Moje budoucnost. Založena v roce 1992. Vlastní moderní vybavení. Přátelské prostředí. Individuální, partnerský a komunikativní přístup k žákům a studentům.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

KATEDRA SKLÁŘSKÝCH STROJŮ A ROBOTIKY
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Gymnázium, Jablonec nad Nisou, U Balvanu 16
ÚVOD DO EKOLOGIE 1. lekce.
Jana Janoušková Gymnázium U Balvanu 16 3.ročník
Nikola Malá, 3.A Gymnázium U Balvanu březen 2013
Představení zajímavých projektů OPVK
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Obecná biologie.
Specializační vzdělávací program
OBCHODNÍ AKADEMIE A OBCHODNÍ AKADEMIE PRO ZRAKOVĚ POSTIŽENOU MLÁDEŽ, OPAVA, HANY KVAPILOVÉ 20 Kontakty: Tel.: Fax:
Lektorka Mgr. Blanka Kadeřávková
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř. 17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Elektrotechnika (26 – 41 – M / 01) Výpočetní a komunikační technika Automatizace a elektronické systémy v dopravě Výpočetní a komunikační technika Automatizace.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední průmyslová škola Hranice. Budova SPŠ na Studentské 1384.
Biotechnologie – nové trendy v chovu a pěstování organizmů Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Člověk a příroda 7.ročník červenec 2011.
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Institut environmentálního inženýrství 546
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ Název projektu:Inovace a modernizace.
O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA Sezimovo Ústí
Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola
Biologie 1.ročník.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Prezentace pro projektovou výuku na DIDI2
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
- zabývají se studiem živých soustav
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_ 01 - Ekologie. Ekologie se užívá v několika významech. V původním významu je ekologie biologická věda, která se zabývá vztahem organismů.
Programátor CNC strojů
Kybernetika Jakub Ježek 3IT.
Fakulta zdravotnických studií
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Bi1BP_ZNP2 Živá a neživá příroda II Biologické vědy
Poděbradská 93, Pardubice Tel: Vypracoval: Lukáš Nekola V rámci předmětu: Technologie.
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Biosféra.
Úvod do psychologie
Profesní příprava a možnosti zaměstnávání osob s MP Vyhláška č.13 ze dne o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři. Podmínky přijetí.
Moje budoucnost.
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Obor Podniková ekonomika Ústav podnikové ekonomiky.
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Střední odborná škola veterinární
TVIP 2017 Institut environmentálního inženýrství
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
elektrotechnických měření
Fakulta zdravotnických studií
Rozdělení biologických věd
Zaměření a funkce sociálního lékařství (SL)
Studijní program Ošetřovatelství
Vyššia odborná škola zdravotnícka a stredná zdravotnícka škola Alšovo nábrežie, Praha – Mgr. Elena Skalná RNDr. Edita Dlháňová, MPH.
Studijní obor Fyzioterapie
Univerzita Palackého V Olomouci Průtoková cytometrie
Úvod do psychologie II. přednáška
Hotelnictví M/01 HOTELNICTVÍ.
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Fakulta zdravotnických studií
Transkript prezentace:

Moje budoucnost

Založena v roce Vlastní moderní vybavení. Přátelské prostředí. Individuální, partnerský a komunikativní přístup k žákům a studentům.

VOŠ Obory  Diplomovaný farmaceutický asistent (53-43-N/1) SOŠ Obory  Laboratorní asistent (53-43-M/01)  Ekologie a životní prostředí (16-01-M/01) Rekvalifikační kurzy  Kosmetické služby

Laboratorní asistent (53-43-M/01). Čtyřletý obor. Je určen pro chlapce stejně jako pro dívky.

Široké uplatnění v praxi. Absolventi jsou připraveni ke studiu na vyšších či vysokých školách nebo mohou pokračovat ve studiu tříletého pomaturitního studia oboru Diplomovaný farmaceutický asistent.

 Biochemie a biotechnologie  Mikrobiologie, imunologie a epidemiologie  Psychologie (volitelné)  Informační a komunikační technologie

 Biochemie se zabývá chemickými pochody v živých organismech.  Biotechnologie jsou technologie založené na využívání poznatků z biologie. Jedná se především o využívání nižších organizmů.

 Mikrobiologie je věda studující mikroorganismy jako jsou jednobuněčná eukaryota a prokaryota, mikroskopické houby, viry a subvirové patogeny.  Epidemiologie se zabývá šířením bakterii virů a dalších nemocí.  Imunologie je věda zabývající se zkoumáním imunitního systému.

 Psychologie je věda, která studuje lidské chování, mentální procesy a tělesné dění včetně jejich vzájemných vztahů a snaží se jej popsat a vysvětlit.

 1/ V laboratořích klinické biochemie, hematologie, transfuzní služby, histologie, mikrobiologie a imunologie a jiných klinických laboratořích, případně v laboratořích chemického zaměření  2/ Reprezentant firem specializovaných na laboratorní přístroje, pomůcky a chemikálie.  3/ Prodejce přístrojů a pomůcek pro laboratoře.

 1. Klinická biochemie (teoretická zkouška, ústní forma).  2. Žák si volí dle svého uvážení buď zkoušku z hematologie a transfuzní služby, nebo z mikrobiologie, epidemiologie a imunologie (teoretická zkouška, ústní forma).  3. Praktická část maturitní zkoušky z odborných předmětů.

  Google obrázky  Wikipedie