Autoevaluace na GJKT Příspěvek na konferenci o projektu Cesta ke kvalitě konané dne 2. 11. 2009 v NIDV Hradec Králové Milena Hálková (halkova@gjkt.cz)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IVIG 2008 Výsledky průzkumu informačního vzdělávání na VŠ v ČR v roce 2008 Zpracovala: Hana Landová, UK v Praze, ÚISK Prezentuje: Lenka Bělohoubková, VŠE.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
DOBROVOLNICTVÍ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
Věk (v letech) skupina: kontrolní pacienti průměr 41,08 51,67 sm.odch.
Autoevaluace aneb vlastní hodnocení školy
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Hodnocení škol a školských zařízení
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Školní stravování Souhrnné informace ze zjištění České školní inspekce v oblasti školního stravování.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Zábavná matematika.
VÝSTUPY Z UČENÍ – PREZENTACE VÝSTUPŮ PROJEKTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Vlastní hodnocení školy
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Ú S E K P O D P Ů R N Ý C H S E K C Í Ú S E K D O P R A V N Í C H S E K C Í Organizační schéma kapitoly k Příloha č. 7 Počet stran 10.
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Vlastní hodnocení školy
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

Autoevaluace na GJKT Příspěvek na konferenci o projektu Cesta ke kvalitě konané dne 2. 11. 2009 v NIDV Hradec Králové Milena Hálková (halkova@gjkt.cz) zástupkyně ředitele Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové

Naše zkušenosti 2006/2007 2007/2008 a 2008/2009 2009/2010 a 2010/2011 a 2011/2012

O čem to bude ? Nástroje Zdroje a podklady Ukázky výstupů S čím bojujeme

Na začátku Studium Cíl zorientovat se a hledat nástroje ujasnit si zdroje a podklady

Nástroje Dotazníkové šetření pro pedagogické pracovníky Jednou za 2 roky Dotazník pro žáky Každý školní rok 2. ročník Dotazník pro rodiče Každý školní rok rodiče žáků 3. ročníků Vektor – pro 1. a 4. ročník Každý školní rok Hodnocení učitelů žáky třetího ročníku Každý školní rok 3. ročník, poprvé červen 2009 Dotazník pro žáky 1. ročníku

Zdroje a podklady Návrhy opatření a jejich vyhodnocení Koncepce školy Hodnocení adaptačního procesu nových pedagogických pracovníků Přehled úspěchů žáků Úspěšnost našich žáků u přijímacích zkoušek na VŠ Vlastní hodnocení školního roku jednotlivými předmětovými komisemi

Zdroje a podklady Přehled DVPP Přehled akcí Zpráva výchovného poradce Zpráva koordinátora ŠVP o průběhu prací na ŠVP Výstupy z elektronické evidence Informační kostky za jednotlivé roky Inspekční zprávy

Autoevaluační tým

Kultura školy Faktor 2006/2007 2008/2009 S rozdíl O sevření nůžek   2006/2007 2008/2009 Faktor S rozdíl O sevření nůžek Společné cíle 4,33 2,95 1,38 4,29 3,33 0,95 0,43 Důvěra ve vedení školy 4,49 3,30 1,19 4,38 3,67 0,71 0,48 Převládající styl řízení ve vztahu k lidem 4,21 2,88 1,33 3,22 1,16 0,17 Režim školy a organizační struktura 4,54 3,35 4,45 3,73 0,72 0,47 Zaměření vedení na pracovní úkoly 4,05 2,98 1,07 4,07 3,56 0,51 0,56 Kontrola 2,86 1,47 3,66 0,67 0,80 Motivace pracovníků a hodnocení 4,4 1,42 4,24 1,02 0,40 Komunikace a informovanost pedagogů 3,19 1,3 3,50 0,35 Informovanost žáků a rodičů 3,16 3,32 0,90 Inovativnost 4,16 3,54 0,62 0,41 0,21 Profesní rozvoj učitelů 1,54 4,36 3,05 1,31 0,23 Pracovní podmínky pro výuku 4,37 3,23 1,14 3,34 1,04 0,10 Estetické prostředí a pořádek 4,23 2,77 1,46 3,08 0,97 0,49 Vztahy mezi učiteli 4,51 3,07 1,44 4,40 1,21 Vztahy mezi učiteli a žáky 1,32 4,28 3,17 1,10 0,22 Vztahy mezi učiteli a rodiči 4,44 3,14 3,20 1,01 0,29 Očekávání výsledků vzdělávání 3,44 0,77 3,88 3,37 0,52 0,25

Dotazník pro žáky 2. ročníku Počet respondentů: 119 (z 154), škála 1 – 5 (5 nejlepší varianta) Faktor: Letos Loni Nejčetnější odpověď Nejčetnější odpověď - loni Znalost požadavků učitelů jednotlivých předmětů 3,65 3,55 Většina požadavků je mi známa Pravidla hodnocení 3,29 2,94 Pravidla hodnocení jsou žákům sdělována, ale ne vždy se dodržují Informace o klasifikaci 3,42 Známky se dozvím, pokud o jejich sdělení požádám Hodnocení aktivity v hodinách 3,56 3,49 Aktivita v hodinách se často hodnotí a má částečný vliv na celkové hodnocení

Dotazník pro rodiče žáků 3 Dotazník pro rodiče žáků 3. ročníku Počet respondentů: 30 (loni 24), škála 5 stupňů, nejlepší varianta 5 Faktor: Letos loni Nejčetnější odpověď Nejčetnější odpověď - loni Zájem o dění ve škole 2.9 2.38 Zajímám se jen o to, co se bezprostředně týká mého potomka Zajímám se o veškeré dění ve škole Informace o dění ve škole 4,21 3.67 Jsem spokojen dovím se vše, co potřebuji Nejsem dostatečně informován, o některých akcích se vůbec nedovím Zdroje informací o dění ve škole Informace získávám pouze od svého potomka Informace získávám na webových stránkách školy Informace získávám na třídních schůzkách

Předmět Cj Aj Nj Fj Rj M F Bi Průměr Učitel(ka) má u studentů autoritu a respekt 4,00 2,63 1,86 1,53 1,9 2,77 2,24 2,43 2,31 Myslím si, že se učitel(ka) v předmětu dobře vyzná a orientuje 1,85 1,91 1,05 1,33 1 1,45 1,54 1,46 1,51 Hodina neobsahuje pouze suchý výklad 3,17 2,19 2,06 1,6 2,36 2,47 2 2,39 Učitel(ka) chodí do hodin většinou včas 1,76 1,71 1,35 1,41 1,61 1,5 2,07 1,70 Po hodinách mám pocit, že jsem se naučil něco nového 3,46 2,59 1,81 1,82 2,64 2,75 Učitel(ka) zkouší a hodnotí objektivně 2,49 2,15 1,63 1,69 2,41 1,83 2,01 2,79 2,20 1,56 2,12 2,00 2,05 Počet resp. 118 80 66 39 20 114 117  

Naše problémy: propojení s koncepcí participace rodičů a veřejnosti (zřizovatel) aktivní zapojení pedagogů poslední oblast „úroveň výsledků práce školy, zejména vzhledem k podmínkám vzdělávání a ekonomickým zdrojům“

Děkuji Vám za pozornost.