Kulinářský ateliér Eva Kandzerová Marta Kubínová Petra Lexová Petr Horák Brno 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh a jeho zákony.
Advertisements

Tvorba cen.
Zákony trhu Zákon poptávky a nabídky
Hodnota za peníze v projektech PPP: Úvod k pojmům Owain Ellis 12. června 2008.
Studyline s.r.o LET ZKUŠENOSTÍ  Založeno v roce 1999 => 11 LET ZKUŠENOSTÍ  5 kanceláří v ČR - Praha, Brno, Plzeň, Liberec, Olomouc.
Výstavba větrné elektrárny v lokalitě Varnsdorf-Špičák RCA Research.
Způsoby stanovení ceny
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Ekonomická funkce nelineární v parametrech Logistická křivka
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Průzkum V rámci průzkumu, který probíhal v květnu a červnu 2010 náš projektový tým oslovil 6 škol, ze kterých získal zpět 72 vyplněných dotazníků. Oslovili.
Průzkum Pohlaví Identifikační údaje. Průzkum Věk Identifikační údaje.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
 V tržním systému se ekonomické subjekty (na jedné straně výrobci, prodávající, na druhé straně nakupující zákazníci (domácnosti, firmy, vláda a státní.
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Investiční výdaje. Podstata I = výdaje na kapitálové statky a změna stavu zásob Rozdíl mezi I a Ip. Ip = plánované investice, to co firmy chtějí vynaložit.
Cenová strategie Jiří Pixa.
KV. Kurzy, s.r.o. Nabídkový katalog pro rok 2010.
Poptávka nabídka a tržní rovnováha
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Poptávka nabídka a tržní rovnováha
Sídlo firmy: Dukelská 117/12, Vyškov TSM, spol. s r.o. se soustřeďuje na tvorbu, přípravu a realizaci odborných vzdělávacích akcí formou otevřených.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Marketingové prostředí
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Petra Jarábová Markéta Kanisová
Co mám dělat pokud chci pracovat v nadnárodní IT firmě?
Podnikatelský záměr PoŠuK v.o.s. Radek Pospíšil & Kamil Šuška.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Dokonalá konkurence (DK)
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
CENA Tak tedy za kolik FINANČNÍ GRAMOTNOST. CENA CENA je hodnota zboží nebo služby většinou je vyjádřena peněžní částkou, kterou je potřeba při získání.
Životní úroveň obyvatel v České republice
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SPACE ANALÝZA.
1. Předpoklady dokonalé konkurence 2. Příjmy v DK
Druhy trhů Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Charakteristika a podmínky dokonalé konkurence
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
Ekonomie 1 Magistři Třetí přednáška Produkce v čase
TRH (tržní mechanismus)
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Nabídka a poptávka Nabídka množství zboží, které jsou prodávající ochotni dodat na trh při určité ceně, na určitém místě a v určitém čase tržní nabídka.
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Faktory ovlivňující nabídku a poptávku
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),
LUŽÁNKY – STŘEDISKO VOLNÉHO ČASU BRNO, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Evropská dobrovolná služba (European Voluntary Service)
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO 15 Název.
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Statistika aut v domácnostech
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Agregátní poptávka a agregátní nabídka Ing. Stanislav Heczko, Ph.D. Praha 2018.
Transkript prezentace:

Kulinářský ateliér Eva Kandzerová Marta Kubínová Petra Lexová Petr Horák Brno 2010

Škola vaření Kurzy s různou tématikou Pro jednotlivce i skupiny Místo provozovny: Brno Doplňkové služby Dárkové certifikáty Počáteční investice strana 2

Cíl a dílčí cíle Hlavní cíl: poznat zákazníka Dílčí cíle: –demografické údaje o našem zákazníkovi –jaká délka kurzu zákazníkovi vyhovuje –jaké typy kurzů zákazníci preferují –jaké zkušenosti mají s kurzy vaření –kdy by chtěli kurzy navštěvovat –kolik je zákazník za kurz ochoten zaplatit –zájem o doprovodné služby strana 3

Hypotézy Ochota absolvovat dražší kurz vaření je nezávislá na finančním příjmu zákazníků. (nezamítáme) Zájem o kurzy vaření pro firemní kolektivy je nezávislý na vzdělání zákazníků. (zamítáme) Vyhovující délka kurzu nezávisí na optimální velikosti skupiny. (nezamítáme) Počet členů v domácnosti neovlivňuje frekvenci vaření v domácnosti. (nezamítáme) Vztah k vaření nezávisí na pohlaví osoby. (zamítáme) Ochota navštěvovat dlouhodobé kurzy nezávisí na množství volného času. (nezamítáme) strana 4

Odpovídající cena za čtyřhodinový kurz strana 5

Nejvhodnější den v týdnu strana 6

Doplňkové služby strana 7

Kurzy pro firmy strana 8

Faktory ovlivňující rozhodování strana

Kurz jako dárek strana 10

Proč byste měli investovat do Kulinářského ateliéru? Rostoucí zájem lidí o kvalitní stravování a moderní gastronomii Povědomí o kurzech vaření Potenciál tohoto odvětví Malá konkurence Lidé jsou ochotni zaplatit Zájem o firemní akce strana 11

Děkujeme za pozornost. strana 12