Měníme návštěvníky v zákazníky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
MARKETING A MANAGEMENT
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Portál krizového řízení pro Jihomoravský kraj
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
Tvorba webů pomocí Web CMS Michal Neuwirth Product Manager Kentico Software s.r.o. Ondřej Výšek Samostatný konzultant Optimalizovane-it.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představujeme službu Samepage
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Vybrané metody analýzy
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Seminář k soutěži Parádní web 21. leden 2014 Ing. Kamil Válek tajemník Městského úřadu Uherský Brod.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Vysoká škola technická a ekonomická
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Marketingový plán podniku
Atraktivní zaměstnavatel
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Autor práce: Michaela Janová
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Měníme návštěvníky v zákazníky

Profil společnosti Jsme fullservisová digitální marketingová agentura Působíme 10 let na trhu, máme za sebou stovky úspěšných kampaní a projektů Zkušený tým 15 zaměstnanců a dalších spolupracovníků v on-line prostředí Soustředíme se na efektivní komunikaci v on-line prostředí, analyzujeme, konzultujeme, optimalizujeme Máme vlastní softwarové produkty, které nám umožňují pružněji reagovat na požadavky klientů: Redakční systém (správa obsahu webových prezentací) Merchandisingový systém (sledování produktů v prodejnách), Systém pro správu dat (velký objem dat, specializované aplikace) Systém pro mailingové kampaně (vzhled, rozesílání, reporting)

Struktura společnosti

Naši klienti

Jak pracujeme

Co pro Vás můžeme udělat

Vše, co byste měli vědět o svých webech Audit skupiny stránek Pasportizace provozovaných stránek, aplikací, domén Přehled současných a plánovaných online aktivit Zjištění a porovnání nákladů na jednotlivé projekty Audit bezpečnosti použitých technologií Srovnání kvality dodavatelů z hlediska použitelnosti webů, přístupnosti a nákladů Doporučení na optimalizaci nákladů a provozování služeb

Najdeme místo pro efektivní komunikaci Navrhneme a vytvoříme Internetové stránky Mobilní aplikace Vlastní specializované aplikace FB profilové stránky, LinkedIn, Twitter profily FB aplikace

Optimalizujeme, komunikujeme Optimalizujeme návštěvnost SEO & SEM Tvorba obsahu Zvyšování kvalitní návštěvnosti Konsolidace technologií (správa skupiny webů) Komunikujeme Mailing Sociální sítě Kampaně a soutěže Digitální PR Nakupujeme média Nákup a plánování médií

Šetříme náklady na správu Konsolidace webů, aplikací, technologií Jeden systém pro všechny microsity, mobilní weby, intranet Rychlejší a levnější produkce nových webů Postupný převod klasických a mobilních webů, aplikací do jednoho prostředí Zachování správy obsahu stávajícími agenturami Úspora nákladů na správu současných projektů Poskytnutí licence na jeden z nejlepších redakčních systémů Adobe CQ5 Funkční pokrytí všech moderních komunikačních kanálů (sociální sítě, mobilní aplikace, communities) Implementováno v ČR pro klienty Hartmann-Rico, AVG, Škoda Auto

Reference

Kampaň Nutridrink Launch produktu Kompletní produkce a kreativa SEO & SEM kampaň Správa a podpora Redakční systém nutridrink.cz

Stránky Deloitte Legal Korporátní stránky Tvorba stránek pro pobočky Deloitte Legal Central Europe Podpora značky, kontinuální SEO podpora Redakční systém deloittelegal.cz

Facebook SonyEricsson FB komunikace Tvorba profilu značky na sociální síti Digitální PR Tvorba komunikační strategie Redakční plán

Analýza a optimalizace návštěvnosti Web pro léčbu růstovým hormonem Analýza úzké cílové skupiny návštěvníků stránek porucharustu.cz (pro Ferring Léčiva) Analýza potenciálu návštěvnosti Analýza klíčových slov Stanovení konverzních cílů stránek Optimalizace obsahu stránek Plánování a realizace kampaně: SEO, SEM, PR 4x násobné zvýšení kvalitních návštěv

Direct mail, newslettery Mailingové kampaně: Toyota, AVG, ČEZ, Kraft Foods Návrh kampaně Příprava databáze uživatelů (přihlášení, nákup db kontaktů) Kreativa - příprava textů, design Rozesílka Podrobný reporting (počty odeslaných / doručených / otevřených / počet kliků)

Interní komunikace British American Tobacco Intranet Interní komunikace British American Tobacco Zajištění interní on-line komunikace Návrh a realizace Intranetu pro 200 zaměstnanců BAT Interní aplikace: soutěže, kvízy, objednávka jídel Copywriting, mailing Redakční systém, správa

Specializované aplikace

Redakční systém NGS CMS Sofistikovaná správa webových stránek Aktivní použití na stovkách projektů Jednoduchá obsluha přímo ze stránek SEO podpora Správa velkého množství dat Základní a rozšířené funkce: Správa struktury, menu Správa obsahu - články, stránky, texty Ankety, hlasování Diskuze Fotogalerie Tvorba a rozesílka newsletterů Intranet - zabezpečená zóna Fulltextové vyhledávání Další funkce – RSS, FB, Twitter, ...

SW pro obchodní zástupce NGS Merchandise Reporting System Sledování a kontrola vystavených produktů v prodejnách Plánování agendy Vašich obchodních zástupců Sběr dat pomocí mobilní aplikace a centrální reporting pro vedení Sledování vlastní vs. konkurenčních výrobků Srovnání cen podle regionů a srovnání s konkurencí Detainí reporting (Price maps, Shelf Share, Segment Quantity, KMP, KPI...) Pro koho je produkt určený: Marketingové oddělení sledování vystaveného zboží + POS materiálů Obchodní oddělení řízení a kontrola obchodních zástupců

Správa velkého objemu dat NGS Data Organizer Aplikace pro správu velkého množství dat On-line nástroj s výhodami ovládání desktopové aplikace Evidence majetku Správa velkého množství kontaktů GPS lokace adres a využití mapových podkladů Rozsáhlé exporty dat Propojení s interním podnikovým SW Webový výstup pro veřejnost Mobilní verze

Miniaudit / doporučení k webovým stránkám Polovinu úvodní stránky zabírá flashová animace, kterou není možné zobrazit na mobilních zařízeních (iPhone, iPad). Podíl těchto zařízení v návštěvách webů každý měsíc stoupá První banner na úvodní stránce ,,Be well,, obsahuje nefunkční link Přečtěte si více Absence verze webových stránek pro mobilní zařízení. Mobilní verze by se měla vzhledem přizpůsobovat použitému typu zařízení (telefon, tablet) a měla by obsahovat pouze nejdůležitější obsah z pohledu společnosti / uživatelů Jedna z cílových skupin návštěvníků stránek jsou potenciální zaměstnanci. Z tohoto důvodu by toto téma mělo být zastoupeno již na úvodní stránce. Pokud uživatel zavře upozornění, že daný odkaz vede na jiný web, tak je i přes tento nesouhlas na daný web odkázán. Odkazy na jiné webové stránky by měly být vedeny do nového okna, aby se tím nezkracovala průměrná doba návštěvy a tyto odkazy neodváděly uživatele Web obsahuje z hlediska viditelnosti ve vyhledávačích (Google, Seznam) nevhodné formy adres, například: www.msd.cz/clanek3 (podle adresy vyhledávače nepoznají název článku) www.msd.cz/vakciny (správný formát by měl být strukturovaný www.msd.cz/produkty/vakciny) Webová prezentace neobsahuje drobečkovou navigaci pro snazší orientaci návštěvníka

Příklady funčního vylepšení Doporučení č. 1 – podbarvením levého menu dojde k jeho lepší viditelnosti pro uživatele Doporučení č. 2 – v pravém sloupci se nachází obsah, který patří doprostřed. Sloučením těchto dvou oblastí by bylo možné využít celou šíři stránky. Doporučení č. 3 – zbytečná duplikace levého menu. Šedé podbarvení by bylo lepší využít ke zvýraznění obsahu

Díky za pozornost! Martin Kössl jednatel společnosti +420 603 361 882, martin.kossl@ngs.cz Next Generation Solution Senovážné nám. 10, 110 00 Praha 1