Projekt: Test www stránek České spořitelny Gresham&Clark, s.r.o / nám. 14. ř íjna 2, Praha 5 / www.eyetracker.cz VÝSTUPY TESTU modelová případová studie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vizuální Systém Fotbal
Advertisements

Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Zlomky Sčítání zlomků..
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_06.
Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Reklamní právo v prax Oi Mgr. Libor Štajer, advokát CALL CENTRA NA PRAHU ROKU 2014 Petr Kůta
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Patria Plus Mgr. Libuše Simandlová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Registrace v LMS MOODLE Mgr. Milan Šimek
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
příspěvek pro 5. workshop k projektu „Řemesla“
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Manažerská informatika 1 - 4MSDN AASnímek 1 Manažerská informatika MSDN AA … DreamSpark
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
Manažerská informatika 1 - 4MSDN AASnímek 1 Manažerská informatika MSDN AA doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Ing. Markéta.
Internetové publikování publikace na serveru, rámce Petr Zámostný místnost: A-72a tel.: Konzultační.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - sestava Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Informace – vyhledávání informací
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
Etická výchova a Finanční gramotnost
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Online nástroje pro Váš lepší web Helena Šimková.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Obsah: Proč 8. návyk Rámcové objasnění 8. návyku
Sociální práce s rodinou 3
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
Princip, na jakém pracuje tento p ř ísun financí je jednoduchý. Každý den sa na této stránce objevují reklamy. Po jejich p ř e č tení se registrovaným.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - formulář Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Předávání dat od provozovatelů LDS - shrnutí
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky e-Learning na Portálu veřejné správy Renata Brožková, Jiří Průša Ministerstvo informatiky.
Tutoriál Nastavení alertů pro časopisy
Vzdělávací technologie aplikace Jaromír Reger (L07155)
Rozcestník Seznam.cz. Vyhledávání Přihlášení na Založení u Druhá část obrazovky je na dalším snímku Vyhledávání firem Služby Seznamu.
...dává ti šanci stát se úspěšným!. Prezentace ve výstavnictví 2 TYPY PREZENTACÍ „KOMENTOVANÁ“ „VIZUÁLNÍ“
Databáze MS ACCESS 2010.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
1 Jak si zabezpečit profil na Facebooku. 2 Zabezpe č ení profilu na Facebooku Na Facebooku klikni na ikonku Účet (vpravo nahoře) a vyber si možnost Nastavení.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Internet - historie.
Zlomky Sčítání zlomků..
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
Aplikace OctopusPro - správa uživatelů
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Územní systém ekologické stability (ÚSES) krajina v územním plánování Informace z metodické porady MŽP s krajskými úřady porada KrÚ JMK s ÚÚP JMK
(finanční gramotnost)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Základní informace - Ovládání systému
Transkript prezentace:

Projekt: Test www stránek České spořitelny Gresham&Clark, s.r.o / nám. 14. ř íjna 2, Praha 5 / VÝSTUPY TESTU modelová případová studie

Metodika testu PEEP (post experience eye tracked protocol) – respondent si bez zásahů moderátora projde stránky a následně již společně s moderátorem interpretuje své chování nad záznamem z oční kamery. Usability test Zobrazení testované stránky s úkolem si ji prohlédnou a kliknout na nejzajímavější místo. Pro každou ze 2 následujících testovaných stránek byl zvolen 1 úkol, který měl respondent splnit. Celkem 15 respondentů

Úkol 1 Úkol neměl jednoznačné řešení Doba řešení 30s – 1 min Většina se chtěla podívat dále na služby a zvolila záložku lidé nebo je zaujala aktualita „Česká spořitelna není ovlivněna situací na světových finančních trzích“, záložka věnovaná phishingu a měnové kurzy Velká tendence použít Levé menu – „rozcestník" Návrhy / komentáře: Stránka je podle respondentů velmi členitá a obsahuje velmi velké množství informací Stránku si zběžně prohlédněte a klikněte na místo, které Vás nejvíce zaujme.

Úkol 1 Příklad chování 1. respondenta na stránce Komentář: Respondent se pohyboval v levé a horní části stránky, snažil se zorientovat pouze v základních navigačních prvcích, obsah sdělení stránky nejdříve nezkoumal. Nečetl články na stránce. Klikl na aktualitu „Česká spořitelna není ovlivněna situací na světových finančních trzích, která jej zaujala. gaze plot

ÚKOL 2 Správné řešení 75% Doba řešení 8 – 35s Většina respondentů správně pochopila, že musí tento úkol řešit přes několik fází, tzn. nejdříve jit na záložku určenou fyzickým osobám – „lidé“ Návrhy / komentáře: Doporučením ze strany uživatelů byla doplnění velkého tlačítka „založte si účet“ Klikněte na místo, kde byste hledali informace o založení účtu pro Vás, jako soukromou osobu..

Úkol 2 Příklad chování 1. respondenta na stránce Komentář: Respondent se pohyboval v levé, horní a pravé části stránky, snažil se zoerintovat pouze v základních navigačních prvcích. Nakonec pochopil, že přímá cesta ke splnění úkolu nevede a klikl na záložku lidé, která by jej měla, podle jeho názoru, přivést dále k volbě založení účtu v menu. gaze plot

ÚKOL 3 Správné řešení 100% Doba řešení 8 – 38s Polovina respondentů se snažila řešit úlohu na přímo přes záložku „KONTAKTY“, druhá polovina se pokoušela jít opět na odkaz „lidé“, kde by dále hledala pobočky určené fyzickým osobám. Malá část respondentů se pokoušela najít kontakt přes produkty Klikněte na místo,kde byste hledali nejbližší pobočku banky.

Úkol 3 Příklad chování 1. respondenta na stránce Komentář: Respondent se pohyboval v levé, horní, střední a pravé části stránky, snažil se zorientovat pouze v základních navigačních prvcích a snažil se nají speciální odkaz. Po cca. 13s nalezl odkaz „KONTAKTY“ a klikl na něj. gaze plot

Shrnutí

Orientační prvky Respondenti identifikovali na stránce jasné intuitivní orientační prvky, které jim pomohly i v situaci, kdy si nevěděli s řešením úkolu rady

Shrnutí Homepage Podle respondentů je velmi členitá a obsahuje velmi velké množství informací – doporučovali zjednodušit.. Zvážit, zdali když je na stránce základní rozcestník „lidé / firmy“, jestli by nestálo za to vytvořit další kategorie do rozcestníku a odlehčit obsahu postranních menu. Zvážit, zda pro určité konkrétní významné služby nezakomponovat do homepage přímou navigaci, např. „založte si účet“

Kontakty: Pavel Fáček, manažer projektu eyetracker.cz Tel.: , Mobil: Gresham & Clark, s.r.o., Nám.14.října 2, Praha 5