Metodické pokyny Autor: Jiří Rejsek Vytvořeno: 22. 12. 2011 Určeno: přírodověda, 4. ročník Očekávané výstupy: Přír: seznámí se s novými informacemi o elektrárnách.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Energetické zdroje Pří_052_Rozmanitost přírody_Energetické zdroje
Advertisements

MÁ VLAST PODPORA PRO VÝUKU
Člověk a energie Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 11 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Co vím.
Autor Mgr. Rudolf Jánošík Číslo materiálu 6_3_ZMP_9 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace k výkladu Ročník 3. Ročník Anotace Česká.
Liberecký kraj Vlastivěda 4. a 5. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Anotace Žák se seznámí s úvodem do ČR …. Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje obecné poznatky o ČR Speciální vzdělávací.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
4-ČR- POLOHA, ROZLOHA, SOUSEDNÍ STÁTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou: A. Strádalová, Mgr. D. Nováková. Vytvořeno dne.
Česká republika-5 Průmysl
Autor výukového materiálu:
Historie a současnost ochrany přírody v České republice
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
VODNÍ NÁDRŽE ČESKÉ REPUBLIKY
Tvorba materiálu je financována z ESF a státního rozpočtu ČR.
ČESKÁ REPUBLIKA – ENERGETIKA
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Elektrárny.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
HAVLÍČKŮV BROD Tato prezentace je výstupem projektu COM-MP Partnerství škol Comenius v rámci Programu celoživotního učení. Tento projekt byl realizován.
Identifikátor materiálu: EU
Elektrárny v ČR.
Identifikátor materiálu: EU
The map scale Mathematical Game 7th grade. Metodické pokyny  Autor: Mgr. Markéta Drobečková  Vytvořeno:  Určeno pro 7.ročník  Matematika.
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.20 Téma: Přírodní podmínky ČR.
Průmysl Opakování Průmysl paliv a energetiky – charakteristika
3 th grade.  Autor: Mgr. Nina Dyčenková  Vytvořeno:  Určeno pro 3.ročník  Prvouka 1.stupeň, vzdělávací oblast Člověk a jeho svět  Téma:
Tasmánie – poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Autor výukového materiálu:
VY_06_Vla5_34 Českomoravská vrchovina
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
Označení DUM 14 _ 08 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_07_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
F_070_Jaderná energie_Jaderná energie Autor: Mgr. Libor Sovadina Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Elektroenergetika úvod do předmětu.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.28 Téma: Zeměpis - ČR Číslo.
Přírodní zdroje Česka Anotace
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Ročník: 1. – 4. ročník Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_CM Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Pří_052_Rozmanitost přírody_Energetické zdroje
Označení DUM 14 _ 20 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
VODSTVO ČR 9. třída Mgr. Jakub Karásek
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJižní Čechy Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_12_Česká republika AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_75_ČR – Ústecký kraj AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK, DATUM:
Jak fungují vodní elektrárny
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_277_ČR 1 AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM: 9.,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Odra-Poodří. The realization of the project CZ.1.07/1.1.07/ th November th January 2012 „ Critical Thinking as an Instrument for a Pupil‘s.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. JAROSLAVA KULÁČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_618_ANGLICKÝ JAZYK_MĚSTO TEMA: Město ČÍSLO PROJEKTU:
Energetický průmysl. Co to je? Energetika je průmyslové odvětví, které se zabývá získáváním, přeměnou a distribucí(rozdělování) všech forem energie Jedná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ZŠ Strossmayerovo nám. 4, Praha 7 Autor: Ing. Miroslava ROMANOVÁ.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 9 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. ? Co všechno může sloužit jako zdroj energie?
ČESKÁ REPUBLIKA ENERGETIKA.
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 10_My school
VY_52_INOVACE_16_02_Jihočeský kraj
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic     EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_52_INOVACE_57_Průmysl ČR 1
Elektroenergetika úvod do předmětu.
Transkript prezentace:

Metodické pokyny Autor: Jiří Rejsek Vytvořeno: Určeno: přírodověda, 4. ročník Očekávané výstupy: Přír: seznámí se s novými informacemi o elektrárnách v ČR Aj: rozšíří si slovní zásobu týkající se typů elektráren Forma: žáci pracují samostatně Pomůcky: IT tabule (nebo samostatné PC), sešity Zdroje: uvedeny, program Power Point, SMART Notebook Další pokyny: žáci jsou formou prezentace seznámeni s typy elektráren a lokalizací některých z nich v České republice. Na posledním listu prezentace umisťují některé elektrárny do slepé mapy ČR.

Power in the Czech Republic 4 th grade

jaderná elektrárnanuclear power plant tepelná elektrárnacoal-fired power plant vodní elektrárnahydroelectric power station v ě trná elektrárnawind power plant slune č ní elektrárnasolar power plant New words

Most electricity in the Czech Republic produced in coal- fired power plants Tušimice Prunéřov Mělník Chvaletice.

Hydroelectric power plants are mainly on the river Vltava Lipno Kamýk Orlík Slapy.

In the Czech Republic there are two nuclear power plants Dukovany Temelín

In the Czech Republic there are a lot of small solar power plants

In Jeseniky there are several wind power plants