REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SEVERNÍ PRŮMYSLOVÁ ZÓNA – PÍSEK
Advertisements

studie regenerace sídliště Na Rozhledně - Chrudim
Regenerace sídliště Hromůvka
Hornické muzeum v Ostravě – Petřkovicích
Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006
Představení města v urbánním rozměru Mgr. Jan Mareš, primátor
Představení Fichí I. Výzvy (2008/VYZ – 1) MAS sv. Jana z Nepomuku Místní akční skupina sv. Jana z Nepomuku.
Desatero problémů Chrudimi očima mladé generace 2014.
Hlavní město Praha Beznosková Šárka INFORMACE UBYTOVÁNÍ ZAJÍMAVOSTI
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
ÚSTÍ U VSETÍNA.
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
CENTRUM BABYLON je zábavní a společenský komplex
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
SEDM STROMŮ A.S. KAMPUS PALACE PREZENTACE KOMERČNÍCH PROSTORŮ.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Zaostřeno na život v metropoli… 1 PragMoon. Co je to PragMoon? 2 Nový PragMoon je poutavý širokospektrý kulturní průvodce Prahou a vším, co metropole.
*TISNO *JEZERA *BETINA *MURTER *KORNATI
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Komunitní centrum Římskokatolické farnosti Olešnice
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
MĚSTO ČESKÝ BROD VEŘEJNÉ SETKÁNÍ V rámci procesu přípravy Strategického plánu rozvoje města Český Brod.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Praha Statutární město Ústí nad Labem zvažuje možnost vypracování dvou Integrovaných plánů rozvoje města, a to pro následující městské zóny:
Městské informační centrum Liberec. LIBEREC EVROPSKÉ MĚSTO SPORTU 2012 V roce 2011 bylo městu Liberec uděleno prestižní ocenění EVROPSKÉ MĚSTO SPORTU.
Umístění maloobchodní sítě - maloobchodních provozoven
Zámek Lukavec … … a jeho využití
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Komunitní a otevřená škola
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
ČESKÁ REPUBLIKA SLUŽBY.
Vypracoval: Radim Volák.  Rozloha: 214 km 2  Počet městských obvodů: 23  Počet obyvatel:  Hustota osídlení: 1500 obyvatel/km 2  Průměrná.
SÍDELNÍ STRUKTURA ČESKÁ REPUBLIKA.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
STAVBy pro obchod a služby
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Projekt úpravy parku Louny – RYNEČEK Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun. Původně bylo toto území.
Projekt úpravy parku Louny – RYNEČEK Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun. Původně bylo toto území.
Projekt zástavby řadovými rodinnými domky Louny – Hrnčířská ulice Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun.
Centrum sportu a zdraví. Cíl projektu  rozšíření a zkvalitnění služeb v oblasti sportu a relaxace pro: - občany města - dojíždějící občany ze spádových.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Předběžná studie proveditelnost - shrnutí Závěrečná konference přeshraničního projektu Slavice,
Informace o projektuKontakt Skanska CZ a.s. Divize Pozemní stavitelství Čechy Murmanská 4/ Praha 10 - Vršovice tel.: fax: 267.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Lomnice nad Popelkou Liberec Lomnice nad Popelkou Představení města Lomnice a památky Program regenerace Lomnické zkušenosti.
Cíl  Rozvoj pěstitelských výstav Floria a jejich přestěhování z Věžek do Kroměříže  Navázat na tradici zemědělských výstav v Kroměříži  Rozšířit výstavnické.
DO JABLONCE NAD NISOU ZA SKLEM A BIŽUTERIÍ. navštivte JABLONEC NAD NISOU město sklářských tradic a bohaté bižuterní současnosti bránu do Jizerských hor.
ZIMNÍ STADION JIHLAVA REKONSTRUKCE. KOORDINAČNÍ SITUACE.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
MÁME RÁDI PARDUBICE. Aneta Divišová, Klára Römerová 8. A Pernštýnské náměstí.
 Třída Míru Tereza Šípová VIII.A   Třída Míru je hlavní tepnou Pardubic, po které denně projdou tisíce lidí.  Je zrovna v renovaci, chodník i silnice.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Projekt zástavby řadovými rodinnými domky Louny – Hrnčířská ulice
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
OSTATNÍ HOSTINY I. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
RESORT LUHAČOVICE.
Materiálně-technické podmínky poskytování stravovacích služeb
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Královské město Rakovník
„Sportovní areál U Cementárny“ - II. etapa
Velehrad - Centrum kulturního dialogu západní a východní Evropy
Český dům Moskva Jiří Podhola.
Obyvatelstvo a sídla.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Transkript prezentace:

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE

ÚSTŘEDNÍ PRAŽSKÁ JATKA (1895 – 1983) Památkově chráněný průmyslový areál, zachovalý v téměř původní podobě Bohatá historie sahající do roku 1895 Architektonicky velmi cenné objekty Součást pražského kulturního dědictví

Vytvořit novou ikonu Prahy Návštěva Pražské tržnice by měla patřit k největším atrakcím, stejně jako návštěva historického centra Prahy. Změnit vnímání tržnice. V současnosti převládá vnímání tržnice jakožto místa nákupů levného nekvalitního zboží nebo jako vietnamské tržiště. Nově by tržnice měla být vnímána jako atraktivní místo nákupů a zábavy pro celou rodinu. Podstatně rozšířit současnou nabídku obchodu, služeb a gastronomie. Přilákat nové kvalitní maloobchodní firmy z oblasti potravin, módy, potřeb pro domácnost, sportovních potřeb, elektra apod. Rozšířit nabídku služeb. Vytvořit nové možnosti v oblasti gastronomie – nové restaurace, bary, kavárny. Vytvořit nové možnosti v oblasti zábavy. Cílem je vytvořit z tržnice místo aktivního odpočinku pro celou rodinu, tj. vytvořit sportoviště pro letní i zimní aktivity, dětská hřiště, pořádat jednorázové i pravidelné sportovní a kulturní akce. Dát prostor mladým umělcům, designerům, sportovcům. Změnit strukturu návštěvníků. V současnosti se jedná především o starší návštěvníky s nižšími příjmy, koncept počítá s lidmi všech věkových kategorií se středními a středně vyššími příjmy s akcentem na rodiny s dětmi.

NOVÁ BUDOUCNOST PRAŽSKÉ TRŽNICE

URBANISTICKÁ KOMPOZICE Promenáda Hlavní nákupní tepna spojující jižní a severní bránu s obchody a prodejními kiosky Nákupní ulice Ulice s obchody spojující východní a západní část tržnice. Plaza Multifunkční prostor pro gastronomii, zábavu a sport

VIZUALIZACE – ULICE S RESTAURACEMI Ulice mezi budovami 35 a 24 Zóna zábavy a gastronomie Nové restaurace a kavárny Zahrádky pro příjemné letní posezení Markýzy v jednotném stylu zohledňují estetiku i funkčnost

VIZUALIZACE – HLAVNÍ NÁMĚSTÍ Multifunkční prostor, skutečné srdce tržnice Místo pro kulturní, sportovní, společenské akce Aktivity pro celou rodinu po celý rok Sezonní trhy, jarmarky, výstavy Restaurace, kavárny, butiky

VIZUALIZACE – GOURMET PALACE Unikátní centrum potravin, jediné svého druhu v ČR 4 800 m² prodejní plochy Zachování tradice Nová zastřešená pasáž farmářů mezi budovami 22 a 36. Čerstvá zelenina a ovoce. Rozšíření obchodní plochy do budovy 36. Víno, pivo, nealko nápoje atd.

VIZUALIZACE – GOURMET PALACE, FARMÁŘSKÝ TRH Nová zastřešená pasáž mezi budovami 22 a 36

VIZUALIZACE – ASIJSKÝ TRH Asijský trh jako tradiční součást tržnice, avšak na kvalitativně vyšší úrovni Soustředění trhu na jedno místo, uvolnění pěších zón Umístění do nového interiéru budovy 13, do přízemí budovy 18 a do nové pasáže mezi budovami 13 a 18. Akcent na širší sortiment, než doposud

VIZUALIZACE – PROSTOR KOLEM VODÁRENSKÉ VĚŽE Zóna oddychu kolem jedné z nejatraktivnějších budov areálu Výstavní a prodejní galerie, designerská studia Gastronomická zařízení Nová dlažba, zeleň, mobiliář

VIZUALIZACE – NABÍDKA PRO DĚTI Dětská hřiště a dětské koutky Zábava, bezpečnost, pohodlí pro děti různého věku Služby pro maminky – hlídání dětí, nekuřácká kavárna.