu a regionů Úkol. č. 1F44E/081/410.
Advertisements

Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
„ Nástroje k vyhodnocení četnosti průjezdu dopravní techniky“ (měření hustoty dopravních proudů)
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Optimalizace modelováním procesu
poskytujeme služby v oblasti ochrany majetku a osob (EZS, EPS, CCTV …) od roku 2004 poskytujeme služby v oblasti logistiky a zabezpečení vozidel (systém.
ČLENĚNÍ NÁKLADŮ PODNIKU S DŮRAZEM NA ROZHODOVÁNÍ
Úvod Klasifikace disciplín operačního výzkumu
ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov Energetický audit VYHLÁŠKA.
Optimalizace v simulačním modelování. Obecně o optimalizaci  Optimalizovat znamená maximalizovat nebo minimalizovat parametrech (např. počet obslužných.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Integrovaný dopravní systém
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
ROZHODOVACÍ ÚLOHY.
Richard Lipka Katedra informatiky a výpočetní techniky Fakulta aplikovaných věd Západočeská univerzita, Plzeň 1.
VŠB - TU Ostrava, Fakulta Elektrotechniky a Informatiky Rozvoj RCM v elektroenergetice Ing. Jan Gala.
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Energetický audit ve velkém průmyslovém podniku z pohledu zadavatele Ing. Petr Matuszek Seminář AEM Brno
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
„ Nové moderní nástroje práce organizátora veřejné dopravy“ Veřejná doprava je složitý systém zabezpečení dopravních potřeb obyvatel. Jeho efektivní poznávání,
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
ISEM INTEROPERABILNÍ SYSTÉM ELEKTRONICKÉHO MÝTNÉHO Základní informace
Optimalizace logistického systému a řetězců
Ekonomické modelování Analýza podnikových procesů Statistická simulace je vhodný nástroj pro analýzu stochastických podnikových procesů (výrobní, obchodní,
1 Exekutivní informační systémy (na příkladu systému BNS) 2. listopadu 2009 Ing. Václav Houser vaclav.
Tato prezentace byla vytvořena
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
ŘÍZENÍ DOPRAVY POMOCÍ SW AGENTŮ Richard Lipka, DSS
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
1 Název celé následující kapitoly Řízení hospodárnosti režijních nákladů.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Výkon státního odborného dozoru v roce 2015 Ministerstvo dopravy.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
PROCESNÍ MODELOVÁNÍ AGEND VEŘEJNÉ SPRÁVY Rámcový návrh projektu.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Základní výpočty v silniční nákladní dopravě - 1 Předmět: Technologie silniční nákladní.
NÁKLADY VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK a MOŽNOSTI JEJICH KONTROLY IODA, z.s. ČVUT Fakulta dopravní.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
Činnost Policie ČR za I. pololetí r.2010 v dohledu nad sil. provozem plk. Mgr. Ing. Ivan Bílek Policejní prezidium ČR Praha 19. července 2010.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
AGENDA DOPRAVA Skalský Dvůr AGENDA DOPRAVA K čemu slouží ? k vedení deníku jízd nebo puťovky k evidenci strojů k plánování jízd k evidenci a přehledu.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Vnitropodnikové účetnictví. Finanční účetnictví Normativně upraveno Sleduje aktiva, pasiva, náklady a výnosy účetní jednotky za celek Poskytuje souhrnné.
Činnost služby dopravní policie v I. čtvrtletí r.2010 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. dubna 2010.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Činnost Policie ČR v dohledu nad silničním provozem, rozbor činnosti dopravní policie za rok plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha.
Simulace podnikových procesů
Základní výpočty v silniční nákladní dopravě II Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Fakulta dopravní ČVUT v Praze konference IDS, Žďár nad Sázavou
Transkript prezentace:

Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci reálných procesů dopravy

B&C Dopravní systémy s.r.o.2 Prezentace SW – OPTIM 1 SW – Standard 1 Závěr

B&C Dopravní systémy s.r.o.3 SW OPTIM 1 SW OPTIM 1 umožňuje přesnou kvantifikaci dopravní úlohy z pohledu řešení: -nutného počtu dopravní techniky v závislosti na velikosti dopravní úlohy (rozsahu veřejné linkové autobusové dopravy) - nutného počtu neproduktivních (režijních) Km v členění přístavné, přejezdové km - nutného počtu řidičů a času potřebného pro řízení, přestávky a čekání SW OPTIM 1 umožňuje modelování efektivního zkrácení jízdní doby na vybraných spojích tak, aby byl dosažen -optimální počet dopravní techniky -počet neproduktivních km -hodin jízdy a hodin čekání - bezpečnost práce SW OPTIM 1 značně zrychluje základní proces plánování dopravy - sestavování denních oběhů – turnusů - sestavení možných variant řešení dopravní úlohy (střediskové, systémové, druhové členění) - nalezení možných úprav vedoucích k zefektivnění stávajícího systému

Podstata SW OPTIM 1

B&C Dopravní systémy s.r.o.5 Vstupní parametry Počet spojů : / Den Počet Km v JŘ : / Den Začátek Provozu : Konec Provozu : Počet hodin jízdy v JŘ : Doba Celkem : Počet provozoven : Příměstská doprava / ( MHD ) Počet dopravních prostředků : / Den Typové složení po spojích : Počet režijních km ( přejezdy + přístavné ) : Parametry jsou vyžadovány pro možnost objektivního porovnávání dosažených výsledků výpočtu a skutečnosti.

Výstupní parametry hodnoty popisující základní ukazatele dopravní úlohy

Nástroj na tvorbu denních oběhů (turnusů)

Nástroj na kontrolu dodržování BoZP

Nástroj na efektivní tvorbu jízdních řádů

Realizace SW OPTIM 1 : ČSAD Kyjov, ČSAD Vsetín, Veolia Transport Východní Čechy, Veolia transport Nitra ( SAD ), ČSAD Liberec, ČSAD Jablonec, ČSAD Semily, ČSAD Česká Lípa, Probo trans, BUS Mat Plus Královéhradecký kraj, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj Město Lovosice, Podbořany Reference a realizované projekty

B&C Dopravní systémy s.r.o.11 SW STANDARD 1 SW STANDARD 1 umožňuje : -Dva základní režimy využití =pro dopravní úřady =pro dopravní společnosti -Záznam a vyhodnocení DOP 2-04 a DOP 3-04, VNT, Předběžného odborného odhadu prokazatelné ztráty dopravce -Sestavení časových hodnot základních provozních a ekonomických ukazatelů dle vybraných kritérií a jejich vzájemné porovnávání -Výpočet odhadu prokazatelné ztráty na budoucí období -Modelování ekonomických ukazatelů na základě vývoje provozních ukazatelů - Simulace vlivů významných změn provozních ukazatelů na ekonomické ukazatele

Proces řízení nákladů Objem dopravní úlohy ( Jízdní řády, Km,..) Počet dopravních prostředků Počet Km / Vozidlo Náklady na vozidlo 1. Současné plánování OPTIM 1 – SW aplikace výpočtu základních dopravních a výkonových charakteristik 2. Navržené SW plánování STANDARD 1 – SW aplikace výpočtu nákladových ukazatelů Stanovení ceny Počet KM / vozidlo denní, čtvrtletní,.. Hodiny jízdyHodiny provozu Režijní kmNáklady na PHM v Kč Náklady na opravy – údržbu v Kč Přímé Náklady v Kč Celkové STANDARD v Kč Celkové Náklady Cena dopravního výkonu Výše dotace Počet hodin provozu Počet přejezdových KM Počet ložných KM Počet nutné techniky Počet hodin jízdy Počet denních oběhůDenní oběhy - turnusy

Základní nabídka činnosti SW

DOP 2-04 /III. Náklady a tržby z přepravní činnosti

Výstup SW STANDARD 1 Kontrola správnosti údajů v DOP 2-04,DOP 3-04, VNT

Výběr provozních ukazatelů a jejich sestavení do časové řady

Grafický výstup

Ukázka výstupů-Celkové Náklady

Ukázka Grafického výstupů

Faktory působící na provozní ukazatel Faktory vlivu Počet provozních jednotek do poruchy techniky ( km ) Počet ujetých Km Počet oprav Počet hodin provozu Stáří techniky Průměrná přepravní rychlost

Schéma kauzálních vztahů mezi provozními a ekonomickými veličinami Celkový výkon v Kč Celkové náklady na provozní hmoty Celkové náklady na Olej v Kč Doba Jízdy Stáří techniky Celkové náklady na opravy v Kč Průměrná rychlost Náklady na práci při opravách Průměrná spotřeba PHM lt/100 Km Počet Km Celkový výkon techniky v Kč Výkonové ukazatele Náklady na Náhradní díly Počet odstavení mimo provoz Nákladové ukazatele Provozní jevy snižující celkový výkon Výnosy Náklady Počet ujetých km do odstavení techniky z provozu

B&C Dopravní systémy s.r.o.22 Praktická ukázka SW OPTIM + SW STANDARD

Využití SW pro praxi SW OPTIM 1+ SW STANDARD 1 je plně využitelný pro komplexní kvantifikaci veřejné SW OPTIM 1+ SW STANDARD 1 je plně využitelný pro komplexní kvantifikaci veřejné linkové autobusové dopravy SW OPTIM 1+ SW STANDARD 1 je plně využitelný pro plánování provozních a SW OPTIM 1+ SW STANDARD 1 je plně využitelný pro plánování provozních a ekonomických ukazatelů veřejné linkové dopravy na určené období SW OPTIM 1+ SW STANDARD 1 je nástrojem účinné kontroly chování dopravce při SW OPTIM 1+ SW STANDARD 1 je nástrojem účinné kontroly chování dopravce při využívání určeného počtu provozních jednotek na vozidlo SW OPTIM 1 je nástrojem pro efektivní sestavení základní úlohy SW OPTIM 1 je nástrojem pro efektivní sestavení základní úlohy dispečerů, sestavení optimálního systému denních oběhů SW STANDARD 1 je nástrojem objektivizace skutečných nákladů nutných SW STANDARD 1 je nástrojem objektivizace skutečných nákladů nutných pro zabezpečení dopravy v daných klimatických, geografických a demografických podmínkách SW OPTIM 1 umožňuje efektivně upravovat systém časových poloh SW OPTIM 1 umožňuje efektivně upravovat systém časových poloh jednotlivých spojů v návaznosti na železniční dopravu