Seminář Mediální archiv
Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty Cílem prezentace je seznámení s Mediálním archivem a jeho možnostmi rozsah prezentace je koncipován na cca 60 min. Pokud zbyde čas, podíváme se na monitoring sociálních sítí
NEWTON Media V ČR dominantní společnost zabývající se monitoringem medií, založena 1995 o Pobočky Opava, Jindřichův Hradec Pobočky ve střední Evropě o Polsko, Slovensko Členem FIBEP Sesterská společnost NEWTON Technologies
Produktové portfolio
Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií
Proč monitorovat média Co v médiích monitorovat
Výrobní pozadí Jak získáváme mediální data? Jak se zpracovávají jednotlivé zdroje? Cílem je data zpracovat do podoby jednotlivých zpráv. Nedodáváme klientům celé vydání, ale pouze konkrétní zprávu.
Výroba zprávy z tisku
Výroba zprávy z TVR
Výroba zprávy z internetu
Práce se zprávami Aktivní vyhledávání Mediální archiv Pasivní odběr Monitoring zpráv
Sociální sítě
Diskuse, komentáře, blogy
Monitoring sociálních sítí Jak funguje? Co se dá sledovat? Co je výstupem?
MSS Report
Závěrem Poskytuje komplexní mediální obraz o Spontánní medializace Monitoring zpráv o Komerční medializace Monitoring reklamy o Emociální medializace Monitoring sociálních sítí
Mediainfo.cz
Děkuji za pozornost Petr Jantač produktový manažer NEWTON Media, a.s. plus.google.com/+PetrJantač