Kulinářský ateliér Eva Kandzerová Marta Kubínová Petra Lexová Petr Horák Brno 2010
Škola vaření Kurzy s různou tématikou Pro jednotlivce i skupiny Místo provozovny: Brno Doplňkové služby Dárkové certifikáty Počáteční investice strana 2
Cíl a dílčí cíle Hlavní cíl: poznat zákazníka Dílčí cíle: –demografické údaje o našem zákazníkovi –jaká délka kurzu zákazníkovi vyhovuje –jaké typy kurzů zákazníci preferují –jaké zkušenosti mají s kurzy vaření –kdy by chtěli kurzy navštěvovat –kolik je zákazník za kurz ochoten zaplatit –zájem o doprovodné služby strana 3
Hypotézy Ochota absolvovat dražší kurz vaření je nezávislá na finančním příjmu zákazníků. (nezamítáme) Zájem o kurzy vaření pro firemní kolektivy je nezávislý na vzdělání zákazníků. (zamítáme) Vyhovující délka kurzu nezávisí na optimální velikosti skupiny. (nezamítáme) Počet členů v domácnosti neovlivňuje frekvenci vaření v domácnosti. (nezamítáme) Vztah k vaření nezávisí na pohlaví osoby. (zamítáme) Ochota navštěvovat dlouhodobé kurzy nezávisí na množství volného času. (nezamítáme) strana 4
Odpovídající cena za čtyřhodinový kurz strana 5
Nejvhodnější den v týdnu strana 6
Doplňkové služby strana 7
Kurzy pro firmy strana 8
Faktory ovlivňující rozhodování strana
Kurz jako dárek strana 10
Proč byste měli investovat do Kulinářského ateliéru? Rostoucí zájem lidí o kvalitní stravování a moderní gastronomii Povědomí o kurzech vaření Potenciál tohoto odvětví Malá konkurence Lidé jsou ochotni zaplatit Zájem o firemní akce strana 11
Děkujeme za pozornost. strana 12