Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Optimalizace stavu zásob
Advertisements

Kanály nebo relevance O Řízení KAMPANÍ
Jan Tuček Jak „restartujeme“. Co nás zajímá? Jsou pak šťastnější? Jsou restartéři jiní? Kolik z nás dělá to, co chce? Proč a jak lidé restartují?
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%
Využití potenciálu mobilního kanálu
Sassí cosmetics ®. Každý začíná v pozici Sassí Beauty Partnerka. Další pozice jsou: 1.Sassí Koordinátorka 2.Sassí Ředitelka Nyní si ukážeme, jak můžete.
Prémiová automatická objednávka
Propagace a reklama na facebooku
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
Ekonomická gramotnost
Mikroekonomie I Měnový kurz Ing. Vojtěch JindraIng. Vojtěch Jindra Katedra ekonomie (KE)Katedra ekonomie (KE)
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Věrnostní program.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
D RUPAL + E SHOP BY E VIL. CZ Dec Přátelé, tudy ne, tudy cesta opravdu nevede... Jára Cimrman - mistr slepých uliček.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…

Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 31.
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
0-10 mince Jana Štadlerová ZŠ Věšín. 8,-Kč Vyber mince, kterými můžeš zaplatit.
Odvod DPH Příklad: Prodáme českému zákazníkovi naše zboží za Kč. Protože jsme plátci DPH, musíme tento obchod zdanit daní z přidané hodnoty, nejčastěji.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
On-line multikošík Pro ještě pohodlnější objednávání na
Vkladové služby.
Finanční matematika v osobních a rodinných financích
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Vaše budoucnost s FM GROUP
Za tajemstvím nákupního košíku Jiří Hlavenka Czech Internet Forum Praha, 12/11/2009.
Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Inflace Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Trh Pavel Šuranský.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Podnikatelský záměr: farmářský obchod Výsledky dotazování.
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Supermarket Informační Systém Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Inflace.
Finanční trh. Pojmy Úrok- peněžitá odměna za půjčení peněz Úroková míra- velikost úroků v procentech, procentní vyjádření navýšení půjčené částky za určité.
E- SHOP WWW. FASHIONAVENUE. CZ Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Peníze, penízky, penízečky …aneb jak se o peníze starat, aby nám „neutekly“…
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
FINANČNÍ GRAMOTNOST INFLACE ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
Přihlášení.
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
POHYB PENĚZ 1-3% 7-15% 7-15% DANĚ BANKA POJIŠŤOVNA PRŮMYSL KLIENT
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Transkript prezentace:

Aby vás e-zákazníci Jan Tuček

3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3 základní potřeby: 1 Rychlé dodání 1 Rychlé dodání 2 Zboží na skladě 2 Zboží na skladě Chcete zazářit mezi e-shopy? Potěšte zákazníky drobným dárkem a stlačte cenu dopravy dolů Chcete zazářit mezi e-shopy? Potěšte zákazníky drobným dárkem a stlačte cenu dopravy dolů

Doma – několikrát ročně, v zahraničním e-shopu 1/3. ČastějiJednou měsíčně Jednou nebo dvakrát za rok Několikrát ročně

Domácí spotřeba dominuje... Nakoupilo v českém e-shopu V zahraničním e-shopu

Ale 10% nakupuje stejně často nebo i více v zahraničí. Ale 10% nakupuje stejně často nebo i více v zahraničí.

Které kategorie nakupujeme za hranicemi? 23% někdy nakoupilo v zahraničním e- shopu a zároveň nikdy nenakoupilo stejnou kategorii v českém. Zejména to platí u módy a dovolené

Vyzobávání nebo vrchovaté virtuální košíky? 1/3 vždy použije srovnávač Zákazník, který nakoupil více kategorií je jen v 5% nakoupil na jednom místě.

Do kterého z e-shopů byste investovali?

Prediction market ukazuje nejen důvěru, ale i znalost a hodnotu značky. Adaptivně upravuje cenu, jako trh.

Průměrná cena balíku akcií (Kč)

Co Vás naposledy při nákupu v e-shopu opravdu potěšilo? 60% má natolik dobrý zážitek, že ho napíše do dotazníku.

60%  vs. 52%  60%  vs. 52%  Dárek Doprava zdarma Rychlé dodání Komunikace e-shopu Přístup k zákazníkovi Bonusy, slevy na další nákup Web – přehlednost, informace

„vzkazem psaným ručně od skladníků s tím že mám pozdravovat naši kočičku pro kterou jsem kupovala granule“ Férovost “ … kupoval jsem televizi a při dalším nákupu jsem si mohl přidat sedm propisek s logem obchodu.“ “Při nákupu jsem si mohl porovnávat počet reklamací a parametrů oproti ostatním modelům“ „při nákupu dvou triček, jsem si mohla vybrat třetí zdarma..“ Osobní přístup Osobní přístup Dárky, i když banální Skutečný bonus Skutečný bonus „Po otevření stránky se mě okamžitě zeptala druhá strana, zda mi může s něčím pomoci“

Co Vás opravdu nepotěšilo ? 52% má špatný zážitek. Stěžovat si je ale snazší.

Dlouhá dodací lhůta Zboží nebylo skladem Špatná komunikace Jiné zboží než objednáno Drahá doprava Web – nepřehledný, chybějící možnosti 52%  vs. 60%  52%  vs. 60% 

38% má jen pozitivní zážitek. 20% jen negativní. 38% má jen pozitivní zážitek. 20% jen negativní. Hledí zákazníci na „bright side of life“? S větším počtem nákupů se počet negativních snižuje S větším počtem nákupů se počet negativních snižuje

Co byste udělali jako majitel e-shopu k potěšení svých zákazníků? Zdá se, že jen dáreček + doprava zdarma dělají zázraky, ale …

D o nabídek e-shopu bych skryl různé kódy, které když zákazník zadá do své objednávky, poskytnou mu různou výši slevy. Zákazníky by to nutilo e-shopem procházet a tím by se zvyšovala šance, že do košíku přidají další věci. …někteří se nestydí zamyslet Nakupování může být hrou

V ytvořil bych virtuální účet a za každý nákup z daného města bych na něj připsal určitou částku. Po dosažení určité hodnoty by 3 nejvíce nakupující rozhodli, na co peníze použít v dané oblasti, např. vybudovat hřiště, uspořádat koncert… Všichni rádi podpoří své město

Je pokročilá funkcionalita e-shopů vlastně k užitku? (recenze, doporučení, vlastní nákupní historie, diskuse, komplementy,...) Ano, pro polovinu zákazníků. Využívání nezávisí od frekvence nakupování

Je pokročilá funkcionalita e-shopů vlastně k užitku?

Jak platit? Používají dnes.Chtěli by v budoucnu.

60% má 60% plánuje nakoupit 25% jimi nakoupilo v e-shopu Co jim brání?

Majitelé smartphonů nakupují online častěji. Mají víc peněz? Mají e-shop „vždy po ruce“? Smartphonisté nenakupují častěji, protože můžou, ale proto, že jsou mladí a nebojí se.

Zvládnou e-shopy letošní Vánoce? 90% Vám věří. Ale „spíše ano“ často znamená „doufám“.

Děkuji za pozornost! Děkuji za pozornost!