Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Advertisements

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
13. Rezistor a elektrická vodivost
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Trestní odpovědnost právnických osob Zákon č.418/2011 Sb., O trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim (6 částí, 48 paragrafů)
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Kristýna Mašková Ragdoll.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Poznávání částí lidského těla.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Etnická antropologie Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Kánon hlavy (Unface) Základní pravidla pro kresbu portrétu
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Střihové řešení tvarových odchylek oděvu
Excel 2010 karta Rozložení stránky. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, 746.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Písmo. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, 746.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
LIDSKÉ RASY (PLEMENA) 8. ročník.
Robo Portrét Tento program umí vytvořit Vaši obrazovou podobiznu podle Vašich údajů a přání.
VY_32_INOVACE_PSYPS13660ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
PŘÍRODOPIS - 9. roč. VODNATÉ OXIDY
PORTRÉT EN FACE (ánfas)
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
PROFIL (pohled na hlavu ze strany)
prodloužení trvanlivosti účesu.
Móda krátkých vlasů 30. léta Třicátá léta jsou charakteristická ondulací železem a rozvojem termické preparace Josef Mayer- zdokonalení termické.
LIDSKÉ RASY.
Sušení vlasů do tvaru účesu - foukaná
Natáčení vlasů na natáčky
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Charakteristické znaky jednotlivých technik
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Novověk - Renesance.
Móda krátkých vlasů: 60. léta
HYGIENA A LÍČENÍ Hygiena byla samozřejmostí.
Transkript prezentace:

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá střední škola a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Č. Budějovice, s.r.o., Jeronýmova 28/22, České Budějovice Kód materiálu Klíčová aktivita V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Název materiálu Vzdělávací materiál č. 30 Účesy dle tvaru obličeje Autor PhDr. Alena Švepešová Tematická oblast Tvorba účesu Anotace Vzdělávací materiál je určen pro výklad učiva v rámci teorie a odborného výcviku pro obory Kadeřník – kadeřnice Ročník 3.ročník Datum tvorby Leden 2014 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

ÚČESY DLE TVARU OBLIČEJE Zpracovala PhDr. Alena Švepešová Použitá literatura: Technologie III.,pro učební obor kadeřník, L.Polívka ,H.Komendová,V.Pech, J.Valášek, Praha, Informatorium, 2003

Obrázek použit z :http://www. google. cz/imgres

Tvary obličeje K správnému účesu je třeba posoudit celkový vzhled - včetně tvaru obličeje Nevhodný účes, barva vlasů může nevhodné partie zvýraznit

Typ obličeje s širokým temenem Trojúhelníkový tvar obličeje TVARY OBLIČEJE Oválný typ obličeje Kulatý typ obličej Typ obličeje s širokým temenem Trojúhelníkový tvar obličeje

Univerzální tvar – OVÁL Obrázek použit z:http://www. google. cz/imgres

Čtvercový tvar obličeje

KULATÝ TVAR OBLIČEJE

Srdcovitý tvar obličeje

Diamantový tvar

Oválný obličej Obrázek použit z:http://www. fotogaleriestrihy oválný obličej nejvyváženější ze všech obličejových typů, snese se téměř s každým účesem. Proporce zde jednoduše hrají v náš prospěch. I tak ale existují střihy, které jsou lepší a vhodnější, a potom takové, které jsou vhodné méně.

Oválný typ obličeje - účesy Vyhýbat se rovným vlasům, hladkému účesu a pěšince uprostřed hlavy vhodný výrazný odstín, vlnitý účes se spuštěnými prameny opticky rozšiřujícími tváře

Líčení oválného obličeje Zdroj:http://www. rozhlas Nejširší je ve výšce lícních kostí a tváří, směrem k bradě i čelu se mírně zužuje. Protože je symetrický, není nutné používat zesvětlující a konturující odstín make-upu. Oválná tvář si může dovolit téměř každý nový trend v dekorativní kosmetice.

ÚČESY Obrázky použity zhttp://www. svetucesu. com/faceshape/ovalface středně dlouhé vlasy asymetrický účes nebo šílená ofina. Nevhodné šikmé kadeře a vlasy sčesanými dozadu, které zvýrazňují uši a tváře

Účesy celebrit s oválným obličejem Jennifer Aniston Cindy Crawford Cameron Diaz Jennifer Aniston Cindy Crawford Cameron Diaz Cameron Diaz Cindy Crawford

KULATÝ OBLIČEJ Vhodné jsou polodlouhé účesy bohaté kolem brady, po stranách rovné nebo překrývající obličej. Například pramínky padající do tváře pomáhají obličej opticky zúžit. Vlasy do výšky, aby obličej získal na délce. Vhodné jsou vlasy sčesané z čela nebo na bok. V případě ofiny raději vrstvenou ofinu ne rovnou. Vhodným účesem je např. postupně sestříhané páže Kulaté obličeje jsou v podstatě široké obličeje, a proto je třeba vzbudit iluzi délky a úzkého vzhledu. Pryč s šířkou! Není vhodné nosit krátké střihy, které jsou geometricky přesné Ne vlasy stažené dozadu, přitahují pozornost k tvaru obličeje. Nejsou vhodné ani účesy končící v úrovni brady a všechny účesy přidávající na plnosti v oblasti lícních kostí a uší, kde je obličej nejširší.

Co se nehodí vlasy stažené dozadu - přitahují pozornost k tvaru obličeje účesy končící v úrovni brady - přidávající na plnosti v oblasti lícních kostí a uší,

Líčení kulatého obličeje Zdroj:http://www. rozhlas Kulatá tvář bývá plnější, a proto si většinou podrží mladistvý vzhled déle než u žen s jiným tvarem obličeje. Bývá kratší, poměrně široká, má plné tváře a kulatou bradu. Nutné používat zesvětlovací odstín na čele, pod očima, v horních partiích lícních kostí a uprostřed brady, aby se připoutala pozornost na střed obličeje. -Tmavší odstín bronzového pudru nebo make-up o jeden až dva odstíny tmavší než barva pleti se používá na spáncích, tvářích a podél čelistí. Tím se vytvoří iluzr oválného obličeje.

Účesy celebrit s kulatým obličejemhttp://www. svetucesu Gerri Halliwell

Čtvercový obličej Stejně tak jako u kulatých obličejů zde platí, že čtvercové tváře jsou poměrně široké, mimoto však mají i ostré linie. Je třeba pokusit se tyto linie „obrousit,“ vzbudit dojem užšího a delšího

Líčení čtvercového obličeje Hranatý obličej je stejně široký v úrovni čela, brady i uprostřed. Zesvětlovací odstín make-upu se nanášejí doprostřed čela, pod oči, nad lícní kosti a na špičku brady. Tím se upoutá pozornost na střed obličeje. Tmavší odstín se používá po stranách čela a podél hrany dolní čelisti. Na tváře se používá růž, což také odpoutá pozornost od rohů "čtverce", opticky rozšíří oblast líček a vytvoří iluzi oválnějšího obličeje.

ÚČESY účes s výrazným odstínem, zvláště když jsou vlnité vlasy vzadu trochu delší Asymetrické střihy Nevhodné geometrický sestřih na ramena, pěšinka uprostřed a vlasy česané dozadu Ofiny a stupňovité sestřihy obličej měkce zarámují Stylové prvky, které hranaté rysy obličeje zdůrazňují, jako sestřihy s ostrými konturami nebo precizně sestřižené ofiny, nejsou vhodné. S tvarem obličeje mnohem lépe ladí stupňovitě sestříhané ofiny na stranu.

Účesy celebrit s hranatým obličejem Zdroj:http://www. svetucesu Demi Moore Brooke Shields Sandra Bullock

Srdcový obličej I když je tento typ obličeje do značné míry podobný oválnému, je zde určitý rozdíl, a to v proporcích mezi širokým čelem a úzkou bradou. Je tedy třeba pochopit, které účesy budou fungovat tak, že vyváží nerovnost mezi širokým temenem a úzkými čelistmi

Líčení srdcovitého obličeje Srdčitý obličej je nejširší v oblasti čela a směrem dolů se zužuje ke špičaté bradě. Podobá se vlastně obrácenému trojúhelníku. Zesvětlovací make-up se nanese na bradu, čímž ji opticky rozšíříme. Stejný odstín se použije i na čelo a pod oči nad okraje lícních kostí, tím se upoutá pozornost na střední část obličeje. Tmavším odstínem se potlačí šířka obličeje v oblasti spánků a tváří.

ÚČESY delší účes vlasy splývající pod linii uší nebo učesané s loknami vytočenými směrem ven ofinou, která ti může dodat nevšední vzhled. Vhodný i koňský ohon, hladké vlasy s ofinou uprostřed hlavy a také velmi krátké střihy

Obrázek použit z:http://kosmeticketrendy