JAK PREZENTOVAT PREZENTACI

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Advertisements

Specifika Tvorby prezentací pro žáky 1. stupně ZŠ
Jak vytvořit prezentaci
Nástroj pro prezentace
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
Branislav Šturmankin GPJP
ÚSTNÍ VYSTOUPENÍ (PREZENTACE)
Tvorba snímků v PowerPointu
Oborový seminář – interaktivní aktivita podzim 2014 Environmentální problém – učení se odborné prezentaci a diskusi.
Zásady správné prezentace
Prezentační dovednosti Jiřincová M.. Dobrá prezentace závisí na:  Kvalitním obsahu  Dobrém přednesu  Dobře sestavené prezentaci (v Power Pointu, v.
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
ŠTĚPÁN LÍSKOVEC, 4.A Prezentace. Principy úspěšné prezentace Vhodný styl pro příslušnou prezentaci S posluchači je nutné aktivně komunikovat Přednášející.
Maturitní otázka č. 21 Kristýna Kaňovská 4. A.
Obrázky poskytla firma Complex,
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Jak úspěšně prezentovat. Skladba publika Jaká bude skladba publika? Do jaké míry se účastníci orientují v dané problematice.
Efektivní učení.
Jak na Prezentace? Power Point ZŠ Jiráskova Benešov
Dujková Michaela, 4.B Juřinová Nikola, 4.A. Stanovené cíle prezentace Upřesňující informace Shromáždění podkladů Stanovení hlavních bodů Grafické zpracování.
Hodnocení ústní prezentace Mgr. Petra Janečková šk. r. 2007/2008
Prezentační dovednosti
Jak na prezentaci? Jakub Pazdera.
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
(specifické prostředí ve škole)
PowerPoint - seznámení Miroslav Lorenc. PowerPoint  K čemu a kdy použít?  Jaké jsou možnosti využití?  Alternativy?
Obhajoba maturitní práce
Prezentační dovednosti Úvod do studia – prezentace domácího úkolu Bronislava Wittnerová (insp. Dr. Tomoszek)
Zásady správné prezentace
Informační a komunikační technologie PowerPoint
Prezentace.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Komunikace s rodiči.
Nástroj pro prezentace
PROSTĚ SDĚLOVACÍ STYL Mluvené útvary.
Elektronická prezentace Alžběta Srnová Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí– na závěr (pokud je nutno.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Zásady tvorby prezentace
Test poskytovatelů u zdarma
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
PowerPoint Moje bydliště 1. Snímek : Moje bydliště + autor
Technika mluveného projevu Přednáška: pondělí 16:40–18:15 (6 týdnů) Seminář: pátek (2 skupiny) Zápočet: aktivní práce v semináři.
S využitím prezentací Mgr. Pavlíny Mazáčové, Ph.D.:  Jak napsat dobrý odborný článek  Tvorba odborného textu.
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Prezentační dovednosti 2015 Vítám Vás na dnešním semináři Prezentační dovednosti II.
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 10. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Absolventi na trhu práce
TEORIE.  důležitá součást při žádosti o práci či stáž, jedna z prvních informací o vás – pokud se bude líbit, můžete na jeho základě postoupit k pohovoru.
Rozhovor s paní učitelkou Pavlou Jemelíkovou. 1.Na naší školu jste nastoupila teprve nedávno. Představte se nám, prosím. Bydlím v Krupce, učím 7. rokem,
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Nástroj pro prezentace
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Inf Prezentace informací
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Déjà - vu Tematická oblast
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
Zásady správné prezentace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DOPIS Mgr. Michal Oblouk.
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Vzor individuální prezentace
Jak si připravit prezentaci
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
PSB_10 PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
Transkript prezentace:

JAK PREZENTOVAT PREZENTACI Mgr. Andrea Horská

PŘÍPRAVA - smysl mojí prezentace: svoji práci rozumím! - časová osa přednášky: co, kdy, jak, pomůcky - všem slovům, zkratkám a pojmům rozumím, umím je vysvětlit - neučím se svoji prezentaci nazpaměť! - dbám na svůj vzhled - zkoušet doma – časový limit, nahrát na kazetu, před zrcadlem, prezentace „nanečisto“

Prezentace příchod – sebevědomě! pozdrav a oslovení postupné odkrývání jednotlivých bodů na stránce tak, jak o nich mluvím, nečtu prezentaci doslova nonverbální komunikace (postoj těla, gestikulace, oční kontakt…) mluvím hlasitě, zřetelně a melodicky, užívám krátké věty dávám pozor na slova typu: tak, že ano, apod., prostě, jako, vlastně, citoslovce… odkašlávání Závěr prezentace - poděkování komisi, vyzvání k dotazům

Rady na závěr pozor na úvodní omluvy („Nejsem zrovna dobrý řečník…“) není třeba se představovat – komise je s tím již srozuměna komisi na své obhajobě nevítáme, naopak jste vítáni vy buďte nadšení pro své téma – měla by zaznít osobní motivace Prezentace není pro vás, ale pro komisi – střízlivé schéma, tmavé písmo na světlém pozadí, co největší písmo jednoho typu, čím míň toho ve snímku je a čím líp dovedete k jednotlivým bodům mluvit, tím lépe Povězte komisi, jak to začalo (nápad, záměr, inspiraci, otázku), jak to probíhalo (popište celkový smysl a směr cesty), jak to skončilo (smysluplná pointa)

Děkuji za pozornost!  Těším se na vaše dotazy!