Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům."— Transkript prezentace:

1 …SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům

2 Získávat detailní informace o zákaznících  Adresy, obchodní informace, salda, platby Sledovat informace o produktech  Ceny a dostupnost  Monitoring cen a distribuce Plánovat obchodní cesty a návštěvy Evidovat merchandising  Stav materiálů u zákazníka Objednávkový systém  Vytvoření a vystavení objednávky a její přenos do Vašeho zákaznického informačního systému  Přímý prodej Vykonávat vlastní marketingový průzkum  Možnost vytváření strukturovaných dotazníků  Vyplnění v terénu Modulový sytém umožňuje HAMILTON HAMILTON

3 Základ = ERP nebo CRM systém Cíl = mobilní uživatelé Spojovací článek = systém HAMILTON Architektura systému HAMILTON HAMILTON

4 Modulový a otevřený systém  Základní moduly (Customers, Products, …)  Zákaznické moduly  Otevřené databázové rozhraní Rozhraní pro podnikový systém  EDI rozhraní  Textový a XML import a export  Přímá podpora vybraných systémů (MFG/PRO,SAP,...) Podpora více platforem  Windows XP/2000/NT/98  PalmOS  Windows CE Základní charakteristika

5 Systém Hamilton SFA se skládá ze dvou základních častí: Frontend – nástroj pro obchodní zástupce. Multiplatformová aplikace vytvořená pro PalmOS, WinCE, Backend – nástroj pro řízení obchodních zástupců a správu základních údajů. Umožňuje komplexně pracovat s údaji, které se nacházejí v databázi (od práce se zákazníky, produkty, cenami, vytváření různých reportů a přehledů, přípravu podkladů pro marketingové průzkumy, monitoring cen a distribuce, až po administraci celého systému jako vytvoření nových uživatelů apod.) Části systému HAMILTON HAMILTON

6 Systém se skládá z více modulů Kliknutím začneme s modulem pracovat HAMILTON HAMILTON Základní obrazovka FrontEnd  Produkty – seznam a informace o produktech  Zákazníci – seznam a informace o zákaznících  Plány – vytvoření a plánovaní obchodních tras  Jízdy – kniha jízd  Náklady – kniha nákladů  Reporty – textové zprávy o výsledcích práce  Aktivity – přehled aktivit  Přímý prodej – aplikace pro VanSales  Synchronizace – výměna a přenos dat.

7 Mobilní uživatelé mají vždy a všude detailní přehled o svých zákaznících  Systém poskytuje uživatelům detailní informace o každém zákazníkovi (např.. adresa, telef.č., obch.síť, obch.kanál, sortiment, atd..)  Informace o pohledávkách, objednávkách, kreditech apod.... se nacházejí v druhém okně, kde kliknutím na pohledávky, resp. objednávky, je možné získat detailní informace. Detailní informace o zákazníkovi HAMILTON HAMILTON

8  Výběrem produktu ze stromu produktů získáme detailní informace o ceně, čár. kódech, baleních, poskytovaných slevách, atd..  Kliknutím na ikonu sklad, získáme aktuální informace o stavu na skladě (centrálním, distribučním apod....). HAMILTON HAMILTON Detailní informace o produktu Podobně jako o zákaznících, tak i o produktech je možné získat detailní informace.

9  Systém umožňuje vytvořit šablony obchodních tras, které jsou vytvořené uživatelem přímo na handheldu, resp.. je vytváří Administrátor (area manažér, obchodní oddělení) a připravuje je jednotlivým obchodním zástupcům  Šablona může být stanovená na přesné datum, nebo bez určení datumu  kliknutím na trasu se zobrazí seznam zákazníků v této trase. Uživatel má možnost tuto trasu obměňovat podle vlastní vůle HAMILTON HAMILTON Plánování obchodní trasy V systému Hamilton SFA si může každý uživatel připravovat svoje obchodní trasy a plánovat je na neomezený čas dopředu. Systém nabízí plánování jednotlivých cyklů, které se opakují v nastaveném intervale.

10  Promo – vytváření promo objednávek  Objednávky – vytváření běžných objednávek  Formuláře – vyplňovaní formulářů a průzkumu trhu  POS materiály – evidence firemního materiálu  Kompenzace – kompenzace škod  Dobropis – vystavení dobropisů  Záznamy z návštěvy – jiné poznámky k návštěvě  Aktivity u zákazníka – historie aktivit u zákazníka  Kniha jízd – zaznamenávání uskutečňovaných jízd  Náklady – evidence nákladů  Monitoring cen – sledování cen našich i konkurence  Monitoring distribuce – sledování distribuce HAMILTON HAMILTON Činnosti na návštěvě Práce obchodního zástupce společnosti je spojená s vykonáváním předem stanovených činností, čím se vytváří „Firemní kultura“ obchodního procesu. Systém Hamilton nabízí několik standardně používaných činností:

11  Obchodní zástupce si ve stromové struktuře produktů, anebo za pomoci snímače čárových kódů vyhledá dané zboží, zvolí si druh balení a zadá požadované množství  Po ukončení objednávání se musí vyplnit hlavička objednávky, kde se přesně definují informace o distributorovi, době dodání, slevy a jiné HAMILTON HAMILTON Vytváření objednávek

12  Obchodní zástupce si ve stromové struktuře produktů, anebo za pomoci snímače čárových kódů vyhledá dané zboží, zvolí si druh balení a zadá požadované množství  Po ukončení přímého prodeje se musí vyplnit hlavička dokladu, kde se přesně definují informace o typu platby a případných slevách HAMILTON HAMILTON Přímý prodej

13  Obchodní zástupce má možnost u každého zákazníka evidovat seznam POP a POS materiálů  U každého materiálu lze evidovat datum poskytnutí a konkrétní sériová čísla HAMILTON HAMILTON Evidence POP/POS matriálu

14  Každý obchodní zástupce dostává na svůj handheld reporty ve formě textové zprávy. Tyto reporty obsahují informace o vytvořených objednávkách v různých časových obdobích, přehledy o objednávkách od jednotlivých zákazníků apod...  Systém rovněž umožňuje zasílání krátkých textových zpráv mezi uživateli systému Hamilton a následně na ně odpovědět HAMILTON HAMILTON Reporty a zprávy

15 …PRODUCTS…PRODUCTS…PRODUCTS...  Systém Hamilton SFA umožňuje každému uživateli vést si svojí knihu jízd a náklady přímo v systému, co mu umožňuje získávat přesný přehled o najetých km, také o nákladech  Management společnosti má k dispozici vždy přesný a aktuální rozpis o nákladech a pohybu svých obchodních zástupců HAMILTON HAMILTON Evidence knihy jízd a nákladů

16 …SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Pro obchodníky  Zvýšení produktivity  Zvýšení informovanosti obchodníka  Lepší uspokojení zákazníka  Zvýšení image obchodníka a společnosti u zákazníka  Zjednodušení sledovaní měsíčních nákladů Pro vedoucí obchodních oddělení  Okamžité informace o práci obchodníků  Pravidelné automatické informace o určitém regionu Pro společnost  Snižování nákladů  Zrychlení toku informací  Efektivnější využití informací Přínosy sytému

17 HAMILTON HAMILTON Poslední implementace systému Společnost Minerva v poslední době naimplementovala Hamilton SFA do těchto společností:

18 HAMILTON HAMILTON Hamilton podporuje úspěšné

19 …SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Děkuji Vám za pozornost


Stáhnout ppt "…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům."

Podobné prezentace


Reklamy Google