Seminář Mediální archiv. Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty  Cílem prezentace je seznámení s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
a Internetové dispečinky
Advertisements

1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
1 Projekty 7. RP Petra Martináková, MSc RP – chystané výzvy Představení – Petra Martináková, MSc –Finanční manažerka projektu OP VK „Právo do praxe,
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Mediální komunikace ČD
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
MÉDIA II Mediální trh. Tiskový trh Je regulován velmi volně, k vydávání je potřebná pouze registrace. Vývoj deníků směřoval k postupnému grafickému zpřehlednění,
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Propagace a prodej know-how
50+ v kurzu Jana Pleskačová Coaching Group. Loňský vánoční dárek Video (zdroj:YouTube) Školení rozšíří možnosti.
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc
Název prezentace v zápatí1 Program workshopu „Bohatství Země“ ESF MU, Lipová 41a, Brno Učebna P101 1 POPULARIZACE VĚDY A VÝZKUMU V PŘÍRODNÍCH.
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
ESET - služby informační bezpečnosti Filip Navrátil, Sales Engineer, ESET software spol. s
Klíčová otázka č. 5 Mediální obraz bezdomovectví prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. (MUP, FSV UK) 26. – 27. listopadu 2014.
Jak efektivně využívat nástroje monitoringu médií.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
MO JmK 2015 Plán aktivit Mediálního odboru Jihomoravského krajského sdružení Pirátské strany pro rok 2015 Ondřej Kotas, vedoucí MO JmK.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Úkol 1 - řešení týmové komunikace Promovaní inženýři (tým A, s út 12.45)
Mobilní platby Soumrak bankomatů a prasátek?. Společnost Yeseter Zabýváme se monitoringem sociálních sítí zlepšováním vztahů se zákazníkuy systémy CRM.
Občanské Sdružení EpiStop vytváří platformu pro setkávání, spolupráci a aktivní činnost všech skupin a osob, které mají vztah k lidem s epilepsií (pacientů,
Průřezová témata. Způsob zpracování Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Prostor pro integraci vyučovacích předmětů Prostor, ve kterém je možné realizovat.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Reporting.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Ústřední knihovna FSS MU Zprávám z médií a tisku na stopě!
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Březen – měsíc internetu podeváté aneb Na úřad přes internet Jaroslav Winter BMI sdružení ISSS, Hradec Králové
Limonádová společnost LIMO PLUS.  O společnosti Sídlo: Ostašovská 34 Výrobní hala: Ježková 567/37 Kontakty: telefon vedení: telefon výrobna:
ŘETĚZY VAMBERK.
Služby ČTK pro veřejnou správu V Hradci Králové dne
Digitální knihovna, systém pro tvorbu, archivaci a zpřístupňování digitálních dokumentů Jiří Polišenský.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o. XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o.
L UCIE V AIGERTOVÁ. UNIQA pojišťovna a.s. zahájila svoji činnost v roce Jako držitel univerzální pojišťovací licence si vytvořila široké portfolio.
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Komentář k výsledkům za r Spotřebitelské úvěry (údaje za členské společnosti ČLFA)  objem nově poskytnutých.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Komunikační platforma PNEU REVUE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
QUALITAS PRO PRAXIS 2 Reg. č.: CZ /0.0/0.0/15_007/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PŘÍPRAVA A REALIZACE VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ PRO PODPORU
PROJEKT„ÚSPĚŠNÁ PRAXE PŘI ZVLÁDÁNÍ KOMUNITNÍCH KONFLIKTŮ V REGIONECH STŘEDNÍ A VÝCHODNÍ EVROPY” Projekt je finančně podpořen v rámci programu EK pro.
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Informace na dosah ruky
Autor: Ing. Alice Horáčková
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Enterprise Europe Network: Výsledky a příprava období 2022+
Transkript prezentace:

Seminář Mediální archiv

Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty  Cílem prezentace je seznámení s Mediálním archivem a jeho možnostmi rozsah prezentace je koncipován na cca 60 min. Pokud zbyde čas, podíváme se na monitoring sociálních sítí

NEWTON Media V ČR dominantní společnost zabývající se monitoringem medií, založena 1995 o Pobočky Opava, Jindřichův Hradec Pobočky ve střední Evropě o Polsko, Slovensko Členem FIBEP Sesterská společnost NEWTON Technologies

Produktové portfolio

Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií

Proč monitorovat média Co v médiích monitorovat

Výrobní pozadí Jak získáváme mediální data? Jak se zpracovávají jednotlivé zdroje? Cílem je data zpracovat do podoby jednotlivých zpráv. Nedodáváme klientům celé vydání, ale pouze konkrétní zprávu.

Výroba zprávy z tisku

Výroba zprávy z TVR

Výroba zprávy z internetu

Práce se zprávami Aktivní vyhledávání  Mediální archiv Pasivní odběr  Monitoring zpráv

Sociální sítě

Diskuse, komentáře, blogy

Monitoring sociálních sítí Jak funguje? Co se dá sledovat? Co je výstupem?

MSS Report

Závěrem  Poskytuje komplexní mediální obraz o Spontánní medializace Monitoring zpráv o Komerční medializace Monitoring reklamy o Emociální medializace Monitoring sociálních sítí

Mediainfo.cz

Děkuji za pozornost Petr Jantač produktový manažer NEWTON Media, a.s. plus.google.com/+PetrJantač